|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Valgomaten sier at jeg skal stemme Sp, V, eller Ap, i den rekkefølgen. Jeg er ikke like sikker altså, men kanskje det er på tide å ta ett oppgjør med egne politiske standpunkt.
|
|
|
|
#2 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Jeg tok den om igjen, men gjorde om på spørsmålet om videreføring av kristne verdier til "uviktig", og fikk SV på første, så AP, så SP, så Rødt, så V, så KRF, og deretter KSP. Jeje.
|
|
|
#3 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Jeg får beskjed om å stemme Ap men det kommer i alle fall ikke til å skje. Miljøpartiet de Grønne på 2 plass og takk og pris Frp nederst.
|
|
|
#4 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Lurer du på hva du skal stemme?
Jepp, sånn stemte jeg sist. Jeg ville stemme på V, men endte opp med å stemme AP.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lurer du på hva du skal stemme?SV havnet nederst på listen. Litt pussig, siden jeg endte med AP på topp, helt i tråd med mine antakelser. Friluftspartiet som god nummer to. Har aldri hørt om det en gang.
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Den stemte ikke. Og jeg testet ut på vegne av partiet og svarte med partiprogrammet i hånd.
|
|
|
#7 |
|
Ringskrømt
|
Jepp, som KSP.
|
|
|
#8 |
|
Shake it out!
|
|
|
|
#9 |
|
Fjellpiper
|
Dette er faktisk ganske interessant! Jeg fikk også De Grønne på førsteplass. Det var ikke store forskjellen, men likevel. Jeg ser at de har plukket ut noen få sitater fra de ulike partiprogrammene som man skal si seg enig eller uenig i. Men jeg fikk da ikke si hva jeg mente om resten av programmet. Spennende metode de bruker, men jeg tror ikke den er direkte "vitenskapelig"... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Hmm. Arbeiderpartiet??? Deretter Venstre (som eg kanskje velger), og så Rødt og SP. SV stiller ikkje i denne kommunen. Deretter på mi liste kom Høgre, og KRF / FRP nedi grumsen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Lurer du på hva du skal stemme?82 % SV. Som ventet. FrP var nede på 33 %. Venstre var merkelig langt nede på lista, jeg trodde miljøsakene skulle slå mer ut, pluss at jeg er enig med dem i sykehussaken.
|
|
|
#13 |
|
Epikur
|
Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Valgomaten skal visst endres og rettes opp de nærmeste dagene. Vi var 10 stykker (toppkandidater og ansatte) i lokalpartiet som tok testen og samtlige endte med De Grønne.
|
|
|
#14 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Jeg fikk Byluftslisten på topp. Ikke aner jeg hvilken saker de går inn for utenom det åpenbare da..
|
|
|
#18 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2011
![]() |
Sv: Lurer du på hva du skal stemme?Hvorfor påpeker alle at de er så uenige med frp? Er det en intern statusgreie? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dig for victory!
|
For min del er det fordi det partiet har et verdisyn jeg overhode ikke ønsker å forbindes med.
|
|
|
|
#20 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2011
![]() |
Hvis de fleste her har et verdisyn som ikke har noe til felles med frp, da burde vel også faren for å bli forbundet med frp være liten. Jeg synes bare det så veldig rart ut at alle har behov for å ta avstand fra frp, når de sier at de stemmer sv eller rødt. |
|
|
|
![]() |
|
|