Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-07, 21:28   #1
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Det er i grunnen et passende sted for sånne lettlurte damer som deg.

Det sier du ikke når jeg sitter der.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 21:29   #2
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Det sier du ikke når jeg sitter der.

Nei, da kan jeg angre da.

Gammel 12-03-07, 21:27   #3
cecix
Blekksprut

cecix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
cecix er populærcecix er populærcecix er populær
Standard

Er det mulig å få en pitteliten prikk?

cecix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 21:29   #4
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Det var ikke akkurat vanskelig å finne lydklippet på YouTube.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 21:32   #5
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Det var ikke akkurat vanskelig å finne lydklippet på YouTube.

Nei, det lå jo ute på NRK sine nettsider i fire timer etter programmet også. Men når jeg googlet det før i dag, var det ikke på yourtube, og jeg var ikke nysgjerrig nok til å høre hele Mina. :lat:

Gammel 12-03-07, 21:33   #6
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Nei, det lå jo ute på NRK sine nettsider i fire timer etter programmet også.

Oops.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 21:38   #7
Solregn
Aktiv

Solregn sin avatar

Hvor: Oslo
Solregn er litt kulSolregn er litt kulSolregn er litt kul
Standard

Sånn, da fant jeg det også. Og jeg sier bare :javel ja... den ene kjendisen er jeg ikke overrasket over har havna i en slik situasjon... at han har vært i kontakt med dop vet vel de fleste kanskje...

Da vet jeg det, og kan gå videre i livet mitt. Trur ikke at det her kommer til å skade disse to mennene noe særlig jeg, for å være helt ærlig. Det er helt klart Marianne Aulie som kommer dårligst ut av dette, for uansett hva som evt. skjedde den gangen for 14 år siden, så er ikke dette måten å gjøre det på...

Solregn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 21:42   #8
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Tror heller ikke det kommer til å skade karrieren deres. Det er jo for gammelt til en etterforskning, så akkurat nå har det bare verdi som shocking news og sladder. Det går nok over.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 00:43   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor fortsetter folk å spørre etter navnene deres når det er sagt gjentatte ganger i tråden at det ligger på youtube? Søk på p3 eller noe, så finner dere det. Verre er det ikke.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 00:55   #10
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvorfor fortsetter folk å spørre etter navnene deres når det er sagt gjentatte ganger i tråden at det ligger på youtube? Søk på p3 eller noe, så finner dere det. Verre er det ikke.

#This video has been removed by the user. #

Gammel 13-03-07, 00:58   #11
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

#This video has been removed by the user. #

Du får fortsatt svaret der inne.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 00:59   #12
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Du får fortsatt svaret der inne.

Men så spytt det ut, da menneske! Jeg er ikke i humør til gjetteleker!

Gammel 13-03-07, 20:41   #13
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Har ikke lest alt her altså.. Men Eria; har du fått vite hvem det er? Hvis ikke kan jeg muligens hjelpe*kremt*

Gammel 13-03-07, 20:43   #14
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Ooops, nå så jeg dette med forumreglene.. Trekker meg stille tilbake jeg.

Gammel 13-03-07, 20:45   #15
chara
Aktiv

Medlem siden: Nov 2006
chara er litt kul
Standard

Jeg er veldig nysgjærrig og har ingen problemer med å innrømme det. Har vært innom mange jeg i mine spekulasjoner. Ikke akkurat gøy for alle dette ikke gjelder da.
Tar imot prikk jeg og får heller føle meg litt moralsk råtten.

chara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 00:57   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åja da så.

Gammel 13-03-07, 00:58   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Nei den er da der enda, jeg sitter og ser på den nå, iallfall den ene jeg så der vi får navnene og bilder på de to mennene.

Gammel 13-03-07, 01:01   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg skulle gjerne lagt ut linken til den, for disse navnene er ingen hemmelighet innen få dager, men jeg tør ikke for da kommer alle og kjefter på meg. :angst:

Gammel 13-03-07, 01:07   #19
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Nå vet jeg hvem det er, så nå kan dere bare glemme det. Tølper. :blæh:

Gammel 13-03-07, 01:23   #20
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Dere som er så flinke på dette med søk på Youtube, kan dere finne noen av de innslagene med Pia Haraldsen i Rikets Røst. Forsøkte å søke her om dagen og fant mye på Rikets Røst, men ingenting med henne. Er ikke det litt rart da?

Beklager at jeg sporer av....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:51.