|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)
Nei, da kan jeg angre da.
|
|
|
#3 |
|
Blekksprut
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Er det mulig å få en pitteliten prikk? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Det var ikke akkurat vanskelig å finne lydklippet på YouTube. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
Nei, det lå jo ute på NRK sine nettsider i fire timer etter programmet også. Men når jeg googlet det før i dag, var det ikke på yourtube, og jeg var ikke nysgjerrig nok til å høre hele Mina. :lat:
|
|
|
#7 |
|
Aktiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Sånn, da fant jeg det også. Og jeg sier bare :javel ja... den ene kjendisen er jeg ikke overrasket over har havna i en slik situasjon... at han har vært i kontakt med dop vet vel de fleste kanskje... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Tror heller ikke det kommer til å skade karrieren deres. Det er jo for gammelt til en etterforskning, så akkurat nå har det bare verdi som shocking news og sladder. Det går nok over. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Hvorfor fortsetter folk å spørre etter navnene deres når det er sagt gjentatte ganger i tråden at det ligger på youtube? Søk på p3 eller noe, så finner dere det. Verre er det ikke. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
saftig
|
#This video has been removed by the user. #
|
|
|
#13 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Har ikke lest alt her altså.. Men Eria; har du fått vite hvem det er? Hvis ikke kan jeg muligens hjelpe*kremt*
|
|
|
#15 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Jeg er veldig nysgjærrig og har ingen problemer med å innrømme det. Har vært innom mange jeg i mine spekulasjoner. Ikke akkurat gøy for alle dette ikke gjelder da. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Åja da så. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Nei den er da der enda, jeg sitter og ser på den nå, iallfall den ene jeg så der vi får navnene og bilder på de to mennene. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Jeg skulle gjerne lagt ut linken til den, for disse navnene er ingen hemmelighet innen få dager, men jeg tør ikke for da kommer alle og kjefter på meg. :angst: |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Dere som er så flinke på dette med søk på Youtube, kan dere finne noen av de innslagene med Pia Haraldsen i Rikets Røst. Forsøkte å søke her om dagen og fant mye på Rikets Røst, men ingenting med henne. Er ikke det litt rart da?
|
![]() |
|
|