Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Harry Potter and the Deathly Hallows part 2

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-11, 12:20   #101
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2

era -

Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 12:26   #102
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

era hardt på. Filmen får en ekstra dimensjon med en sånn historie innabords.

Gammel 17-07-11, 09:09   #103
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

era.
Jeg har sett filmen to ganger denne uken, og elsker den. Den slår faktisk Fangen fra Azkaban som hele veien har vært min favoritt.
Tårene kom hos meg også da skjoldet ble lagt rundt skolen.

Gammel 17-07-11, 09:25   #104
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så den i går.

Gammel 17-07-11, 20:37   #105
Bell412
Aktiv

Medlem siden: Apr 2009
Bell412 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har sett alle med en person gjennom årene, har bestemt meg for å ikke se filmen hvis jeg ikke får sett den med den samme personen. Det er av betydning for meg..

Bell412 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 20:42   #106
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal se den i morgen, sammen med storesøster. Gleder meg og lurer på om jeg skal lade opp med boken i kveld.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 23:51   #107
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Mitt største gåsehudøyeblikk var når broren til Dumbledore kom og kastet patronuser i sånne sjokkbølger.
Da var det litt Dumbledoremagic igjen, han er en så fin karakter!

Egentlig et veldig lite viktig øyeblikk, men det var så fint og uventet på et vis.

era-

Sist redigert av Najade : 20-07-11 kl 14:00.
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 00:17   #108
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, jeg har sett den i kveld.

Maggie Smith er fantastisk!

Gammel 18-07-11, 20:07   #109
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

I dag var jeg på posten og hentet denne boken jeg hadde bestilt til eldste:

Den er helt nydelig! Masse bilder og informasjon om hvordan filmene og karakterene har blitt til. Inneholder også både brev fra Galtvort, produktkatalogen til Wiltersens Wærste, Invitasjonen til juleballet, ID-kort fra magidepartementet og ukruttkartet Blandt annet. Perfekt gavetips til de blodfansen

Gammel 18-07-11, 21:18   #110
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Endelig turte jeg å gå inn i denne tråden, for når er den sett. Jeg hulket meg gjennom den og ble så lettet over at den er akkurat så bra som den måtte være.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 21:30   #111
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Skal på den med eldstemann i morgen kveld, vi har sett alle filmene sammen og det er "vår greie" Gledegruer meg !

Gammel 18-07-11, 21:59   #112
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

I dag var jeg på posten og hentet denne boken jeg hadde bestilt til eldste:

Den er helt nydelig! Masse bilder og informasjon om hvordan filmene og karakterene har blitt til. Inneholder også både brev fra Galtvort, produktkatalogen til Wiltersens Wærste, Invitasjonen til juleballet, ID-kort fra magidepartementet og ukruttkartet Blandt annet. Perfekt gavetips til de blodfansen

Jøss! Den der så jo fantastisk ut. Hva kostet den? *tørnestenikkespørre*

Gammel 18-07-11, 22:04   #113
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jøss! Den der så jo fantastisk ut. Hva kostet den? *tørnestenikkespørre*

Vi fikk den på medlemstilbud siden minsta er medlem av bokklubb der (268,-), billigste jeg finner forøvrig er cdon.com hvor den koster 313,-

http://cdon.no/b%C3%B8ker/sibley,_br...otter-10879099

Gammel 18-07-11, 22:11   #114
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så filmen i går her i Zurich, skal se den hjemme i morgen og tilmhelga igjen med bare blodfans i Canterbury! Den er helt fantastisk!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 23:34   #115
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Nå har jeg også sett den, og den innfridde så absolutt forventningene. Snapes historie var nydelig framstilt og det som gjorde aller sterkest inntrykk på meg.

Gammel 18-07-11, 23:47   #116
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett den i dag, og har ikke grått så mye på kino soiden jeg så My girl på kino. Fine filmen.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 12:18   #117
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så den igår
i 3D

En fantastisk film rett og slett
Litt sørgelig at det er slutt da

Gammel 19-07-11, 20:24   #118
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg saa den i gaar, og har naa turt aa lese denne traaden. Sitter igjen med saa utrolig mange tanker, men faar se om jeg klarer aa faa dem ned her. Veldig mye er sagt allerede.

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Etter i går fikk jeg lyst til å bytte nick til Professor McGonagall

Hun kom virkelig til sin rett i denne filmen. Det var helt raatt aa se paa! Jeg har digget henne hele veien, for hun har vaert saa utrolig streng paa reglene saa lenge de er reasonable, liksom. Eller, hun har oppfordret elevene til aa foelge reglene hele veien, men naar de har vaert urimelige har hun tydelig vist at hun har vaert uenig. (Som da Umbridge var rektor.) "I've always wanted to use that spell." :fniser hysterisk:

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Vi skal se den i morgen klokka 20.30 i 3D på Colosseum. I samme sal så jeg premieren på første filmen. Det føles bra å avslutte eventyret i samme sal som det startet.

Jeg hadde ikke tenkt paa det foer du sa det, men jeg har gjort nesten det samme. Jeg saa foerste filmen da jeg bodde hos soesteren min i USA, og naa er vi og besoeker henne. Vi (mannen og jeg) saa den her i gaar. Saa det var ikke i samme kinosal jeg saa foerste og siste, men det var paa samme kontinent i samme by. (Paa andre siden av jorda fra der jeg vanligvis bor.)

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg var forøvrig ikke en av de som gråt omtrent gjennom halve filmen, men da vi fikk se minnene til Snape klarte jeg ikke holde tårene tilbake.

Jeg begynte da de skulle finne Voldemort og han kalte paa Snape. Har jo lest boekene, og skjoente hva som skulle skje. Da sluttet jeg ikke foer filmen var langt over ferdig. Veldig "lurt" aa se den filmen paa denne tiden av maaneden...

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Alan Rickman er en genial skuespiller. Jeg fryser på ryggen bare jeg tenker på ham.

Jeg elsker Alan Rickman! Ingen klarer aa spille bad guy som ham, og samtidig spille saa elskelig som ham. Jeg sier bare Colonel Brandon.

Opprinnelig lagt inn av Najade, her.

Mitt største gåsehudøyeblikk var når broren til Dumbledore kom og kastet patronuser i sånne sjokkbølger.
Da var det litt Dumbledoremagic igjen, han er en så fin karakter!
Egentlig et veldig lite viktig øyeblikk, men det var så fint og uventet på et vis.

Jeg faar gaasehud bare av aa lese om det naa, jeg. Filmen var virkelig bra. Saa bra at jeg har lyst til aa se den minst to ganger til paa kino!

Gammel 19-07-11, 20:49   #119
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Saa bra at jeg har lyst til aa se den minst to ganger til paa kino!

Ungene og jeg skulle egentlig se den sammen, men så så de den med farmor i helga så jeg gikk med ei venninne i går. Herremannen mente vi måtte se den sammen også, men det sa jeg nei til. Nå tror jeg at jeg har ombestemt meg ...

Gammel 19-07-11, 20:58   #120
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Hun kom virkelig til sin rett i denne filmen. Det var helt raatt aa se paa! Jeg har digget henne hele veien, for hun har vaert saa utrolig streng paa reglene saa lenge de er reasonable, liksom. Eller, hun har oppfordret elevene til aa foelge reglene hele veien, men naar de har vaert urimelige har hun tydelig vist at hun har vaert uenig. (Som da Umbridge var rektor.) "I've always wanted to use that spell." :fniser hysterisk:

Hun er fantastisk! Men, hele veien har jeg følt at hun er en heks som ikke når Professor Dumbledore til anklene engang, og dermed ikke egentlig mektig nok til å være rektor. I denne filmen syntes jeg det kom fram at hun er en fantastisk mektig heks, hun utstrålte rektor-autoritet så det holdt, og det kom faktisk bedre fram enn hva det gjør i bøkene. Jeg fikk helt gåsehud

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.