|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Passiv
|
Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2era - |
|
|
|
#102 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2era
|
|
|
#103 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2era.
|
|
|
#105 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2Har sett alle med en person gjennom årene, har bestemt meg for å ikke se filmen hvis jeg ikke får sett den med den samme personen. Det er av betydning for meg.. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2Mitt største gåsehudøyeblikk var når broren til Dumbledore kom og kastet patronuser i sånne sjokkbølger.
"Is this real? Or has this been happening inside my head?" "Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?" Sist redigert av Najade : 20-07-11 kl 14:00. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2Åh, jeg har sett den i kveld.
|
|
|
|
#109 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2I dag var jeg på posten og hentet denne boken jeg hadde bestilt til eldste:
|
|
|
|
#110 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2Endelig turte jeg å gå inn i denne tråden, for når er den sett. Jeg hulket meg gjennom den og ble så lettet over at den er akkurat så bra som den måtte være.
|
|
|
#111 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2Skal på den med eldstemann i morgen kveld, vi har sett alle filmene sammen og det er "vår greie"
|
|
|
#112 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2
|
|
|
#113 |
|
Crazy Cat Lady
|
Vi fikk den på medlemstilbud siden minsta er medlem av bokklubb der (268,-), billigste jeg finner forøvrig er cdon.com hvor den koster 313,-
|
|
|
|
#114 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2Så filmen i går her i Zurich, skal se den hjemme i morgen og tilmhelga igjen med bare blodfans i Canterbury! Den er helt fantastisk!
|
|
|
#115 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2Nå har jeg også sett den, og den innfridde så absolutt forventningene. Snapes historie var nydelig framstilt og det som gjorde aller sterkest inntrykk på meg.
|
|
|
#116 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2Jeg har sett den i dag, og har ikke grått så mye på kino soiden jeg så My girl på kino.
|
|
|
#117 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2Så den igår
|
|
|
#118 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2Jeg saa den i gaar, og har naa turt aa lese denne traaden.
Hun kom virkelig til sin rett i denne filmen. Det var helt raatt aa se paa! Jeg har digget henne hele veien, for hun har vaert saa utrolig streng paa reglene saa lenge de er reasonable, liksom. Eller, hun har oppfordret elevene til aa foelge reglene hele veien, men naar de har vaert urimelige har hun tydelig vist at hun har vaert uenig. (Som da Umbridge var rektor.) "I've always wanted to use that spell." :fniser hysterisk:
Jeg hadde ikke tenkt paa det foer du sa det, men jeg har gjort nesten det samme. Jeg saa foerste filmen da jeg bodde hos soesteren min i USA, og naa er vi og besoeker henne. Vi (mannen og jeg) saa den her i gaar. Saa det var ikke i samme kinosal jeg saa foerste og siste, men det var paa samme kontinent i samme by. (Paa andre siden av jorda fra der jeg vanligvis bor.)
Jeg begynte da de skulle finne Voldemort og han kalte paa Snape. Har jo lest boekene, og skjoente hva som skulle skje. Da sluttet jeg ikke foer filmen var langt over ferdig. Veldig "lurt" aa se den filmen paa denne tiden av maaneden...
Jeg elsker Alan Rickman!
Jeg faar gaasehud bare av aa lese om det naa, jeg. Filmen var virkelig bra. Saa bra at jeg har lyst til aa se den minst to ganger til paa kino!
|
|
|
#119 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Ungene og jeg skulle egentlig se den sammen, men så så de den med farmor i helga så jeg gikk med ei venninne i går. Herremannen mente vi måtte se den sammen også, men det sa jeg nei til. Nå tror jeg at jeg har ombestemt meg ...
|
|
|
#120 |
|
Crazy Cat Lady
|
Hun er fantastisk! Men, hele veien har jeg følt at hun er en heks som ikke når Professor Dumbledore til anklene engang, og dermed ikke egentlig mektig nok til å være rektor. I denne filmen syntes jeg det kom fram at hun er en fantastisk mektig heks, hun utstrålte rektor-autoritet så det holdt, og det kom faktisk bedre fram enn hva det gjør i bøkene. Jeg fikk helt gåsehud
|
|
![]() |
|
|