|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Passiv
|
Sv: Fredagssyssel - Bildekonkurranse - Gjett hvilken film!Hvorfor la du ut det bildet, Tangerine? Det er vel ikke din tur? Og det er Groundhog Day. |
|
|
|
#102 |
|
flisespikker
|
Sv: Fredagssyssel - Bildekonkurranse - Gjett hvilken film!Nå er det i hvert fall Albertines tur.
|
|
|
#104 |
|
Passiv
|
Sv: Fredagssyssel - Bildekonkurranse - Gjett hvilken film!Det sykeste er at det var Groundhog Day jeg hadde tenkt å legge ut selv... |
|
|
|
#106 |
|
Passiv
|
Sv: Fredagssyssel - Bildekonkurranse - Gjett hvilken film!Denne da? NB; ikke høyreklikk! |
|
|
|
#108 |
|
Passiv
|
Sv: Fredagssyssel - Bildekonkurranse - Gjett hvilken film!Ble det plutselig stille? |
|
|
|
#109 |
|
flisespikker
|
Sv: Fredagssyssel - Bildekonkurranse - Gjett hvilken film!Jeg aner ikke - kanskje du har flere bilder fra filmen? Jeg kan ikke kjenne igjen scenen, og ser ikke ansiktet på personen, så da er det vanskelig å gjette.
|
|
|
#110 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fredagssyssel - Bildekonkurranse - Gjett hvilken film!Hint?
|
|
|
#113 |
|
Passiv
|
Sv: Fredagssyssel - Bildekonkurranse - Gjett hvilken film!Nytt bilde: |
|
|
|
#114 |
|
Passiv
|
Sv: Fredagssyssel - Bildekonkurranse - Gjett hvilken film!Ikke høyreklikke nei, Balanse. |
|
|
|
#116 |
|
Passiv
|
Sv: Fredagssyssel - Bildekonkurranse - Gjett hvilken film!Haha, det bildet virket ikke. Nytt hint: |
|
|
|
#117 |
|
Vaklende
|
Sv: Fredagssyssel - Bildekonkurranse - Gjett hvilken film!
Jeg er mye verre enn seksåringen. Si at jeg ikke må høyreklikke, og det er det eneste jeg tenker på å gjøre... |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Passiv
|
Sv: Fredagssyssel - Bildekonkurranse - Gjett hvilken film!Ikke putt erter i nesa, ikke putt erter i nesa... |
|
|
|
#119 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fredagssyssel - Bildekonkurranse - Gjett hvilken film!Gudene må være gale.
|
|
|
#120 |
|
Passiv
|
Sv: Fredagssyssel - Bildekonkurranse - Gjett hvilken film!JA! |
|
![]() |
|
|