Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Medlemssalong II

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-07, 13:18   #101
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Jeg synes kie har et poeng i dette med fartstid. Dette vil roe ned "skrive-ørti-innholdsløse-innlegg-og-tigge-prikker-opplegget".

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 13:19   #102
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes kie har et poeng i dette med fartstid. Dette vil roe ned "skrive-ørti-innholdsløse-innlegg-og-tigge-prikker-opplegget".

Enig. Fartstid er et godt mål i tillegg til aktivitet.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 13:20   #103
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Og fartstid. :maser:

Det skal ganske lang fartstid til for å nå 1000 innlegg / 1000 i rykte her på FP. Prikkekampanjer og innleggsspamming er jeg ikke noe videre bekymret for.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 13:28   #104
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Jeg ser poenget med et M2, og etterhvert dukker det sikkert opp behov for et M3 (sikkert akkurat når jeg har klart å jobbe meg inn, på M2 )

Ikke alle har mulighet, evne og tid til å skrive en mengde innlegg. Selv har jeg ikke noe behov for å uttale meg i en diskusjon med mindre jeg mener kan bidra med noe, og da blir det heller ikke spesielt mange innlegg i løpet av en dag selv om jeg har vært her ganske lenge.

Selvfølgelig har jeg lyst til å få tilgang til et M2, men må nok vente lenge og vel før jeg kommer meg inn der.

Dette ble et skikkelig sutreinnlegg, jeg skal ta det som en kvinne når jeg sitter igjen blant middelhavsfarerne og lurer på hva som skjer innenfor hos listetoppene...

Min erfaring er at det ikke er behov for enda et, ut fra to forum jeg er/har vært på. Det holder fint med et bakrom for de som har vært her en stund. På PK tror jeg kriteriet er 6 mnd medlemstid og 1500 innlegg, der er ikke prikkene talt med i det hele tatt. Jeg vet ikke hvor mange som er medlemmer der inne nå, men det er hvertfall ikke behov for et høyere nivå og bakrommet der har nå vært aktivt en ganske god stund.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 14:17   #105
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.213
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det skal ganske lang fartstid til for å nå 1000 innlegg / 1000 i rykte her på FP. Prikkekampanjer og innleggsspamming er jeg ikke noe videre bekymret for.

Enig. Og hvis noen er så aktive at de når 1000 poeng og 1000 innlegg på 1,5 måneder i stedet for 4, så tyder jo dette på at de er aktive og engasjerte, og burde vel heller telle positivt, hvis det skal telle i det hele tatt?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 14:23   #106
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Enig. Og hvis noen er så aktive at de når 1000 poeng og 1000 innlegg på 1,5 måneder i stedet for 4, så tyder jo dette på at de er aktive og engasjerte, og burde vel heller telle positivt, hvis det skal telle i det hele tatt?

Jeg syns det er perfekt med at det er en viss tid man må ha vært medlem før man får komme inn. Da hjelper det ikke å spamme seg til medlemsskap.

Jeg er fullt ut for Kies forslag;

-tid
-antall meldinger
-antall prikker

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 14:27   #107
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.213
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns det er perfekt med at det er en viss tid man må ha vært medlem før man får komme inn. Da hjelper det ikke å spamme seg til medlemsskap.

Jeg er enig i prinsippet, men synes ikke det er nødvendig i praksis, slik ting fungerer på FP. Som HP sier, så tar det en god stund å få 1000 poeng (også fordi såpass mange rødprikker prikketigging og spamming), og det vil også ta en viss tid å skrive 1000 innlegg. Det er jo også fullt mulig å skrive 1000 gode innlegg på kortere tid enn en annen bruker kanskje bruker på å skrive 1000 meningsløse innlegg - tiden man har vært medlem sier i seg selv ikke noe om hverken kvaliteten på innleggene eller i hvilken grad man deltar på en positiv måte. I alle fall ikke så lenge det uansett er snakk om såpass lang tid som det er her.

Men siden det er flere som har sterke meninger om dette, kan vi for min del gjerne si at man f.eks. må ha en fartstid på minimum f.eks. én måned.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 14:30   #108
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemssalong II

Høres jo ut som om det går mot en løsning her

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 14:33   #109
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Høres jo ut som om det går mot en løsning her

Ja, det gjør det. Jeg er virkelig i siget med forslagene mine om dagen. Dere burde alle tilbe meg.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 15:05   #110
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.


Jeg blir ikke noe mer privat om jeg skulle komme inn på et slikt underforum....

Jeg synes det skal være et kriterie at man ønsker å delta på et slikt forum, og at det skal være en knapp på kontrollpanelet som blir tilgjengelig så man kan melde seg inn dersom man vil når man oppfyller tilgangskravene.

Opprinnelig lagt inn av Sitron

Jeg syns det er perfekt med at det er en viss tid man må ha vært medlem før man får komme inn. Da hjelper det ikke å spamme seg til medlemsskap.

Jeg er fullt ut for Kies forslag;

-tid
-antall meldinger
-antall prikker

+ Egeninnmeldig for dem som ønsker å delta. At en ikke blir utomatisk medlem.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 15:08   #111
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg synes det skal være et kriterie at man ønsker å delta på et slikt forum, og at det skal være en knapp på kontrollpanelet som blir tilgjengelig så man kan melde seg inn dersom man vil når man oppfyller tilgangskravene.

Ikke dumt. Kanskje man samtidig skal legge til et postekrav. Slik at man ikke bare leser og får med seg all sladder.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 15:10   #112
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ikke dumt. Kanskje man samtidig skal legge til et postekrav. Slik at man ikke bare leser og får med seg all sladder.

Ja, det var det jeg mente å si med ønsker å delta.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 15:10   #113
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Jo, men menneskets natur er nysgjerrig. Å melde seg inn er enkelt.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 15:15   #114
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg vet ikke helt om det alltid er de som skriver flest innlegg som skriver "best". Jeg har det for eksempel med å slenge på en tilleggskommentar i eget innlegg under det jeg har skrevet, mens andre kanskje heller redigerer det første innlegget og legger til der. Jeg vil nødig bli sett på som en som bare vil ha høyere innleggstall etc. for det.

Innlegg sier lite om hva man har bidratt med. Ofte kan det si mer om måten man kommuniserer på forumet.

Men sammen kan kanskje disse tre faktorene funke?

Jeg er enig med kie. Jeg har det ikke med å skrive innlegg med ett eller to ord i, men skriver gjerne når jeg har bittelitt mer å komme med. Eller redigerer.
Men en kombinasjon av innlegg, poeng og medlemstid synes jeg høres lurt ut.

Og all ære til Sitrus for forslaget, jeg er helt enig i at dagens salong føles for åpen.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 15:15   #115
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.941
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Jeg synes at Desembermammas forslag er godt. En medlemssalong der man må ha vært ganske aktiv for å komme inn (jeg ville ikke kommet der helt ennå, men det bygger seg jo opp ), men der man også aktivt må be om å bli medlem og der man "mister plassen" om man ikke deltar.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 15:32   #116
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jo, men menneskets natur er nysgjerrig. Å melde seg inn er enkelt.

Ja, vi snakker om det samme, jeg mente at man MÅ delta. Jeg må visst prøve å formulere meg litt tydeligere. :har en dårlig dag:

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 15:33   #117
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Neida, det må du ikke. Jeg tilgir deg. :edel:


__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 15:34   #118
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

:takknemlig:

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 15:43   #119
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg synes at Desembermammas forslag er godt. En medlemssalong der man må ha vært ganske aktiv for å komme inn (jeg ville ikke kommet der helt ennå, men det bygger seg jo opp ), men der man også aktivt må be om å bli medlem og der man "mister plassen" om man ikke deltar.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 15:50   #120
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

1000 poeng og 1000 innlegg. :enig:

Da blir det en stund til jeg kommer inn.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no