|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sperret
|
Sv: Er dere hyttemennesker?
Kanskje det har noe med at man ikke har mulighet til å "få gjort noe" særlig på hytta, slik man hele tiden har hjemme? Som i å fikse ting ute og inne. Ting som skulle vært gjort. På hytta får du uansett ikke gjort alle de tingene, og dermed blir det et "fristed" hvor du slapper mer av. Jeg vet noen har det slik. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Er dere hyttemennesker?Jeg synes også at det høres rart ut å ha hytte veldig nær der man bor eller i samme type terreng. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere hyttemennesker?Er vel ikke det, har campinvogn og det på hengende håret |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Dette skjønner ikke jeg heller. Vi har hytte i skogen som en kontrast til leilighet midt i byen. Det er fristed på hytta, men jeg skjønner ikke helt at man kan få det så kort vei hjemmefra og i helt likt miljø.
|
|
|
|
#5 |
|
Borte
|
Jeg opplever ikke at det er mye mas hjemme selv om det ofte er travle dager, og jeg kan godt kose meg glugg i hjel en hjemmehelg også. Det er litt vanskelig å sette fingeren på nøyaktig hva som gjør at jeg elsker å dra på hytta, men faktum er at så fort jeg kommer inn i hytta så får jeg den deilige "hyttefølelsen" og bare nyter å være der. Og jeg liker meg hjemme også, det er ikke det, men det er på en måte to helt forskjellige verdener.
|
|
|
#6 |
|
Borte
|
Nei, jeg vet ikke. Jeg koser meg som sagt hjemme også, og er i bunn og grunn ikke særlig stresset med noe som helst. (Bortsett fra å løpe etter lillesøster så hun ikke faller ned en fjellskrent eller løper ut i veien) Jeg syns det er deilig at det ikke finnes antydning til husarbeid på hytta, men jeg gjør i grunnen ikke noe særlig husarbeid i helgene hjemme heller, bortsett fra den hverdagslige ryddingen og ordningen man gjør på autopilot . Vi er mye ute i hagen vår som vi er glade i og har veldig god tilgang på sjø og skog. Totalt i året er det flere helger og fridager hjemme enn på hytta.
|
|
|
#7 |
|
Dig for victory!
|
For min del er det fine med hytte:
Jeg liker meg aller best hjemme, da, og klarer fint å slappe av der også.
|
|
|
|
#9 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere hyttemennesker?Firmahytte er tingen, synes vi. Da blir det mest et par turere i året. Vi ser ikke helt poenget med å være låst til ett feriested, og vi gjør lite nok husarbeid hjemme, så vi ville nok ikke være interessert i å bli helger til å vedlikeholde et feriested. |
|
|
|
![]() |
|
|