|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?
Det er vel bare fem innlegg, det er ikke stort. |
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?
Er det skjedd endringer da? Jeg fikk se markedsplassen nesten med det samme jeg. Om det er sånne krav så er det jo mye greiere. |
|
|
|
#5 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?Det har vært 100/100 lenge, det var det da jeg meldte meg inn og en god stund før. (Jeg sneik altså rundt først lenger enn jeg tør å innrømme.
|
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?Reglene ble endret til 100/100 i mai 2009, det ligger en klistret tråd om det her på Informasjon: http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=66897
|
|
|
#7 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?Ah. Jeg tør å innrømme at jeg har sneket fra minst mai 2009.
|
|
|
|
#8 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?Noen av dem som selger bør kanskje bli flinkere til å gi nøyaktige opplysninger ang kvalitet, merke, str, mål, - og legge inn bilder raskt. Så slipper man kanskje så mange spm i salgstrådene. Tror jeg. |
|
|
|
![]() |
|
|