Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva synes du om denne barnesengen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-11, 16:12   #101
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Mine barn ligger i en fullstendig normal køyeseng, til og med uten klistremerker. Bedriver jeg et sosialantropologisk eksperiment, mon tro? Er det galskap å slippe barna løs uten at de har fått det tydeligvis usedvanlig viktige kjønnsrollemønsteret banka inn, nå også subliminært mens de sover?

:stay tuned:

Ja, og tenk bare på alle de fantasiskadelige traumene de får av å ikke sove i noe som iallefall vagt ligner en bil, båt eller bløtkake eller et eller annet som ikke ligner seng.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 16:49   #102
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Den var veldig, veldig stygg.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 17:08   #103
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.127
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Beskylder dere meg for å ødelegge sønnen min bare fordi jeg faktisk har kjøpt Lynet-seng?

Jeg innrømmer at han nok hadde sovet greit i en vanlig seng også, men akkurat da vi skjønte at han trengte en ny seng raskt, så var den til salgs her inne. Han ble svært lykkelig. Alle som kommer på besøk blir vist inn på rommet og får beskjed om å beundre senga hans.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 17:10   #104
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Det var svært satt på spissen og overdramatisert, Tjorven.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 17:33   #105
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.704
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Jeg foretrekker også mer nøytrale møbler, både av estetiske og praktiske grunner. Men om man har lyst å kjøre en stil helt ut på barnerommet, så hvorfor ikke? Jeg hadde ikke ledd om jeg hadde kommet til noen som hadde den altså. Synes egentlig det vil være litt ufint overfor barnet som mest sannsynlig er kjempestolt over den.

Ellers var ihvertfall fargene litt duse og ikke så skrikende som mye annet jeg har sett. Kjøp den hvis du liker den. Synes ikke den var så dyr heller. Ikea-senga til storebror kostet mer.

Apple er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 18:15   #106
Solå
Aktiv
 
Solå sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 160
Solå er litt kul
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Jeg tenker at jeg vil gå mot flertallet- om jeg hadde vært barn hadde jeg elsket den sengen. Jeg hadde lekt og lekt og lekt i den. Sengen overgikk alle drømmene mine som barn.... og når det er sagt så hadde jeg ikke noe særlig med prinsessetid som barn men jeg lekte med Barbie og jeg er blitt helt normal fordetom. Barbieperioden min varte leeeeenge, så en slik seng hadde var i mange år hos meg....


____________
Når det er sagt så er jeg voksen nå og kommer nok ikke til å kjøpe en slik upraktisk seng til min lille gutt. Aller mest fordi jeg virkelig hater å skifte sengtøy og det så umulig ut i den sengen

__________________
2010
"Alle mennesker fødes som orginaler, de fleste dør som kopier."
"Du setter ikke spor på veien alle andre går."
Solå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 18:19   #107
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Må le litt, hadde aldri trodd på en slik respons som denne. Og det pga en seng. Som helt tydelig, rett og slett er stygg, i flertallets øyne.

Har fått inn mange fine forslag her da, så må nok tråle sengemarkedet før jeg bestemmer meg.

Jeg synes litt annerledes er kult. Denne sengen synes jeg var søt, om enn litt voldsom på grunn av størrelsen. Fargene er søte og synes det ser ut som en "trygg" seng. Jeg er selv liten av størrelse, så skal vi lese skulle jeg fint ha kommet meg inn til henne. :legger fra meg sjokoladen:

Tråden skal som sagt følges opp, med det ferdige resultatet av jenterommet. Gleder meg.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 18:23   #108
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Ja, du må ikke skuffe oss nå, Grøten.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 18:27   #109
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Ja, du må ikke skuffe oss nå, Grøten.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 18:27   #110
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.651
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Jeg synes ikke den var fin, ikke i det hele tatt.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 18:32   #111
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Spurte brødrene nå, begge synes den var fin. Perfekt for lillesøster, var utsagnet fra 9-åringene, som selv ligger i arvet juniorseng, med sommerfugel på.

De synes jeg skulle kjøpe den. Har ødelagt barne mine, jeg.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 18:42   #112
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Jeg synes sengen var fin. :motstrømmen:

Den er jo ikke laget til voksne damer (eller menn ), så det er jo ikke rart den ikke helt faller i smak herinne. Jeg hadde jo heller ikke valgt den - til meg selv.

Men; hadde den blitt presentert for vår lillemor hadde hun falt pladask! Vår 3-åring er i verste prinsessealderen og jeg har ikke noe imot det. Hadde vi hatt råd og plass kunne hun godt ha fått sovet i den noen år, tror hun hadde kost seg i egen Askepottkjerre!

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 19:00   #113
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Mine jenter hadde elsket den sengen. Frøkna var prinsessefrelst fra hun var 3,5 til hun var rundt 7. Min største motforestilling mot å anskaffe en slik, ville derfor vært den veldig korte levetiden.

Enig i den, og er overhode ikke redd prinsessetendenser. En dag er fargen svart likevel.
Vi har derimot gått for hvite smijernssenger, som kan forlengenges, fra IKEA.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 19:10   #114
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Spurte brødrene nå, begge synes den var fin. Perfekt for lillesøster, var utsagnet fra 9-åringene, som selv ligger i arvet juniorseng, med sommerfugel på.

De synes jeg skulle kjøpe den. Har ødelagt barne mine, jeg.

Jeg tror ikke de er så ødelagte altså. Jeg kan tenke meg hvordan det ville sett ut her om åtteåringen fikk velge interiøret.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 19:28   #115
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg tror ikke de er så ødelagte altså. Jeg kan tenke meg hvordan det ville sett ut her om åtteåringen fikk velge interiøret.

Det var ikke seriøst ment altså.

Hos meg har eldste på snart 9 år, fått "velge" hvordan han skal ha det. Og i tråden min med bilder av barnerommene våre, der ser du resultatet.
Noe rot, men ALT for fult. Han derimot, er strålende fornøyd. Og som sagt før, ny seng vil han ikke ha. Selv om lillebror fikk bilseng og lillesøster vil han at skal få denne bilen, som de kaller det her.

Mannen forøvrig, han sier den er kul. Ødelagt han og jeg.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 20:16   #116
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Det der er vel noe sånt som min mor kaller "helgepappaseng"..
Jeg vet ikke helt hva jeg syns om den. Den er jo fryktelig søt, men det bikker vel over til å bli litt kvalmt. Jeg hadde nok fint kunnet gitt Kosegrisens rom høy prinsessefaktor om hun ønsker det, men da i form av sengetøy, puter, gardiner og veggdekorasjoner.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 20:24   #117
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.120
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Jeg synes du fortjener honnør for å ta ha tatt imot reaksjonene i tråden med humor, Grøten . Vel er det bare en seng, men man finner eksempler på folk som har blitt snurt for mindre enn det.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 20:29   #118
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Har ikke lest tråden, men syns den var fæl. Jeg liker senger som ser ut som senger.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 20:32   #119
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.107
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg synes du fortjener honnør for å ta ha tatt imot reaksjonene i tråden med humor, Grøten . Vel er det bare en seng, men man finner eksempler på folk som har blitt snurt for mindre enn det.



Senga er over the top etter min smak, men for mange småjenter er den nok en drøm.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 20:36   #120
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.514
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Tja.. Jeg ville ikke kjøpt den, mest fordi den ser litt upraktisk ut. 4-åringen min hadde blitt henrykt. Det hadde hun blitt for en Lynet-seng også.

Jeg er dog en kjip mamma, så hun har hvit seng. Men jeg malte skrivebordet til eldste rååsa altså.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no