|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#102 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferieplaner for 2011Vi tenker på Almyrida/ Kalives på Kreta. Kiani beach resort med all inc. Noen som har vært der? |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferieplaner for 201114. dager til Spania i august, vi kommer til og renne bort, men gratis lån av hus med svømmebasseng, kombinert med latterlig billig t/r billetter fra SAS gjorde at vi måtte slå til. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferieplaner for 2011Må si meg misunnelig på de som skal til Callisto i år. Vi var der i fellesferien i fjor, og det var fantastisk. Barna har spurt når vi skal tilbake, men da må den nye babyen komme ut først... Og anleggets beliggenhet rett ved stranda gjør at du ikke merker de høye temperaturene i det hele tatt. Nå er jeg ikke alene, men jeg hadde ikke hatt problemer med å reise dit alene med barna mine. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sommerferieplaner for 2011Vi skal til Danmark og Kristiansand sammen med Lykketrollfamilien. Gleder oss alle sammen. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferieplaner for 2011Nesten 3 uker til Frankrike i juli er årets plan. Noen dager i Paris også resten ved kysten. Fly og leiligheter er bestilt.
|
|
|
#108 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Sommerferieplaner for 2011Vi skal til Danmark og har funnet oss et flott hus sammen med et vennepar. De har to barn som går veldig godt overens med våre.
|
|
|
#109 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Sommerferieplaner for 2011Vi skal tre uker til Tyrkia med et vennepar. Ikke charter. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferieplaner for 2011Vi skal til USA, tre uker. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Shake it out!
|
Sv: Sommerferieplaner for 2011Vi drar til Norge i juni og juli. Mannen skal stort sett jobbe, men vi skal ha tre uker ferie. Det blir nok en uke på hytta på fjellet, om været er ok, og så er planen å dra et par uker til Italia (som minner meg på at jeg må sjekke Italia-tråden jeg startet når eksamen er over...). Ellers satser vi på å få til to langhelger uten barn (noe vi savner å få til når vi er her). Den tradisjonelle turen til Farsund og en tur ut av landet, muligens Barcelona.
|
|
|
#112 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferieplaner for 2011Vi skal 2 uker til Mallorca,Blue village alcudia pins. Gleder oss veldig til det.Ellers blir det muligens noen små turer hit og dit. Og mannen og jeg skal til Venezia i mai
|
|
|
|
#113 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferieplaner for 2011I sommer skal vi besøke broren min m/fam i San Francisco. Blir vel der i et par uker. Håper vi får til noen dager på hytta også. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Weeeee
|
Sv: Sommerferieplaner for 2011Om alt går som planlagt så blir det omtrent slik:
|
|
|
#115 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Sommerferieplaner for 2011Kreta i juli/august. Pleier aa reise i september, men i aar blir det sommerferie der nede pga. en mann som ikke har saa mange andre tider aa feriere paa. Skal bo paa samme sted for 10. eller 11. gang. Gleder oss!!
|
|
|
#116 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Sommerferieplaner for 2011Vurderer charterferie til Mallorca/Alcudia den første uka i juni. Med aktiv toåring, er ikke storbyferie like aktuelt som før. Men tenker at bading, lek og moro på dagen + sløve kvelder for mor & far kan være tingen. Og så er vi ikke så glad i hete, så da passer det fint å dra litt tidlig på sommeren.
|
|
|
#117 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Sommerferieplaner for 20112 uker på Kreta, juni-juli.
|
![]() |
|
|