|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Laseroperasjon av øyneneDet er jo betydelig enklere om du bor med tilgang til Gardermoen fordi det er herfra flyene til Vilnius går.... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Laseroperasjon av øynene
Norwegian flyr fra Bergen også, men flybytte i Oslo. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Jeg var hos en privatpraktiserende øyelege på Notodden... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har også gått til en haug etterkontroller siden jeg tok operasjonen. Det føles trygt og greit. Jeg ser den biten om at det er mye billigere i Utlandet, men som 007 tenker jeg at dersom noe skulle skje, så er det veldig greit å ha min optiker i umiddelbar nærhet. Synet er for viktig for meg.
|
|
|
#6 |
|
© All rights reserved
|
Nei, det tror jeg er helt vanlig rutine. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Ok... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Laseroperasjon av øyneneJa, jeg tror det er en bra deal. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Jeg ville gjort det igjen... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ingen skravlebøtte
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() |
Sv: Laseroperasjon av øyneneJeg vurdere også en slik operasjon. Er det noen som vet om det med lysømfintlighet blir borte?
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er tildels lysømfintlig fortsatt og jeg ble operert i 2004. Men jeg var ømfintlig mot lys før det også så det er ikke sikkert at det er pga operasjonen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Laseroperasjon av øyneneJeg kan også slenge på et spørsmål; hvor liten korrigering kan man gjøre? Jeg har -1/-2 og kunne godt tenke meg og få det gjort, men er litt usikker på om man tar så liten korreksjon. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Det aner jeg ikke. Jeg hadde -3,75 og det var i hvert fall uproblematisk. Men så lenge du er avhengig av briller/linser, så skjønner jeg godt at du vurderer det. Ta kontakt med noen og hør. Dette skal de kunne svare på på sentralbordet.
|
|
|
|
#14 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Laseroperasjon av øyneneNå er det snart et år siden jeg ble operert. I begynnelsen var jeg skrekkelig lysømfintlig. Jeg var glad jeg ble operert i november, for jeg måtte bruke solbriller hver gang jeg skulle ut i dagslys. I løpet av sommeren ble det mye bedre, og nå trenger jeg ikke solbriller lenger. Så det tok ganske lang tid, men altså under ett år.
|
|
|
|
#15 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Laseroperasjon av øyneneJeg hadde -0,75 og -1,25... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
© All rights reserved
|
Jeg er ikke mer lysømfintelig enn før enda jeg er nyoperert, så jeg tror det vareierer veldig. Jeg har heller ingen problemer med å feks kjøre bil i mørket.
Legen som opererte meg opererer i alle fall på mindre enn -1, men det er kanskje ulikt fra sted til sted? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Nå har jeg ikke brukt øyedråper på 1mnd og brukte dem bare sporadisk i måneden før det. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Laseroperasjon av øyneneSonja: Det er sannsynligvis ikkje så mange som har tatt den operasjonen. Eg får vel vera glad så lenge eg tåler linser og kan sleppa det.
|
![]() |
|
|