|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg lurer på hva Mauser har gjort på FP for å fortjene et slikt rykte. Evt har gjort med FP-ere..?
"The most likely way for the world to be destroyed, most experts agree, is by accident. That's where we come in. We're computer professionals. We cause accidents." - Nathaniel Borenstein Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Mauser er handyhunken vår.
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Ja! :gladarrogant og litt full:
|
|
|
#6 |
|
Off the map.
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Det eneste fortrinnet jeg har her i livet er mitt relativt raske hode. Jeg er ikke like velformulert som veldig mange her, men føler meg på ingen måte handicappet i forhold til de fleste her inne. Men kanskje heller mer på bølgelendge her enn jeg gjør mange ganger med andre mennesker andre steder. Om det da er over eller under snittet i smarthet i forhold til andre her inne har jeg ingen kvalifisert mening om. Men jeg er helt sikker på at jeg ikke er av de ALLER smarteste. Det er noen her jeg tror er grusomt smarte. Også i forhold til andre her inne.
|
|
|
#7 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Hehe nei. Jeg er over gjennomsnittet smart, men jeg er overhodet ikke av de smarteste. Men jeg har en sjarmerende personlighet.
|
|
|
#9 |
|
Pauset
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg føler meg ikke som en av de smarteste nei, men jeg tror jeg er smartere i virkeligheten, enn hva jeg fremstår som her. Jeg er ganske klønete til å formulere meg skriftlig, og jeg bruker sjeldent mye tid på innlegg osv. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
awesom
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Hvordan måler man egentlig "smarhet"?
Det tror jeg om meg selv og. Jeg er vel i grunn mer verbalt smart en jeg er skriftlig smart.
|
|
|
#11 |
|
Pauset
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?
Jeg tror også at en del her er mer opptatt av å virke smarte enn andre. Skulle vært spennende med en timer på posteskjemaet i forumet, så kunne man sett hvor lang tid medlemmene har bruke på å pønske ut det de poster. Om man så skal veie innleggets "substans" i forhold til relevans i diskusjonen, gode poeng OG i forhold til tiden som ble brukt, så kunne man fått et helt annet inntrykk av hvem som hadde en kjapp "CPU" innabords, eller ikke. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
awesom
|
Du kan nok ha et poeng.
|
|
|
#13 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Nei, jeg anser meg ikke som en av de smarteste. Men jeg er grubler og reflekterer over det meste for det.
|
|
|
#14 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hehe ja det gjelder for meg og. Men jeg er impulsiv og ikke perfeksjonist. Mangler struktur og.
|
|
|
#15 |
|
Pauset
|
Joika sa det jeg vil si. Sist redigert av Jessica : 08-10-10 kl 11:58. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ringskrømt
|
|
|
|
#17 |
|
Pauset
|
Det er ikke ofte at folk her inne slamrer i dørene før de forsvinner. Noen bare forsvinner stille og rolig, og det er enhvers valg såklart. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ringskrømt
|
Jeg har vel blitt kalt dårlig forelder en gang her inne, ikke sånn direkte, men gjennom mange nok ord, og det er sånn som man bare må le av, egentlig.
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 08-10-10 kl 18:58. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes du har mange gode poeng her, Jessica. Samtidig er jeg glad for at det stilles høye krav til kunnskapsnivået her inne, og at man bare ikke kan buse ut med ting uten å kunne agrumentere godt for det man mener. Før jeg kom hit var jeg vandt til forum hvor agrumentene dine ikke ble plukket fra hverandre og hvor man kom billigere unna, og jeg gikk litt på trynet som ny her.
|
|
|
#20 |
|
Pauset
|
Jeg har vært borti alt fra kose-mose-forumer og forumer med "diktatorer" som modder. Sist redigert av Jessica : 08-10-10 kl 19:52. Årsak: skriveleifer |
|
|
|
![]() |
|
|