Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-10, 23:43   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg er ganske kjapp i hodet. Det er Mauser som er kjapp på uhm andre områder.

Gammel 07-10-10, 23:51   #2
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Jeg lurer på hva Mauser har gjort på FP for å fortjene et slikt rykte. Evt har gjort med FP-ere..?

Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012.
baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 23:59   #3
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mauser er handyhunken vår.

Gammel 08-10-10, 00:15   #4
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Det tink sa.

Gammel 08-10-10, 00:16   #5
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja! :gladarrogant og litt full:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 00:23   #6
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Det eneste fortrinnet jeg har her i livet er mitt relativt raske hode. Jeg er ikke like velformulert som veldig mange her, men føler meg på ingen måte handicappet i forhold til de fleste her inne. Men kanskje heller mer på bølgelendge her enn jeg gjør mange ganger med andre mennesker andre steder. Om det da er over eller under snittet i smarthet i forhold til andre her inne har jeg ingen kvalifisert mening om. Men jeg er helt sikker på at jeg ikke er av de ALLER smarteste. Det er noen her jeg tror er grusomt smarte. Også i forhold til andre her inne.

Gammel 08-10-10, 00:19   #7
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Hehe nei. Jeg er over gjennomsnittet smart, men jeg er overhodet ikke av de smarteste. Men jeg har en sjarmerende personlighet.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 00:22   #8
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å snakke om dette rett etter Toffskij ... det er som å hoppe etter Virkola.

Gammel 08-10-10, 00:27   #9
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg føler meg ikke som en av de smarteste nei, men jeg tror jeg er smartere i virkeligheten, enn hva jeg fremstår som her. Jeg er ganske klønete til å formulere meg skriftlig, og jeg bruker sjeldent mye tid på innlegg osv.

Tror nok jeg kunne kommet meg mye opp på "smartingrankingen" her inne om jeg gadd gjøre meg mer flid og tenke litt mer før jeg poster....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 00:34   #10
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan måler man egentlig "smarhet"?
Avhenger det av hvor kunnskapsrik du er?
Hvor høy iq?
Hvor stor sosial intelligens man har?
En miks av alle?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg føler meg ikke som en av de smarteste nei, men jeg tror jeg er smartere i virkeligheten, enn hva jeg fremstår som her. Jeg er ganske klønete til å formulere meg skriftlig, og jeg bruker sjeldent mye tid på innlegg osv.

Tror nok jeg kunne kommet meg mye opp på "smartingrankingen" her inne om jeg gadd gjøre meg mer flid og tenke litt mer før jeg poster....

Det tror jeg om meg selv og. Jeg er vel i grunn mer verbalt smart en jeg er skriftlig smart.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 00:47   #11
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Hvordan måler man egentlig "smarhet"?
Avhenger det av hvor kunnskapsrik du er?
Hvor høy iq?
Hvor stor sosial intelligens man har?
En miks av alle?

Det tror jeg om meg selv og. Jeg er vel i grunn mer verbalt smart en jeg er skriftlig smart.

Jeg tror også at en del her er mer opptatt av å virke smarte enn andre. Skulle vært spennende med en timer på posteskjemaet i forumet, så kunne man sett hvor lang tid medlemmene har bruke på å pønske ut det de poster. Om man så skal veie innleggets "substans" i forhold til relevans i diskusjonen, gode poeng OG i forhold til tiden som ble brukt, så kunne man fått et helt annet inntrykk av hvem som hadde en kjapp "CPU" innabords, eller ikke.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 00:54   #12
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror også at en del her er mer opptatt av å virke smarte enn andre. Skulle vært spennende med en timer på posteskjemaet i forumet, så kunne man sett hvor lang tid medlemmene har bruke på å pønske ut det de poster. Om man så skal veie innleggets "substans" i forhold til relevans i diskusjonen, gode poeng OG i forhold til tiden som ble brukt, så kunne man fått et helt annet inntrykk av hvem som hadde en kjapp "CPU" innabords, eller ikke.

Du kan nok ha et poeng.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 00:56   #13
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, jeg anser meg ikke som en av de smarteste. Men jeg er grubler og reflekterer over det meste for det.

Gammel 08-10-10, 00:40   #14
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Hehe ja det gjelder for meg og. Men jeg er impulsiv og ikke perfeksjonist. Mangler struktur og.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 11:51   #15
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Joika sa det jeg vil si.

De som kjenner meg i virkeligheten er imponert over min formuleringsevne. Det gjelder på det personlige plan. Min formuleringsevne har vært min store hjelp etter jeg ble kreftsyk. Takket være den samhandler jeg godt med mine medmennesker, og kommer sjelden i konflikt i mitt virkelige liv.

Her inne føler jeg meg misforstått innimellom og syns det er vanskelig å rette opp når jeg først har blitt misforstått. Jeg blir da ofte tillagt egenskaper som ikke er MEG. Jeg tror nok at enkelte her inne vil få en helt annen oppfatning av meg om de kjente meg på ordentlig. Samtidig tar jeg selvkritikk på at jeg kan formulere meg dumt innimellom, men det er jeg sikkert den eneste som gjør her inne da så da er nok jeg lavest på dumhetsskalaen

Takhøyden for å være litt klønete på å formulere seg her inne er nok litt ymse. Noen slipper gjerne unna, men det tror jeg er fordi de kjenner hverandre i virkeligheten også. Dermed skjønner man hva den personen mener selvom det ser litt klønete formulert ut. Sånn er det bare i virkeligheten også. Når en kjenner et menneske og dens syn på ting så kan man lettere overse klønete formuleringer.

Jeg er enig med Lille Meg, og syns det til tider kan bli litt mye selvdigging her over hvor smarte enkelte føler at man er her inne. For all del, det er bare å digge i vei, men det kan også virke ekskluderende, særlig for nye medlemmer. Jeg vet også at det er forummedlemmer som har trukket seg tilbake for de har opplevd en nedlatende holdning og dette har de opplevd som ubehagelig, og de vil ikke utsette seg for dette i diskusjoner. Det er ikke alle som er like sterke på å formulere seg og da taper de lett i en diskusjon, men sånn er det jo uansett hvor man diskuterer.

Sist redigert av Jessica : 08-10-10 kl 11:58.
Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 12:19   #16
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg er enig med Lille Meg, og syns det til tider kan bli litt mye selvdigging her over hvor smarte enkelte føler at man er her inne. For all del, det er bare å digge i vei, men det kan også virke ekskluderende, særlig for nye medlemmer. Jeg vet også at det er forummedlemmer som har trukket seg tilbake for de har opplevd en nedlatende holdning og dette har de opplevd som ubehagelig, og vil ikke utsette seg for ubehageligheter i diskusjoner.

Å være smart er ikke det samme som å være frekk, nedlatende eller slem. Det at enkelte brukere trekker seg tilbake, evt. forlater forumet helt, er helt sikkert fordi de føler at de kommer til kort selv. Vi har hatt en del slamring med dørene her fordi det ikke er noe automatikk i at enhver mor vet hva som er best for sitt barn. Her diskuteres det på et høyt nivå, argumenter plukkes fra hverandre og det er nærmest påkrevd at du kan underbygge påstandene dine med fakta. Følerier og sånt er gjerne totalt fraværende i diskusjonene.

Som jeg sa i mitt forrige innlegg - alle kan i terorien være smarte, så jeg kan ikke se hva som er så ekskluderende med å fremheve den egenskapen hos folk.

Gammel 08-10-10, 18:19   #17
Jessica
Pauset

Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Å være smart er ikke det samme som å være frekk, nedlatende eller slem. Det at enkelte brukere trekker seg tilbake, evt. forlater forumet helt, er helt sikkert fordi de føler at de kommer til kort selv. Vi har hatt en del slamring med dørene her fordi det ikke er noe automatikk i at enhver mor vet hva som er best for sitt barn. Her diskuteres det på et høyt nivå, argumenter plukkes fra hverandre og det er nærmest påkrevd at du kan underbygge påstandene dine med fakta. Følerier og sånt er gjerne totalt fraværende i diskusjonene.

Som jeg sa i mitt forrige innlegg - alle kan i terorien være smarte, så jeg kan ikke se hva som er så ekskluderende med å fremheve den egenskapen hos folk.

Det er ikke ofte at folk her inne slamrer i dørene før de forsvinner. Noen bare forsvinner stille og rolig, og det er enhvers valg såklart.

Med nedlatende så trenger en ikke å være frekk eller slem, men viser litt dårlige holdninger til sin motdebattant. I noen diskusjoner kan det bli såkalte følerier. Særlig når det diskuteres barneoppdragelse og noen får så hatten passer for hvor dårlige foreldre de er osv. Følerier er selvfølgelig med når en diskuterer, men det er opptil en selv om en vil la seg berøre av det. Noen diskusjoner kan være mer følsomme enn andre.

Helt enig i at alle i teorien kan være smarte, og derfor ser jeg ikke helt hvorfor noen til stadighet skal fortelle hvor smart de er. Vi har våre ulike områder hvor vi kan noe. Noen er gode på shopping, mens andre er gode på andre ting. Tilsammen er vi en herlig gjeng som utfyller hverandre på ulikt vis og det er det som er så fint her inne

Gammel 08-10-10, 18:40   #18
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I noen diskusjoner kan det bli såkalte følerier. Særlig når det diskuteres barneoppdragelse og noen får så hatten passer for hvor dårlige foreldre de er osv.

Jeg har vel blitt kalt dårlig forelder en gang her inne, ikke sånn direkte, men gjennom mange nok ord, og det er sånn som man bare må le av, egentlig. Det er én persons måte å være usaklig i en diskusjon som omhandler barneoppdragelse. I en annen tråd kommer usakligheten til syne på helt andre måter og med helt andre ord.

Sist redigert av Skremmern : 08-10-10 kl 18:58.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 18:42   #19
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her inne føler jeg meg misforstått innimellom og syns det er vanskelig å rette opp når jeg først har blitt misforstått. Jeg blir da ofte tillagt egenskaper som ikke er MEG. Jeg tror nok at enkelte her inne vil få en helt annen oppfatning av meg om de kjente meg på ordentlig. Samtidig tar jeg selvkritikk på at jeg kan formulere meg dumt innimellom, men det er jeg sikkert den eneste som gjør her inne da så da er nok jeg lavest på dumhetsskalaen

Takhøyden for å være litt klønete på å formulere seg her inne er nok litt ymse. Noen slipper gjerne unna, men det tror jeg er fordi de kjenner hverandre i virkeligheten også. Dermed skjønner man hva den personen mener selvom det ser litt klønete formulert ut. Sånn er det bare i virkeligheten også. Når en kjenner et menneske og dens syn på ting så kan man lettere overse klønete formuleringer.

Jeg er enig med Lille Meg, og syns det til tider kan bli litt mye selvdigging her over hvor smarte enkelte føler at man er her inne. For all del, det er bare å digge i vei, men det kan også virke ekskluderende, særlig for nye medlemmer. Jeg vet også at det er forummedlemmer som har trukket seg tilbake for de har opplevd en nedlatende holdning og dette har de opplevd som ubehagelig, og de vil ikke utsette seg for dette i diskusjoner. Det er ikke alle som er like sterke på å formulere seg og da taper de lett i en diskusjon, men sånn er det jo uansett hvor man diskuterer.

Jeg synes du har mange gode poeng her, Jessica. Samtidig er jeg glad for at det stilles høye krav til kunnskapsnivået her inne, og at man bare ikke kan buse ut med ting uten å kunne agrumentere godt for det man mener. Før jeg kom hit var jeg vandt til forum hvor agrumentene dine ikke ble plukket fra hverandre og hvor man kom billigere unna, og jeg gikk litt på trynet som ny her. Noe jeg er litt flau over enda. Men tross alt, beste forumet jeg vet om. Selv om jeg ikke føler meg som av en av "gjengen" og fremdelses litt utenfor.

Gammel 08-10-10, 18:55   #20
Jessica
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Jeg synes du har mange gode poeng her, Jessica. Samtidig er jeg glad for at det stilles høye krav til kunnskapsnivået her inne, og at man bare ikke kan buse ut med ting uten å kunne agrumentere godt for det man mener. Før jeg kom hit var jeg vandt til forum hvor agrumentene dine ikke ble plukket fra hverandre og hvor man kom billigere unna, og jeg gikk litt på trynet som ny her. Noe jeg er litt flau over enda. Men tross alt, beste forumet jeg vet om. Selv om jeg ikke føler meg som av en av "gjengen" og fremdelses litt utenfor.

Jeg har vært borti alt fra kose-mose-forumer og forumer med "diktatorer" som modder.

Dette er det beste forumet jeg har vært på. Når jeg en svært sjelden gang beveger meg inn på andre forum så opplever jeg de som kjedelige og brukerne viser lite engasjement. De vil helst bare høre på seg selv.

Så for meg er det kun ett forum jeg vil være på, og det er FP. Jeg har blitt veldig glad i mange medlemmer her. Jeg har bare møtt noen veldig få i virkeligheten, men etter mange år her inne nå så har jeg blitt godt "kjent" med en del her inne. Brukerne her inne er ekte og ærlige. Det er bra.

Håper du føler du glir inn Nora H. Det kan ta tid å bli kjent i et "miljø" på nettet, men det blir bedre gradvis.

Sist redigert av Jessica : 08-10-10 kl 19:52. Årsak: skriveleifer
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:58.