|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?
Hvilken IKEA er det da?
|
|
|
#102 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg kunne flyttet inn på Ikea sammen med 007.
|
|
|
|
#103 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
![]() ![]() |
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg elsker ikea... Bor i ett Ikea hjem med innslag av annet da, men kunne tilbrakt timer der inne |
|
|
|
|
|
#104 |
|
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Leste en snedig status fra en venn på Facebook her en dag : " I dag kjørte jeg fordi Ikea. Gud, for en merkelig følelse ! ". |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg elsker IKEA
|
|
|
|
#107 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Det kunne vært min status.
|
|
|
|
#108 |
|
Dårlig husmor
|
Jeg kjenner meg igjen i denne. Jeg handler en sjelden gang på Ikea fordi det er praktisk. Vi har for eksempel en veldig god sofa derfra. Men jeg er helt uinteressert i interiør og synes at det bare er stort og masete å faktisk være på Ikea. Jeg takler det best når jeg er alene, da går det også raskest. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Quiet, please
|
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg elsker Ikea, og tilbringer gjerne noen timer der helt for meg selv. I enkelte perioder blir jeg litt skuffet når jeg kommer dit, men 9 av 10 ganger kunne jeg shoppet til kontoen var tom og vel så det.
|
|
|
#110 |
|
Quiet, please
|
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Å ja, også elsker jeg å sette sammen Ikea-møbler.
|
|
|
#111 |
|
Dig for victory!
|
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Ja, jeg synes også det er gøy å skru IKEA-møbler. Nå har jeg nylig montert skuffer og skapstammer til nytt, stort kjøkken, og koste meg hele uka.
|
|
|
|
#112 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Elsker! |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Passiv
|
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Man drar dit for å kjøpe et bord og kommer hjem med en obskur mengde servietter? |
|
|
|
#114 |
|
Whatever, never mind
|
*Går forbi hyller/kasser med servietter* "Hm. Vi trenger noen pakker så har vi liggende." Og vips er det tre, fire, fem pakker i handlekurven. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
© All rights reserved
|
Men så går man forbi teppene og ser at man faktisk burde hatt et nytt teppe under bodet. Og en stor potteplante ved siden av bordet, inni den kroken du vet. Og inni den kroken står det en overfylt strikkekurv, så man trenger rett og slett en lite bord med lokk som man kan gjemme alt rotet opp i. Og som man kan ha planten på. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#118 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Skal ikke akkurat påstå at vi bor i et IKEA hjem, men har kjøkken, hyller og barneromsinnredning derfra. Har et helt ok forhold til IKEA, det er 5 min å kjøre og vi drar aldri dit på de tidene det er mest folk. LilleVenn liker seg også der og vi ender som regel opp med masse servietter og lys de gangene vi er innom |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Står på egne ben
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Liker IKEA veldig godt og skulle ønske det var en litt nærmere. Kjører jeg forbi så er jeg stort sett bestandig innom. Skal jeg bare på IKEA fordi det faktisk er noe vi trenger så drar jeg gjerne en fredagkveld etter jobb og nyter å gå der i ro og fred i mange timer. Kan gjerne dra dit på en lørdag med unger også og synes slett ikke det er noe ille som jeg har hørt andre forteller om. Vi var der faktisk i dag og det var ungene som maste om vi kunne innom når vi kjørte forbi på vei hjem fra ferie. De er godt oppdratt. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Vi er alltid innom Ikea om vi kjører forbi (bor 1,5 t fra nærmeste). Om vi ikke har spesielle planer er det lys og servietter som bunkres. Om vi har spesielle planer kjøper vi det pluss lys og servietter samt at vi ser på ting vi har vurdert. Kjekt å få se i rl. Om vi skal ha store ting kjører vi bare for å handle det eller vi får svigerfar til å fikse når han likevel er i IKEA-byen |
|
|
|
![]() |
|
|