Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

[agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-10, 08:50   #101
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Jeg skal på verdens nest største IKEA i morgen.

Hvilken IKEA er det da?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 19:56   #102
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg kunne flyttet inn på Ikea sammen med 007.
Jeg er "dritmissunlig" på broderen som kjører forbi Ikea hver eneste dag, noe som resulterer i stadige meldinger om at han må innom å kjøpe noe til meg. Senest i går, og i dag får jeg nytt Ikea-bord.
til broderen.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 20:05   #103
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

Jeg elsker ikea... Bor i ett Ikea hjem med innslag av annet da, men kunne tilbrakt timer der inne

Merete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 20:34   #104
linne@
har gullhår

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Leste en snedig status fra en venn på Facebook her en dag : " I dag kjørte jeg fordi Ikea. Gud, for en merkelig følelse ! ".

Jeg er født uten interiørgen dessverre, men har noen møbler fra Ikea som er praktiske. F.eks. takhøye klesskap og Hemnes dagseng til barna. Alt av dilldall får jeg ikke til, og denne uka klarte jeg faktisk å gå meg vill der. Tror egentlig jeg er ganske sjelden

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 21:28   #105
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg kunne flyttet inn på Ikea sammen med 007.
Jeg er "dritmissunlig" på broderen som kjører forbi Ikea hver eneste dag, noe som resulterer i stadige meldinger om at han må innom å kjøpe noe til meg. Senest i går, og i dag får jeg nytt Ikea-bord.
til broderen.

Jeg bor i gangavstand til Ikea, men det er uhyre sjelden jeg er innom der. Forresten, skulle hatt meg et skoskap...hm, er de ikke åpen til 22 ikveld, tro?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 22:12   #106
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg elsker IKEA

Gammel 08-10-10, 22:29   #107
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av linne@, her.

Leste en snedig status fra en venn på Facebook her en dag : " I dag kjørte jeg fordi Ikea. Gud, for en merkelig følelse ! ".

Det kunne vært min status.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 22:31   #108
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg kan ikke fordra å være på IKEA og kler på meg komfortable klær, passer på å ha spist og går på do før jeg drar og helst alene og sent på kvelden eller tidlig på formiddagen. Da går det uten at jeg blir arg og lei.

Jeg kjenner meg igjen i denne. Jeg handler en sjelden gang på Ikea fordi det er praktisk. Vi har for eksempel en veldig god sofa derfra. Men jeg er helt uinteressert i interiør og synes at det bare er stort og masete å faktisk være på Ikea. Jeg takler det best når jeg er alene, da går det også raskest.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 22:46   #109
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker Ikea, og tilbringer gjerne noen timer der helt for meg selv. I enkelte perioder blir jeg litt skuffet når jeg kommer dit, men 9 av 10 ganger kunne jeg shoppet til kontoen var tom og vel så det.

Jeg unngår derimot så godt jeg kan å dra dit med mannen, for han skal helst inn og ut på 30 min., og ungene er det helt uaktuelt å ta med. I hvert fall storesøster, som hater alt som heter shopping.

Gammel 08-10-10, 22:51   #110
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Å ja, også elsker jeg å sette sammen Ikea-møbler.

Jeg elsket dem enda mer da vi bodde i USA, der de var eneste rimelige alternativ til overlesset amerikansk "stil".

Gammel 09-10-10, 11:25   #111
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg synes også det er gøy å skru IKEA-møbler. Nå har jeg nylig montert skuffer og skapstammer til nytt, stort kjøkken, og koste meg hele uka. Monteringen er den store finalen ved enhver IKEA-tur, og det har hendt mer enn én gang at vi har kommet seint hjem og mannen så går og legger seg, mens jeg skrur møbler til klokka to om natta ...

Gammel 09-10-10, 19:31   #112
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Elsker!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 21:42   #113
Slettet bruker
Passiv

Standard

Man drar dit for å kjøpe et bord og kommer hjem med en obskur mengde servietter?

Jeg greier ikke sånt. Jeg er sånn som drar dit for å kjøpe det spesifikke bordet jeg skal ha og kommer hjem en halv time senere med det bordet jeg skulle ha. Men det skal jeg jo ikke, siden jeg har de bordene jeg trenger.

Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 21:50   #114
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Man drar dit for å kjøpe et bord og kommer hjem med en obskur mengde servietter?

*Går forbi hyller/kasser med servietter* "Hm. Vi trenger noen pakker så har vi liggende." Og vips er det tre, fire, fem pakker i handlekurven.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 21:50   #115
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg greier ikke sånt. Jeg er sånn som drar dit for å kjøpe det spesifikke bordet jeg skal ha og kommer hjem en halv time senere med det bordet jeg skulle ha. Men det skal jeg jo ikke, siden jeg har de bordene jeg trenger.

Men så går man forbi teppene og ser at man faktisk burde hatt et nytt teppe under bodet. Og en stor potteplante ved siden av bordet, inni den kroken du vet. Og inni den kroken står det en overfylt strikkekurv, så man trenger rett og slett en lite bord med lokk som man kan gjemme alt rotet opp i. Og som man kan ha planten på.
Og oi: stilige gardiner - knall blå! De vil passe godt. Man man mangler noe annet blått og går tilbake til teppene og bytter ut det svarte teppet man hadde tatt med seg i et blått et og så må man ha en blå vase på bordet. Og noen lys. Og fat til å ha lysene på. Og et bilde over sofaen, med en stilig ramme.

Og sånn går no dagan.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 21:52   #116
Slettet bruker
Passiv

Standard

Dere er jo helt gærne.

Jeg planlegger på forhånd at jeg trenger ett bord og en pakke stearinlys. Så går jeg på ikea og henter bordet og stearinlyset - og deretter til kassen.

Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 21:52   #117
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg planlegger på forhånd at jeg trenger ett bord og en pakke stearinlys. Så går jeg på ikea og henter bordet og stearinlyset - og deretter til kassen.

Kjedelig!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 22:14   #118
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Skal ikke akkurat påstå at vi bor i et IKEA hjem, men har kjøkken, hyller og barneromsinnredning derfra. Har et helt ok forhold til IKEA, det er 5 min å kjøre og vi drar aldri dit på de tidene det er mest folk. LilleVenn liker seg også der og vi ender som regel opp med masse servietter og lys de gangene vi er innom

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 22:21   #119
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker IKEA veldig godt og skulle ønske det var en litt nærmere. Kjører jeg forbi så er jeg stort sett bestandig innom. Skal jeg bare på IKEA fordi det faktisk er noe vi trenger så drar jeg gjerne en fredagkveld etter jobb og nyter å gå der i ro og fred i mange timer. Kan gjerne dra dit på en lørdag med unger også og synes slett ikke det er noe ille som jeg har hørt andre forteller om. Vi var der faktisk i dag og det var ungene som maste om vi kunne innom når vi kjørte forbi på vei hjem fra ferie. De er godt oppdratt.

Vi har ikke noe Ikea-hjem vi heller, men det begynner å bli litt, særlig der vi pusser opp.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 12:24   #120
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Vi er alltid innom Ikea om vi kjører forbi (bor 1,5 t fra nærmeste). Om vi ikke har spesielle planer er det lys og servietter som bunkres. Om vi har spesielle planer kjøper vi det pluss lys og servietter samt at vi ser på ting vi har vurdert. Kjekt å få se i rl. Om vi skal ha store ting kjører vi bare for å handle det eller vi får svigerfar til å fikse når han likevel er i IKEA-byen

Det ser på ingen måte ut som et Ikeahjem hos oss. Men vi har kjøkken og garderobeskap og noen senger fra Ikea i tillegg til oppbevaring etc. Lysene pog srviettene brukes jo opp.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55.