|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Ungarn
![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har trent og til middag i dag stekte jeg pannekaker, noe som jeg egentlig hater pga mengden som må til for å mette fire barn og to voksne....også har jeg vært snille mamma i hele dag, aksjon ikke rope til ungene er i gang her....første dag gikk over all forventning |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Passiv
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har malt ett veggskap, ett hjørnebord, ett vitrineskap, ett spisebord og fire stoler. Sammen med mitt ene, nye møbel og nytt trekk til en stol har jeg herved så og si ny stue. |
![]() |
![]() |
#103 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenI dag har jeg trent, både på tredemøllen og med mange forskjellige øvelser på matta. Satte i gang når storungene gikk på skolen mens småungene lå og sov.
![]() |
#104 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenI går etter jobb bakte jeg sjokladekake, boller og muffins, lagde gele og fylte godteposer samt vasket hele overetasjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har laget middag fra bunnen både i går og i dag selv om jeg er syyyyk. Riktignok verdens mest lettvinte middager, men altså middager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenI dag har jeg og sønnen laget middag i tre kvarter sammen, og jeg har ikke vært utålmodig og irritert på barna i dag heller. Og så har jeg vært effektiv og flink på jobben, på møter og ellers.
![]() |
#107 |
Einsam
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenSelv på en barnefri lørdagsmorgen har jeg stått opp tidlig, og er ferdig med rydding og gulvvask allerede, og har tredje vaskemaskin i gang nå |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har støvsugd og vasket bilen. Det var jammen ta meg på tide! |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har ryddet huset, kjørt på dyngen med noe søppel, lagt sammen en haaaug med klær, og det selv om jeg er forkjølet og hodet verker..!
![]() |
#111 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har hatt med alle ungene på lekebutikken for å bruke opp gavekortene de fikk til jul. Og det gikk superflott. Alle lykkelige. Så har jeg gått tur på stranda med fem unger og hund. Og det gikk superflott. Nydelige bilder fikk jeg også, gitt.
![]() |
#112 |
sukk
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenMin flinkhet går visst stort sett på mat. Jeg lagde hjemmelaget tex-mex i går, til tross for at jeg selv ikke smaker noen ting. Og i dag skal jeg lage kjøttboller og pizza, selv om jeg fortsatt ikke smaker noen ting. Dessuten lå jeg med den voksne ungen min i armkroken i går og så på søppel-TV, fordi hun ville det. Da følte jeg meg i alle fall flink. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenDenne tråden har jeg ikke fått med meg. Blir glad av å lese den! OG litt inspirert og.
![]() |
#114 |
sukk
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenForresten er jeg faktisk flink som i det hele tatt orker å gå i butikken når jeg tenker meg om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har stått og strøket en haug med skjorter for mannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har kakebaket i dag, to stykker. Og kjørt ungene både hit og dit med et smil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har montert innredning i den nye garderoben vår i nyhuset. Så har jeg vasket alle vinduene innvendig og utvendig her, slik at det skal gå an å ha visning her snart. I morgen skal det ryddes, vaskes og ommøbleres, og så skal vi kjøre et par små flyttelass. Og gjøre ferdig garderoben.
![]() |
![]() |
#118 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har bakt ikke mindre enn 4 grovbrød denne uken, rundstykker og en foccacia. Jeg har lagt om kosten til et barn med store mageproblemer og laget all mat fra begrensete, rene råvarer.
![]() |
#120 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenI dag har jeg vært snill mamma og fått med meg storebror på miniløp og brannstasjon, imponert gamlegutta med at jeg kan jobben min og svisjet over noe malingsarbeid som må gjøres før takstmannen kommer på mandag. I kveld har jeg vasket vaskerommet. Hvorfor blir sånne rom så innmari ekle? Og skal skifte på senga sånn at det går an å sove der inne.
![]() |
|
|