Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

… men man skal jo ikke klage på varmen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-09, 18:51   #101
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

guniss, Bluen og Polarjenta: Hva med en fp-koloni i polare strøk på Svalbard eller i Alaska? Jeg kommer gjerne på treff dit.



Jeg stemmer for!

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 18:53   #102
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.



Jeg stemmer for!

Noen som starter den litt kjapt eller?

  Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 18:56   #103
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Jepp, og nå har alle som klager og syter klart å jinxe været. I følge værmeldingen meldes det nå om litt nedbør og bare 25 grader i midten av neste uke.

Sommerregn er deilig! Hvorfor får vi litt når jeg vil ha mye?

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 18:57   #104
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hvis man er ordinær, ja.

Jeg skjønner ikke hva du mener, men konkluderer uansett med at du tar feil og jeg har rett.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 18:58   #105
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Sommerregn er deilig! Hvorfor får vi litt når jeg vil ha mye?

Ey, vi har litt du kan få her fra Bergen.

  Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 19:00   #106
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Ey, vi har litt du kan få her fra Bergen.

Takk, send det over!

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 19:01   #107
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Takk, send det over!

Blåser som en gal på de mørke skyene.

  Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 19:02   #108
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

guniss, Bluen og Polarjenta: Hva med en fp-koloni i polare strøk på Svalbard eller i Alaska? Jeg kommer gjerne på treff dit.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 19:03   #109
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmen

  Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 19:03   #110
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.992
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmen

Hva i alle verdens land og riker var det som fikk meg til å dra på shoppingtur med baby i denne varmen?! HvaH? :svett:

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 19:04   #111
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmen

Jag klager ikke akkurat, men alle som kjenner meg vet at jeg ikke liker lyse kvelder, jeg liker ikke varme eller å sitte i sola. Men jeg klager ikke akkurat som sagt.
Og sommeren fikk litt mer verdi etter at jeg fikk barn - bading, lette klær, markjordbær
(vi nevner derimot ikke humler, veps, solbrenthet eller ananas-sjokk eller sure svette kropper kl. to timer over sove-tid )

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 19:05   #112
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Blåser som en gal på de mørke skyene.

Blåste dem bort til meg da, tydeligvis. Takk!!! Det gjorde godt!

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 19:06   #113
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Blåste dem bort til meg da, tydeligvis. Takk!!! Det gjorde godt!

  Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 19:14   #114
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg skjønner ikke hva du mener, men konkluderer uansett med at du tar feil og jeg har rett.

Jeg er selvsagt enig med Elinblu. Ja, og du tar feil.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 19:16   #115
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg er selvsagt enig med Elinblu. Ja, og du tar feil.

Så det, ja. Der fikk Elinblu selskap i å ha feil. Godt!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 19:58   #116
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmen

Elinblu: Du burde virkelig vurdere å bygge hus selv. Du aner ikke hvor fantastisk det er med et godt isolert hus med moderne ventilasjonssystem - varmt om vinteren og avkjølt om sommeren. Ungene kan tom. sove med vinduene igjen uten at det blir for varmt (en fordel når naboer bråer utendørs).

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 20:25   #117
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.316
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmen

Jeg hater varmen og forbanner alle som forteller meg at det ikke er lov til å klage.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 20:33   #118
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.468
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmen

Jeg klager over varmen når det blir så varmt som nå. I hvertfall når minstemor har vannkopper med infeksjoner i, og vi kan bare drømme om strandliv og sjø akkurat nå. Jeg holder meg inne, evt. i skyggen.

Mens jeg derimot ønsker meg stabilt med kuldegrader og snø på vinteren, er nemlig drittlei slaps, regn og plussgrader vinterstid.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 21:30   #119
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.819
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg hater varmen og forbanner alle som forteller meg at det ikke er lov til å klage.

Soulmates

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 10:57   #120
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmen


Overskyet idag!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no