Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i dag?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-11, 10:57   #101
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.786
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Sort kjole fra Kappahl, sort cardigan, grått skjerf med peace-merker og sorte støvletter med litt hæl

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv  
Gammel 14-11-11, 11:52   #102
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Grått. Grå semskede skoletter med kilehæl, grå cordbukse fra Cheap Monday, grå-sort skjorte-tunika, gråsort cardigan fra NoaNoa og grått sjal med ugler fra BS.







Disse i grått.
Hva gjør jeg ikke for å unngå å skrive rapporter...

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 16-11-11, 18:58   #103
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Denne kjolen (ikke bilde av meg):


Kremhvit underkjole fra Cream, mørkegrå, diamantmønstret strømpis og sorte støvletter.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv  
Gammel 16-11-11, 22:27   #104
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.786
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Kjempefin kjole, Hobbes!

Mørkblå Lewis, hvit lang singlet, marineblå genser og hvitt skjerf. Hadde mørkeblå sko også på jobb men de er byttet ut med ullsokker nå

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv  
Gammel 16-11-11, 22:32   #105
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Hjemmesydd brun kjole og svart strømpis.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 16-11-11, 22:33   #106
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Jeansskjørt, sort genser, sort cardigan og sort strømpis.

Ina er ikke aktiv  
Gammel 16-11-11, 22:36   #107
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.895
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Svart singlet, svart cardigan, svart skjørt med broderte sirkler i mange farger, knæsjlilla strømpebukser.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 16-11-11, 22:39   #108
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

I dag hadde jeg på svart genser med 3/4 lange armer, med kortermet strikkevest i bomull over.
I tillegg ei svart bukse, som
1. Glir ned fra "håndtakene", men holdt seg oppe midt på magen
2. Har glidelås som glir ned hver gang man setter seg
3. Raknet i opplegget nederst.

Og som dermed havnet i søpla når jeg kom hjem. men ettersom den sikkert er 4-5 år gammel, og aldri har vært en favoritt, ble jeg ikke veldig lei meg da jeg dro på meg kosebuksa istedenfor.

Maxine er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 09:41   #109
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Svart singlet, svart cardigan, svart skjørt med broderte sirkler i mange farger, knæsjlilla strømpebukser.

Å, er det det Boden-skjørtet jeg fortsatt sørger over? (På den annen side var vel sirklene påsydd snarere enn brodert, så det er kanskje et annet.)

Jeg er gøy på låret i dag igjen i Kaninas favorittskjørt ( ) fra Tulip & Tatamo, mørkeblå genser og strømpebukse samt irrgrønn yndlingscardigan fra Soaked (som jeg har i tre farger ).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 09:47   #110
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Å, er det det Boden-skjørtet jeg fortsatt sørger over? (På den annen side var vel sirklene påsydd snarere enn brodert, så det er kanskje et annet.)

Jeg er gøy på låret i dag igjen i Kaninas favorittskjørt ( ) fra Tulip & Tatamo, mørkeblå genser og strømpebukse samt irrgrønn yndlingscardigan fra Soaked (som jeg har i tre farger ).

It's growing on me!

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 09:56   #111
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.895
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Å, er det det Boden-skjørtet jeg fortsatt sørger over? (På den annen side var vel sirklene påsydd snarere enn brodert, så det er kanskje et annet.)

Nei, det var dette. Det aller fineste skjørtet i hele verden. Mitt er nesten utslitt.



I dag har jeg så klart også Boden-skjørt, blomstermønstrete i svart, brunt, grått og beige. Hvit t-skjorte, brun cardigan, brune strømper og brune sko.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 09:57   #112
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Nei, det var dette. Det aller fineste skjørtet i hele verden. Mitt er nesten utslitt.

Ja, det var det jeg tenkte på - da husket jeg feil ang. broderingen. Jeg angrer fortsatt på at jeg var for gnien til å bestille det. (Hvis noen har en utgave i str. 8 eller 10 til salgs, betaler jeg godt! )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 10:02   #113
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Nå har jeg på meg treningstøy, har time med PT om en time..

Avelonia er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 10:08   #114
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.830
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Jeg har lilla Boden-skjørt i dag. Utrolig lekkert, jeg er forelska!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 10:25   #115
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Jeg er skikkelig lekker med ullsokker, utvasket Odd Molly-kosebukse og til det en diger rutete flanellskjorte Hjemme med syke barn, og har ikke giddet å få på meg noe annet.

Shane er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 10:37   #116
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Jeg har en brun tunika i semsket skinn fra ChillNorway, mørke jeans og brune boots. Og tidvis et stort, tykt, brunt skjerf rundt halsen.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 13:21   #117
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.786
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Det Toffskij-skjørtet er lekkert!

Marineblå Chill-tunika, jeans og blå sko i dag

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 15:24   #118
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

En skikkelig sexy velourdress!!

Jeg ser veeeldig slækk ut i dag, men er hjemme med rudolfnese og synes synd på meg selv ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 15:34   #119
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

Svarte smale stretchbukser, svart ulltrøye og en kortermet Noa Noa-genser i beige og svart med mønsterstrikket rundt bærestykke.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 17-11-11, 16:12   #120
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag?

I dag har jeg gjort noe ulikt meg. Jeg har daffet ungen til skolen i daffebukse type vid. Fortsatt har jeg daffebukse type vid og sort, rosa Kari traa ullokker, sorte leggvarmere og sort mamma t-skjorte på meg. Og uryddig hår. Snart har jeg ullstrømpis, en sort kjole med glidelås fra esprite, ullcardign og uggs look alike på meg. Og sminke og ryddig hår. Om jeg bare gidder å lette på ræva.

Chanett er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no