Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan denne funke som "Mørk dress"?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-12, 19:04   #101
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Den så fin ut, Him.

Og så må jeg oppklare litt. Det var ikke ment som et "Ååh, jeg er så stygg"-innlegg, altså. Jeg har egentlig et ganske ukomplisert forhold til det, men jeg går kanskje ikke så ofte rundt og føler meg meg veldig fin. Dersom jeg hadde hatt lav terskel for å føle meg fin, så hadde det kanskje ikke spilt så stor rolle hva jeg hadde hatt?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 21:50   #102
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

him - jeg syns ofte sånne helt syntetiske stoffer fort lukter vondt.

Jeg går gjerne med kjole til hverdags. Forskjellen på hverdagskjole og penkjole for meg er for eksempel utringningen. Dypt utringet passer ikke til hverdags. Men ikke utringet kan forsåvidt passe til fest. Ellers - tilbehør. En enkel kjole med boots til funker på jobben. Samme blir en sort festkjole med pene strømper og sølvsko.

  Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 22:52   #103
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.806
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Nå må du ikke tulle! Du er aldeles nydelig, med flotte farger og herlig hår.

Selv sitter jeg og sikler litt på en kjole fra igigi (det er et merke som føres mange plasser). Eneste er at den er i polyester (som jeg synes ser pent ut, men som hos meg i alle gjør meg superelektrisk. Hmm ...)

Jeg har den kjolen du viser bilde av. Den har nydelig passform. Ikke noe elektrisk på meg hvertfall. Ikke lukter den vondt heller.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 23:07   #104
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Kjempelekker kjole! Og jeg tenker i grunnen at den kjolen kunne gått i bryllup, med rett tilbehør og sminke og hår.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 06:56   #105
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.524
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Jeg har den kjolen du viser bilde av. Den har nydelig passform. Ikke noe elektrisk på meg hvertfall. Ikke lukter den vondt heller.

Tusen takk, Pippo. Så hyggelig for meg å finne noen som har den og som kan anbefale den.

(Problemet med polyester er at det er en gruppebetegnelse, så det er veldig vanskelig å vite hva du kjøper. Nå kan man selvfølgelig si akkurat det samme om bomull, som finnes i veldig mange klassifiseringer. Men der er det faktisk en del som spesifiserer.)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 07:05   #106
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.380
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Nessie, jeg må vare spørre deg hvor man finner denne.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 07:10   #107
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.524
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Kjempelekker kjole! Og jeg tenker i grunnen at den kjolen kunne gått i bryllup, med rett tilbehør og sminke og hår.

Med den utrigningen vil det nok være vanskelig å bruke den på dagtid, i alle fall. (Kvinner med små bryster kan jo bruke dypere utrigning enn kvinner med store bryster, det blir ikke så "up in your face", men den utrigningen der tror jeg ikke kan brukes til hverdags av noen. Den går jo ned til midt mellom brystene. Jeg har i dag på meg en topp som er 5 cm høyere opp, og jeg skal ha sjorte over.)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 07:33   #108
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Jeg tror kjolen i HI vil virke mer naturlig og mer pyntet på Fadese enn noen av de andre kjolene som er vist i tråden. Jeg synes du er utrolig flott Fadese! Du passer nok veldig mange kjoler, men lyse kjoler med blått og grått ser jeg ikke helt for meg vil matche de flotte fargene dine.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 07:37   #109
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Den røde kjolen Him viser er den jeg tror vil passe best av det andre som er vist forresten, men er rød helt PK i bryllup med streng tolkning av kleskode?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 08:28   #110
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.524
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Den røde kjolen Him viser er den jeg tror vil passe best av det andre som er vist forresten, men er rød helt PK i bryllup med streng tolkning av kleskode?

Men her er det jo "Mørk dress" (Rød kjole betyr tradisjonelt at man har vært til sengs med brudgommen, men det tror jeg bare de over 80 reagerer på)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 08:30   #111
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Den røde kjolen Him viser er den jeg tror vil passe best av det andre som er vist forresten, men er rød helt PK i bryllup med streng tolkning av kleskode?

Ja. Jeg tror man skal være helt ekstremt opptatt av korrekthet hvis man ikke synes rød er passende.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 08:30   #112
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Jeg har spurt opp til flere personer over 80 om det med rød kjole og det å ha vært til sengs med brudgommen. Ingen av dem hadde hørt noe sånt. Ingen av dem visste at man ikke kunne ha svart i bryllup heller, men at hvitt var kontroversielt visste de da. Særlig om det var bruden som stilte i hvitt med stor mage.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 08:33   #113
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.524
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg har spurt opp til flere personer over 80 om det med rød kjole og det å ha vært til sengs med brudgommen. Ingen av dem hadde hørt noe sånt. Ingen av dem visste at man ikke kunne ha svart i bryllup heller, men at hvitt var kontroversielt visste de da. Særlig om det var bruden som stilte i hvitt med stor mage.

Du kjenner jo bare udannete 80 åringer ... :tsk tsk: (Neida, jeg er enig, tror ikke det er mange som bryr set akkurat)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 08:34   #114
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg har spurt opp til flere personer over 80 om det med rød kjole og det å ha vært til sengs med brudgommen. Ingen av dem hadde hørt noe sånt.

Jeg er temmelig sikker på at det ikke er det som er den opprinnelige årsaken til at rødt kanskje er kontroversielt. Jeg lærte i sin tid at rød kjole var forbeholdt brudens mor, men jeg er ikke 100 % sikker på at det er den opprinnelige årsaken heller.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 08:39   #115
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er temmelig sikker på at det ikke er det som er den opprinnelige årsaken til at rødt kanskje er kontroversielt. Jeg lærte i sin tid at rød kjole var forbeholdt brudens mor, men jeg er ikke 100 % sikker på at det er den opprinnelige årsaken heller.

Jeg er temmelig sikker på at til-sengs-med-brudgommen-teorien har oppstått i en fjasetråd på FP, men jeg har ikke bevis for jeg finner ingen slik tråd.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 08:42   #116
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Med den utrigningen vil det nok være vanskelig å bruke den på dagtid, i alle fall. (Kvinner med små bryster kan jo bruke dypere utrigning enn kvinner med store bryster, det blir ikke så "up in your face", men den utrigningen der tror jeg ikke kan brukes til hverdags av noen. Den går jo ned til midt mellom brystene. Jeg har i dag på meg en topp som er 5 cm høyere opp, og jeg skal ha sjorte over.)

Jeg er så tøsete at jeg bruker utringninger på dagtid og utenom fest også jeg, og hadde glatt gått med en kjole med sånn utringning. Så lenge man ikke viser pupper, men bare at de faktisk er der, så synes jeg det er greit. Og denne er jo ikke sånn at halve puppene henger ut, er den? Den viser vel nesten ikke kløft en gang?

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 08:57   #117
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Jeg har hørt at rød kjole-problemet er at man "ikke skal overstråle brudenHjemme igjen? ". Rødt er jo litt sånn "se på meg-farge".

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 08:59   #118
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Nessie, jeg må vare spørre deg hvor man finner denne.

Laredoute.no

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 08:59   #119
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har hørt at rød kjole-problemet er at man "ikke skal overstråle brudenHjemme igjen? ". Rødt er jo litt sånn "se på meg-farge".

Nei, å dukke opp i rød kjole hjemme hos bruden. Makan.

Jeg har til gode å se en brud som blir overstrålt i grunnen. Brudekjolen er definitivt en av de verre å overgå.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 09:10   #120
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Ja, helt enig. Jeg gikk i rød kjole i min søsters bryllup for over 20 år siden, uten å ane noe om noen av de reglene. Aldri vært i seng med brudgommen, og overstrålte ikke brura.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no