Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hverdagsneglelakk

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-12, 21:59   #101
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Skulle ønske jeg klarte ha farge på. Jeg ender opp med fransk manikyr, alltid.
Liker de duse fargene, kanskje prøve meg på dem.

Dere er kule!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 22:26   #102
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.


Eh, gammel tråd, ja.

Men like aktuell.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 23:14   #103
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Alltid aktuell. Jeg er stadig vekk innom og ser på hva dere andre har funnet av neglelakk hver gang jeg ser den er oppdatert.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 14:27   #104
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Idag har jeg slått til...
Brun neglelakk fra HM, Dust and Diamonds .. Skal prøve ha den på helt til i morgen


Sist redigert av Anne : 20-02-18 kl 13:23.
Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 15:17   #105
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Spørsmål

Sv: Hverdagsneglelakk

Har kjøpt den bringebærrøde til Chanel, nr. 561.
image.jpg

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 19:27   #106
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Vinterlakken er i hus.

Yves Saint Laurent nr 21 Taupe Retro


Chanel nr 18 Rouge Noir

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 05-11-12 kl 19:48.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 20:57   #107
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Lekker brunfarge på den første lakken, Fløyel!

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 21:10   #108
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg hadde en lignende, av annet merke, for noen år siden. Den fungerte storartet i begynnelsen, men ble veldig raskt ubrukelig, da svampene raskt ble misfarget av gammel neglelakk og begynte å smitte av gammel farge på fingre, neglebånd, negler og det hele.

Rapporter gjerne i tråden igjen når du har brukt den en stund. Jeg er nysgjerrig på å høre om denne er bedre i så måte, for konseptet ellers var helt genialt.

Dette skjedde her også. Den ble missfarget og begynte å smitte av farge.
Men jeg tok å klemte ut all lakkfjerner av svampen og skylte den i varmt vann, klemte ut alt vannet. Tømte ut gammel lakkfjerner fra boksen, skylte med vann og har fylt den opp med ny og fersk negllakkfjerner, god som ny.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 21:44   #109
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Jeg er på neglelakk-kjøret.
I går kunne eBay hjelpe fire hjemløse neglelakker med å finne et hjem i min lune toalettveske. De er foreløpig på reise, og ankommer sin endelige destinasjon om ca. 10 dager. Men i dag innser jeg at det ikke var nok. (Det blir aldri nok...!) Jeg trenger en til. (Man trenger alltid bare én til...!)
Jeg har lyst på en isblå neglelakk uten glitter. I en lys, men ikke kjempelys, klar, kald blåfarge. Og helt uten glitter eller skimmer. Finnes det?

Bill. mrk: Kravstor

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 00:26   #110
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Jeg har lyst på en isblå neglelakk uten glitter. I en lys, men ikke kjempelys, klar, kald blåfarge. Og helt uten glitter eller skimmer. Finnes det?

Bill. mrk: Kravstor

Kan denne til venstre gå?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 00:47   #111
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Åååh den var lekker Missa!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 00:56   #112
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Oi, den var lekker. Og ganske nærme det bildet jeg hadde inni hodet, også! Takk!


Og Blue Boy'en til høyre var egentlig veldig fin den også. Tror jeg skal luske meg inn på eBay, jeg!

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 08:10   #113
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Jeg ønsker meg denne noe helt vannvittig, Cubus har fått inn vinterkolleksjonen, men akkurat denne mangler. Ikke finner jeg den på nett heller.

(where's my chaffeur)

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 09:30   #114
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.513
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Den var kul, Slaraffen! Jeg var innom Cubus i går, men de hadde fortsatt høstkolleksjonen, ikke et spor av vinter noe sted. Mulig jeg må ta turen innom den andre Cubusen i ettermiddag.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 11:27   #115
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Jeg ønsker meg denne noe helt vannvittig, Cubus har fått inn vinterkolleksjonen, men akkurat denne mangler. Ikke finner jeg den på nett heller.

(where's my chaffeur)

eBay er din venn: Where's my chaffeur

Og, den var dritlekker. Jeg er tydeligvis helt på tuppa etter blåfarger just nu.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 12:43   #116
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Tusen takk, Nyx! Da var den visst bestilt, ja

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 20:27   #117
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.513
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Jeg ønsker meg denne noe helt vannvittig, Cubus har fått inn vinterkolleksjonen, men akkurat denne mangler. Ikke finner jeg den på nett heller.

(where's my chaffeur)

Jeg fant den på Cubus i Sandvika! Og de har tre for to på all neglelakk.

Det ble den, leading lady og en grønn en jeg ikke husker navnet på.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 22:08   #118
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.960
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

OPI Drip Dry: fantastisk!

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 18:14   #119
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg fant den på Cubus i Sandvika! Og de har tre for to på all neglelakk.

Det ble den, leading lady og en grønn en jeg ikke husker navnet på.

Tror du må finne ut hva den grønne heter, jeg har på meg leading lady i dag, så det kan virke som om vi har ganske lik smak

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 18:32   #120
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.513
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Tror du må finne ut hva den grønne heter, jeg har på meg leading lady i dag, så det kan virke som om vi har ganske lik smak

Den heter Trophy Wife:




Løp og kjøp!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no