Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-11, 12:22   #101
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.620
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Jeg sverger på at den eneste lista jeg har er en gammel julekort adresseliste.
Og jeg roter den bort mellom hver gang (hvordan går det ann? Den ligger på PC liksom?!?) og må restaurere den gamle orginalen fra 2006 hvert år.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 12:25   #102
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.620
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

En reprise av mitt stilleben av julen 2010 som jeg ryddet ut i forige uke:

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 12:27   #103
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.435
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Jeg bevilger meg selv en identitetskrise hva angår sjuskestatus.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 12:37   #104
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

En reprise av mitt stilleben av julen 2010 som jeg ryddet ut i forige uke:


Lurer på om jeg skal avlegge Floksa et overraskelsesbesøk, om jeg drar på tur til de kanter i helga?

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 12:38   #105
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Vakkert, Floksa! Hvorfor kunne du ikke bare la den stå framme?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Jeg bevilger meg selv en identitetskrise hva angår sjuskestatus.

En julesjuskeidentitetskrise hører fint hjemme i denne tråden, bare du ikke gjør så mye med den før 20. desember.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 12:41   #106
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Hva er galt med excel? Det er jo tids- og arbeidsbesparende som fy. Få det man må ned på et papir og vips, ute av hodet. Så kan man stryke etterhvert som det ikke lenger blir aktuelt, enten fordi man gjør det eller fordi man bestemmer seg fordi man ikke gidder likevel.

Har jeg juleliste? Ikke i år i hvertfall og ikke ennå. Og vi skal starte en ikke-imaginær oppussing ca 30. november og skal være mye borte i jula. Derfor tror jeg vi greier oss med svært minimale mengder julepynt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 12:55   #107
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.435
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Vi skal ha jul hjemme hos oss - så litt styr før jul blir det nok. Sikkert ei liste også.

- Noen gaver er levert til de vi ikke ser før til nyttår.
- Julekortlista fra i fjor vil bli brukt i år, kortene er bestilt og ankommet huset.
- Jeg kommer til å bake, og ende opp med alt for mange kaker og flere sorter - for vi må jo ha sånn og slik, og de kjeksene liker jo mamma så godt, og de kakene er jo farmor sin gamle oppskrift og så videre.
+ Typen ferdig oppsett fra eurofoto og et sommerbilde av gutta, lillebror med smokk.
+ Mamma har lovet å ta julevasken når hun kommer 19. desember.
- Jeg er usikker på om jeg stoler på henne.

Eventuelle overivrige husmoraktiviteter kan sees på som et oppgjør mot min antihusmormamma som har følgende motto: "er det så nøye da?"

Skjønner?
Jeg ser konturene av et blogginnlegg.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 12:56   #108
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.157
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Tink: du er i feil tråd. Du ser jo ut til å ha kontroll allerede.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 12:58   #109
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Tink: du er i feil tråd. Du ser jo ut til å ha kontroll allerede.

Ingen julesjusker har gaver eller julekort i hus før desember.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 13:11   #110
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Tink: du er i feil tråd. Du ser jo ut til å ha kontroll allerede.

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Ingen julesjusker har gaver eller julekort i hus før desember.

Beklager Tink. Du må ta med deg julesjuskeidentitetskrisen din og flytte over i den andre andre tråden.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 13:15   #111
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Ingen julesjusker har gaver eller julekort i hus før desember.

Men altså. Vi må ikke blande sjusker og sinker heller. Det er delvis overlappende populasjoner, men ikke samme populasjon. Det kan jo eksistere sjusker som er ute i god tid med det lille de kommer til å gjøre.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 14:09   #112
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men altså. Vi må ikke blande sjusker og sinker heller. Det er delvis overlappende populasjoner, men ikke samme populasjon. Det kan jo eksistere sjusker som er ute i god tid med det lille de kommer til å gjøre.

Joda, jeg ser poenget. Hvis jeg drar fram fjorårets julekaker nå i november, tar melis på mugget og legger dem på kakefatet som så kan stå framme helt til 13. dag jul, så ville det nok kunne kvalifisere som sjusk.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 14:09   #113
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Enig med Katta. Jeg har utrolige 12 julegaver i hus, men definerer meg helt klart som julesjuske likevel. Julegavene er ikke resultat av iherdig planlegging/Exel-lister, men av ren impuls da jeg dumpet over salg på bokhandelen. Man kan være sjuske og ute i god tid.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 14:11   #114
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Enig med Katta. Jeg har utrolige 12 julegaver i hus, men definerer meg helt klart som julesjuske likevel. Julegavene er ikke resultat av iherdig planlegging/Exel-lister, men av ren impuls da jeg dumpet over salg på bokhandelen. Man kan være sjuske og ute i god tid.

Nei og nei, denne tråden ble jo laget fordi julesinketråden ble invadert av folk som nettopp hadde både julegaver og annet i boks allerede. Må vi lage enda en tråd? Julesinkesjusketråden?

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 14:25   #115
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Nei og nei, denne tråden ble jo laget fordi julesinketråden ble invadert av folk som nettopp hadde både julegaver og annet i boks allerede. Må vi lage enda en tråd? Julesinkesjusketråden?



Neida, dere må bare ikke jage ut alle som har begynt å tenke på alt de ikke skal gjøre.

Eller kanskje det må en tråd til for de som lever i total julefornektelse?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 14:28   #116
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.620
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Lurer på om jeg skal avlegge Floksa et overraskelsesbesøk, om jeg drar på tur til de kanter i helga?

Bare å komme, jeg kan love deg at du ikke får ferske julekaker til kaffen.
Men kaffe skal du få .

Eller, jeg fant jo noen pepperkaker fra i fjor også

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 15:57   #117
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.341
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Det kan se ut som at det å delta i trådene og innrømme at man er en julesinke/-sjuske framkaller trang til å konvertere til juleplanlegger for enkelte.
Jeg kjenner på det selv, for jeg lurer jo stadig på om jeg ikke skulle ha vasket ett eller annet før 23. desember overrumpler meg og jeg blir det sure juletrollet.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 16:18   #118
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Ooops... Disse juletrådene fikk meg til å plutselig bestille julekort. Jeg skulle jo ikke styre med det i år, jo. Nå ble det riktignok sommerbilder på, men like fullt... Tror vi må ha en ny tråd for oss som lager jul etter innfallsmetoden, gitt.

(Det gjenstår å se om jeg klarer å putte i konvolutter, om jeg finner adresselisten, om jeg surrer meg til å skrive på adressene, og om kortene havner i posten før jul, men se, det er en annen sak. )

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 16:27   #119
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.983
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

I går kveld satt mannen her og skrev på et papir.
Plutselig ser han opp fra arket og spør: "Hvordan blir julekortet i år?"
:nill:
Jeg måtte jo spørre hvorfor i alle dager han var inne på tanken, og mannen satt der og skrev liste over hvem som skal få julekort.
Og så sier han: "Jeg vil jo bare vise litt engasjement."
Så da overlot jeg julekortansvaret til ham jeg. Enda en ting mindre jeg trenger å tenke på til jul. Dessuten så jeg at juletrærne i glass fremdeles står i vinduskarmen, så når persiennene heves er det jammen ferdigpynta.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 16:49   #120
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

I går kveld satt mannen her og skrev på et papir.
Plutselig ser han opp fra arket og spør: "Hvordan blir julekortet i år?"
:nill:
Jeg måtte jo spørre hvorfor i alle dager han var inne på tanken, og mannen satt der og skrev liste over hvem som skal få julekort.
Og så sier han: "Jeg vil jo bare vise litt engasjement."
.

Hadde manne gjort det der, ville jeg ringt en eller annen akutt psykriatisk institusjon umiddelbart. Han er, om mulig, enda mer julesjuskesinkete enn meg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no