Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-11, 14:01   #101
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?

Det viktigste er jo i grunnen at det harmonerer. Om man skal ha bitte små pupper fordrer det jo at man er tynn og sped også. Ellers vil det jo unektelig se litt merkelig ut. Samme sak om man er en tynn flis med F- cup, ikke helt samsvar.

Sett pris påde puppene du har, det tror jeg kan være en god ting.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 14:03   #102
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har lik puppesmak som nabojenta og rine. Jeg håper kiloene jeg har tenkt å kvitte meg med hovedsaklig ligger i puppene slik at jeg kan gå fra en D til en B. Aller helst skulle jeg vært en A.

Me too! På meg that is. Andre kan være veldig fine med store pupper, på meg ser det bare overdimensjonert ut. Jeg angrer på at jeg ikke fjernet enda mer da jeg reduserte. Men alt er jo bedre enn den doble G-en jeg hadde.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no