Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tatovering, stygt eller flott?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hva synes du om tatoveringer?
Synes det er pent/stilig 25 10,87%
Harry 40 17,39%
Stygt 38 16,52%
Kommer an på 127 55,22%
Vet ikke 0 0%
Deltakere: 230. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-09, 22:32   #101
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Magicas er kjempefin. Er det noe inkagreier? Det har noe førkolombiansk over seg.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 23:17   #102
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Kommer an på.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 23:36   #103
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg synes som regel det er fint.
***************

__________________

Sist redigert av Interference : 05-03-10 kl 00:54.
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 00:20   #104
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg ønsker ikke å tatovere meg selv, men det finnes mange flotte tatoveringer.

Jeg kan ikke svare på om tatovering er stygt eller flott. Det kommer helt an på tatoveringen og de finnes det uendelig mange av. Noen er reneste kunstverk, andre er kule og atter andre er lite gjennomtenkt (muligens gjort i fylla?)

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 07:05   #105
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Folk er for redde for å angre seg, tenker jeg. Da tenker jeg egentlig generelt, men selvsagt også når det gjelder tatoveringer.
Det er ikke farlig å angre seg. Det er litt sånn sjelevondt, men direkte farlig er det jo ikke.
Og om man er glad i tatoveringen sin i noen år før man angrer seg, så er det verd det i mine øyne.
Litt anger er bare krydder.

*plutselig ble dette veldig viktig for meg kl 7 på morgenen...

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 08:43   #106
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Synes det var godt sagt jeg, Kirsebær.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 12:47   #107
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.179
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Magicas er kjempefin. Er det noe inkagreier? Det har noe førkolombiansk over seg.

Eldgamle maya-symboler ja.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 13:08   #108
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Selvfølgelig kommer det an på.

Mine er perfekte på meg. Selv om den ene er en harry navnetatt, men, det er det ingen som ser ved første øyekast. Eller andre. Eller tredje.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 13:31   #109
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Det kommer helt ann på.
Det finnes utrolig mange harry/stygge/fæle tatoveringer der ute, men plutselig dukker det opp et fint/tøft eksemplar, riktig plassert på den tilhørende kroppen. Selv har jeg ingen og kommer heller aldri til å få noen.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 13:33   #110
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.796
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg liker ikke tatoveringer. Ikke i det hele tatt. Jeg liker ikke engang de jeg sånn objektivt sett ser er veldig kule/fine. Jeg vender meg ikke bort i avsky, altså, men jeg vil i 100 % av tilfellene ha ment at det ville vært penere uten.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 13:48   #111
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

kommer veldig ann på. syns mange kan være lekre, men noen er helt grufulle. mange folk eier ikke smak..

jeg har én som jeg selvfølgelig syns er lekker.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 14:17   #112
dolliemor
Aktiv
 
dolliemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 228
dolliemor er litt kul
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Det kommer helt an på personen og hvilken tatovering han/hun har.
Sånn innerst inne liker jeg det ikke, men respekterer de som har en tatovering som betyr noe for dem. Jeg tror desverre mange tar en tatovering kun fordi de skal se kule ut. Kommer aldri aldri til å tatovere meg selv.
Mannen har en tatovering på overarmen som betyr noe spesielt for han. Jeg husker jeg ble skikkelig skuffet og sur da han tok den (10-11 år siden), men nå i dag ser jeg den nesten ikke. Synes han ser litt kjekk ut med den også egentlig..

__________________
Storebror-00, Lillebror-02 og Lillesøster-06
dolliemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 14:21   #113
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.977
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg liker ikke tatoveringer. Ikke i det hele tatt. Jeg liker ikke engang de jeg sånn objektivt sett ser er veldig kule/fine. Jeg vender meg ikke bort i avsky, altså, men jeg vil i 100 % av tilfellene ha ment at det ville vært penere uten.

Jeg må si meg helt enig. Jeg syns faktisk det er stygt at jeg reagerer med å tenke at folk "ødelegger" seg selv når de tatoverer seg, og selv om motivet i seg selv er fint. Jeg er nesten litt forbauset over at jeg misliker det så til de grader, for jeg er ellers ikke den som reagerer på hvordan folk kler seg eller velger å se ut. Men det er nå bare en gang slik.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 16:47   #114
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Folk er for redde for å angre seg, tenker jeg. Da tenker jeg egentlig generelt, men selvsagt også når det gjelder tatoveringer.
Det er ikke farlig å angre seg. Det er litt sånn sjelevondt, men direkte farlig er det jo ikke.
Og om man er glad i tatoveringen sin i noen år før man angrer seg, så er det verd det i mine øyne.
Litt anger er bare krydder.

*plutselig ble dette veldig viktig for meg kl 7 på morgenen...

Det stemmer sikkert for de som bare angrer litt. Alle de som angrer så mye at de går med langermete gensere eller høyhalsede gensere resten av livet og ser det de misliker så veldig i speilet hver eneste dag synes jeg faktisk ordentlig synd på.

Ikke alle tatoveringer kan fjernes, og når du sitter igjen med noe som ikke lenger betyr noe for deg eller noe som du ikke lenger kan forsvare estetisk heller, er det nok ikke særlig "kydder" lenger...

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 17:03   #115
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Okay, da mener jeg ikke bare at folk er for redde for å angre seg. Folk angrer seg alt for hardt. Hvis du av ren impuls drepte svigermora di så er det fint om du angrer så mye at det forringer livskvaliteten din.
Sånn utenom slike ting så syns jeg ikke folk skal ødelegge sine egne liv med anger.

Jeg tenker om du har klippet en dårlig frisyre, tatovert en sau i panna eller kastet bort pengene dine på rare ting (men klarer deg), så bør det ikke være så viktig at du angrer på den måten at det minker livskvaliteten din framover. Gjort er gjort. Ta lærdom av det om du angrer. Men aller helst; ikke angre.

Generelt, og i de aller fleste tilfeller, er anger og dårlig samvittighet noe som utelukkende bryter livskvaliteten ned. Det vil vi ikke.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 17:12   #116
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg tror overhodet at dette er gjennomførbart når man har gått gjennom et (eventuelt) irreversibelt inngrep som en tatovering jo kan være, og attpåtil noe som er synlig for alle og enhver.

Å sammenligne det med en dårlig frisyre eller kastet bort pengene på noe dumt er jo helt meningsløst. Hår kan fjernes, hår kan limes på, man kan kjøpe en parykk eller barbere alt sammen. Etter hvert vil man ha samme sveis som i begynnelsen igjen. Penger kan brukes på mye dumt, men når de først er spart sammen igjen har man samme utgangspunkt som før. Det går kanksje an å sammenligne det med en ekstremt mislykket nose-job à la Michael Jackson, det er ikke bare bare å bite tennene sammen og holde livskvaliteten oppe.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 17:16   #117
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg skjønner at en dårlig hårfrisyre ikke er det samme som en tatovering, men jeg mener at om man har en feil tatovering så bør det ikke være viktig. Det kan sammenlignes med dårlig frisyre, eller å rote bort storpenger på pyramidespil eller noe slikt. Det er dumt. Men det er ikke viktig. Mener jeg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 17:21   #118
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg skjønner at en dårlig hårfrisyre ikke er det samme som en tatovering, men jeg mener at om man har en feil tatovering så bør det ikke være viktig. Det kan sammenlignes med dårlig frisyre, eller å rote bort storpenger på pyramidespil eller noe slikt. Det er dumt. Men det er ikke viktig. Mener jeg.

'Næsj, jeg har jo denne dumme tigeren på 48 cm langs det ene beinet nå- schtøgg som faen, men hva gjør nå det...'

:visualiserer lykkelige menneskers konversasjoner om meget synlige tatoveringer som de attpåtil synes er stygge:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 17:21   #119
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det går kanksje an å sammenligne det med en ekstremt mislykket nose-job à la Michael Jackson, det er ikke bare bare å bite tennene sammen og holde livskvaliteten oppe.

Nei, om man må bite sammen tennene for å holde livskvaliteten oppe så er det jo bare bortkastet. Det vil jo si at man føler at den er forringet.

Jeg tror ikke jeg får til å forklare hva jeg mener. Jeg syns ikke det er mye i verden som vil gjøre at jeg føler jeg må bite sammen tennene for å fortsette å ha et fint liv. Aller minst en dårlig tatovering eller en uheldig nose-job. Det er synd, og dumt. Thats it.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 17:22   #120
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg lurer på om det er noen andre som skjønner hva jeg mener eller om ingen helt forstår det?
Hvis det, for eksempel, bare er du som ikke forstår det så er det ikke like viktig fr meg å forklare og forklare.

(Ikke for at det er du, altså, men fordi du er én.)

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no