Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-16, 22:24   #101
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Tja, jeg synes i alle fall det er mange overvektige damer som ikke akkurat kler tights. Men det er min mening. Absolutt ikke noe jeg gidder å bruke mye tid på å tenke på, men jeg synes altså at det ikke er fint å bruke slikt tøy når man ikke trener.

No kjenne eg at eg blei forbanna. Overvektige damer som er spreke og trene skal bli dissa på denne måten fordi vi ikkje gidd gå heim og skifte før vi kjøpe melk? Skamme seg!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 22:27   #102
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.800
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

No kjenne eg at eg blei forbanna. Overvektige damer som er spreke og trene skal bli dissa på denne måten fordi vi ikkje gidd gå heim og skifte før vi kjøpe melk? Skamme seg!

Helt enig. Jeg ble også skikkelig sur av å lese sånt piss. Jeg synes for øvrig at overvektige damer som IKKE er spreke eller trener også skal få gå i tights om det nå er det de ønsker å ikle seg.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 22:29   #103
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Tja, jeg synes i alle fall det er mange overvektige damer som ikke akkurat kler tights. Men det er min mening. Absolutt ikke noe jeg gidder å bruke mye tid på å tenke på, men jeg synes altså at det ikke er fint å bruke slikt tøy når man ikke trener.

Synes du på generelt grunnlag folk bør la være å vise seg i klær de ikke kler?

Jeg tenker jo at det er grenser for hvor mye svette man bør lukte, men utover det får det holde at folk ikke går direkte uanstendig kledd.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 22:34   #104
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.353
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Tja, jeg synes i alle fall det er mange overvektige damer som ikke akkurat kler tights. Men det er min mening. Absolutt ikke noe jeg gidder å bruke mye tid på å tenke på, men jeg synes altså at det ikke er fint å bruke slikt tøy når man ikke trener.

Jøss. Det der er ganske drøyt, ass. Bodyshaming. Fy skam.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 22:50   #105
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.667
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Synes du på generelt grunnlag folk bør la være å vise seg i klær de ikke kler?
.

Her misforstår dere totalt, men det er helt greit. Det jeg mener er folk som leverer i barnehage, handler i butikk osv osv (som absolutt ikke har trent, men som bare går i tights i stedet for vanlig bukse). Man ser fort forskjell på om de har trent eller ei. Jeg synes ikke alle kler tights, men skjønner at det er komfortabelt å bruke.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 22:51   #106
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.667
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Helt enig. Jeg ble også skikkelig sur av å lese sånt piss. Jeg synes for øvrig at overvektige damer som IKKE er spreke eller trener også skal få gå i tights om det nå er det de ønsker å ikle seg.

Jeg synes ikke tights er fint hverken på de sylslanke eller de som har noen flere kg. I mine øyne er tights treningsklær, altså ikke noe man bruker ellers.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 22:52   #107
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.667
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Så det er helt fy å gå innom butikken til og fra trening eller skogstur? Da har man jammen god tid.

Selvsagt ikke, men jeg vil i alle fall dusje før jeg går i butikken og handler mat.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 22:53   #108
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Tja, jeg synes i alle fall det er mange overvektige damer som ikke akkurat kler tights. Men det er min mening. Absolutt ikke noe jeg gidder å bruke mye tid på å tenke på, men jeg synes altså at det ikke er fint å bruke slikt tøy når man ikke trener.

Jeg er noen kilo overvektig og bruker tights på butikken på tur til eller hjem fra trening.
At tights ikke er spesielt pent antrekk vet jeg jo, men at folk virkelig bryr seg om hva jeg har på meg på butikken? Nei det har ikke slått meg.
Jeg er såpass lat at jeg nok ikke kommer til å skifte om for å behage mine medkunder.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 23:10   #109
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg synes ikke tights er fint hverken på de sylslanke eller de som har noen flere kg. I mine øyne er tights treningsklær, altså ikke noe man bruker ellers.

Det var du som dro inn "overvektige damer" så det er ingen som legge orda i munnen på deg her.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 23:28   #110
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.667
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Det var du som dro inn "overvektige damer" så det er ingen som legge orda i munnen på deg her.

Vet det. Jeg synes rett og slett ingen kler tights når jeg tenker meg om, uansett kroppsfasong, menn eller damer.

Og - jeg kan ikke se at mange av dere synes det er så ille å la barna gå i joggebukse/treningsbukse på skolen og aldri ville sendt dem i det mens dere kan gå i tights på butikken osv. Og nå sikter jeg generelt, ikke til noen spesielle. For meg blir det i grunnen det samme.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-05-16, 00:54   #111
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.558
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Artig med forum, man vet ikke hvor en diskusjon ender.

Hva med løpeskjørt? Bedre i butikken?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-16, 05:20   #112
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.900
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Det er ikke utseende som gjør at jeg stusser på tights i butikken, der bør heg nok feie for min egen dør først. Nærbutikken min er i kjelleren på et treningssenter og det er ganske mange der som 'bare skal' innom butikken etter trening. Ikke alle lukter blomster, nei.

Ellers er jeg enig i at 2XU-moten hos unge jenter var litt skremmende, det er et dyrt klesplagg å fle at man ha helt ned i 10-årsalderen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-16, 07:47   #113
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Det er ikke alle som lukter blomster ute i det offentlige rom, selv om de aldri har trent i sitt liv. Noen lukter røyk, noen lukter knallsterk parfyme, noen lukter gårsdagens middag, noen lukter dårlig hygiene og noen lukter skitne klær. Jeg har veldig god luktesans, og har måttet gå av bussen flere ganger fordi jeg blir kvalm av noe av dette.

Jeg kan være svett etter trening, men lukter ikke noe, jeg har ikke den typiske svettelukten og bruker ikke deodorant engang. Klærne mine får aldri noe lukt under ermene. Hvis jeg virkelig hadde stinket svette rett etter trening hadde jeg lagt handleturen til et annet tidspunkt, men så lenge det evt. bare er synet av beina mine i tights som kan plage noen, så velger jeg å bruke tiden mest mulig effektivt og kombinere trening og handling (som foregår i samme bygning). Jeg opplever heller ikke å være så tett innpå noen i butikken.


Sist redigert av Filifjonka : 03-05-16 kl 07:56.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-16, 08:04   #114
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Jeg synes jo denne kle-seg-etter-anledningen-greia til hverdags er ganske fascinerende. Hva er passende klær på butikken egentlig? Er ikke det ca de klærne som passer å gå dit i? På jobb hos meg tror jeg 80% minst har en eller annen form for tur- eller treningstøy på vei til jobb også, vi bytter jo til pysj og sandaler i garderoben. Er det da upassende å handle på vei hjem fra jobb også?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-16, 08:08   #115
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.900
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Jeg reagerer ikke på klærne i seg selv jeg forsåvidt, selv om jeg fniser litt av treningstightsene som florerer. (sikkert fordi jeg ikke eier en selv). Det er jo illusjonen av svette over alle varene som gjør at jeg velger bort matbutikken. (men dette var en voldsom avsporing fra tråden, føler jeg. ).

Jeg legger veldig sjelden merke til hva andre folk kler seg i, særlig er jeg liberal når det gjelder barn. Jeg har ikke noe imot at man oppdrar barna til å kle seg etter anledningen, men jeg synes jo det er rart hvis noen reagerer på at ungdommen min går i chinos og skjorte i kompisens konfirmasjon også.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-16, 08:12   #116
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Treningstights er kort og godt det mest behagelige å trene i, Blondie, og jeg tror at det nok betyr mest komfortmessig for de som har noen kilo ekstra faktisk. Meg kan du nok se i både treningsbukser og treningstights på butikken. Jeg gidder ikke bruke ekstra tid på å skifte klær.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-16, 08:20   #117
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.900
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Tviler ikke, men jeg bruker det ikke.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-16, 08:32   #118
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg synes jo denne kle-seg-etter-anledningen-greia til hverdags er ganske fascinerende. Hva er passende klær på butikken egentlig? Er ikke det ca de klærne som passer å gå dit i? På jobb hos meg tror jeg 80% minst har en eller annen form for tur- eller treningstøy på vei til jobb også, vi bytter jo til pysj og sandaler i garderoben. Er det da upassende å handle på vei hjem fra jobb også?

Siden mange kanskje tror jeg er en av dem som reagerer på treningsklær på butikken kan jeg svare på dette. For meg er det helt naturlig å handle i treningsklær om det er på vei til eller fra trening. Det er derimot ikke like naturlig for meg å ta på meg treningsklær for å dra ens ærend på butikken. Jeg kan finne på å gå på foreldremøte o.l. i treningsklær hvis planen er å løpe hjem igjen, og jeg har vært på kjøpesenter i skisko opptil flere ganger.

Mitt poeng er å bruke klær for det man skal. Derfor har også mine barn på deg treningsklær når de skal trene, til og fra trening og hvis det er aktivitetsdager på skolen. De kan også ta på seg treningsklær om det er kroppsøving i første time. De tar derimot ikke på seg adidas-buksa eller løpetightsen for en helt vanlig skolehverdag.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-16, 08:36   #119
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.718
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Jeg er veldig overvektig og ser definitivt ut som en av de som aldri trener. Men det gjør jeg. Og jeg går innom butikken i treningstights. Man kan faktisk ikke se på folk om de trener eller ikke.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-16, 08:58   #120
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Trener ikke alle unger flere ganger hver eneste skoledag? Jeg synes det er mye mer passende med treningstøy enn pene klær for yngre skolebarn da det sier noe om hva slags aktivitet man forventer.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no