Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-10, 18:32   #101
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Gått gjennom nettbanken, men ingenting er tilbakebetalt hos meg.
Jeg har ikke fått ringt de, men sendt en mail. Så får jeg se.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 18:51   #102
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Jeg fikk varene mine idag, jeg hadde party for 14 dager siden.
Det er forskjell på når de selger ut prøvekolleksjonen og når de har salg.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 18:51   #103
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

emm: jeg ser heller ikke at pengene er tilbakebetalt, bare at trekket er fjernet.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 19:11   #104
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Jeg bestilte den 6.september og har ikke fått pakke. Jeg fikk beskjed om forventet levering den 27.september, så jeg får vel gi dem noen dager til.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 01:51   #105
Lille persille
Nybegynner
 
Lille persille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 23
Lille persille har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Jeg hadde store problemer med å få tilbakeført penger etter en retur i sommer. Det var et betydelig beløp, men etter purringer på mail og tlf ordnet det seg. Det tok 1,5 mnd å få tilbake pengene. Er av den grunn skeptisk til videre handel hos PdL.

Lille persille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 09:40   #106
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Som sagt, ingen penger tilbakeført, ingen transaksjon stoppet, kun penger ut av konto, punktum.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 11:28   #107
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Opprinnelig lagt inn av Lille persille, her.

Jeg hadde store problemer med å få tilbakeført penger etter en retur i sommer. Det var et betydelig beløp, men etter purringer på mail og tlf ordnet det seg. Det tok 1,5 mnd å få tilbake pengene. Er av den grunn skeptisk til videre handel hos PdL.

Jeg returnerte noen plagg fra salget i sommer og fikk aldri pengene igjen. Fulgte opp saken i x antall uker, men ga rett og slett opp.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 11:31   #108
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Utrolig synd at de har skakkjørt seg på denne måten. Det blir jo bare mer og mer misnøye og skepsis, hvilket er veldig kjedelig, for fint tøy - DET har de!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 11:41   #109
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Utrolig synd at de har skakkjørt seg på denne måten. Det blir jo bare mer og mer misnøye og skepsis, hvilket er veldig kjedelig, for fint tøy - DET har de!!

Ja. Det er veldig fint tøy og jentene mine elsker de klærne. Jeg har handlet igjen denne høsten. Denne gangen opplevede jeg også noe "rart" som innebar at jeg fikk noen få plagg av bestillingen, ble trukket for alle varene og i pakken lå pakkseddel som fortalte at alle plaggene var plukket og levert. Sånn var det ikke. Det ble runder med e-post og flere forsøk på telefon før det ordnet seg, for det gjorde det. Jeg har i tillegg en bestilling til liggende inne. Der har leveringsdato blitt forskjøvet to ganger og jeg aner pr i dag ikke når klærne blir levert. Kjedelig at det er et eller annet som tydelig ikke fungerer.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 11:55   #110
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.880
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg returnerte noen plagg fra salget i sommer og fikk aldri pengene igjen. Fulgte opp saken i x antall uker, men ga rett og slett opp.


Oj, fikk du ikke igjen pengene.
Må sjekke jeg da om vi har fått tilbake pengene ,for det vi sletta og ikke gadd å vente på lenger.
Er jo snakk om over 1000 kr.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 12:02   #111
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg returnerte noen plagg fra salget i sommer og fikk aldri pengene igjen. Fulgte opp saken i x antall uker, men ga rett og slett opp.

Du skulle lagt det ut for salg her! Jeg har etterlyst plagg fra vår-/sommerkolleksjonen til PDL, men ikke fått napp.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 12:03   #112
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Du skulle lagt det ut for salg her! Jeg har etterlyst plagg fra vår-/sommerkolleksjonen til PDL, men ikke fått napp.

Ja.. at det går ann! Det skulle jeg selvsagt ha gjort! At jeg ikke tenkte på det!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 16:35   #113
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.880
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Vi har heller ikke fått igjen pengene.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 16:45   #114
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Da kom mine klær i dag. Eller noe av dem. Jeg mangler masse som jeg har bestilt og betalt for. Men de er ikke nevnt på plukklista, verken som rest eller utsolgt. Jeg har heller ikke fått tilbakeført noen penger.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 16:46   #115
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Forresten, veldig hyggelig med sånt party for nå har folk begynt å få varer, og alle mangler varer, uten noen som helst beskjed. Gjett hvem de ringer. :svett:

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 16:50   #116
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.880
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Forresten, veldig hyggelig med sånt party for nå har folk begynt å få varer, og alle mangler varer, uten noen som helst beskjed. Gjett hvem de ringer. :svett:

Så kjedelig.

Jeg har dessvere mistet lysten på å bestille mer hos de jeg, kjenner at jeg ikke gidder så mye rot.
Synd for de hadde bukser som passet fint til mini .

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 16:55   #117
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Så kjedelig.

Jeg har dessvere mistet lysten på å bestille mer hos de jeg, kjenner at jeg ikke gidder så mye rot.
Synd for de hadde bukser som passet fint til mini .

Jeg kommer ikke til å handle der mer jeg heller. Kule bukser eller ei. Jeg nekter å handle hos firmaer som yter så dårlig service. Skulle ønske alle hadde gjort det for da hadde de jo måttet skjerpe seg.

Jeg skal uansett sende dem en mail på mandag. Både for å etterlyse varene mine, og fortelle dem at jeg virkelig ikke setter pris på å måtte sitte med telefoner fra folk som ikke har fått hva de har betalt for.
Jeg hadde fint party her. Brukte masse penger på å servere god mat og god drikke til gjestene. Jeg gjorde virkelig min del for dem.
Jeg synes det er direkte flaut når ting ender sånn som dette. Ingen som var her hadde hørt om Pomp de luxe før, og jeg skrøt uhemmet til dem før partyet. Og nå har jeg som sagt den ene etter den andre på telefon fordi de er misfornøyde.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 16:58   #118
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Nei, så utrolig kjedelig, Nin. Du blir sittende med møkka. Dette synes jeg fint du kan videreformidle over en lav sko til PdL. Jeg skal sannelig få gitt dem så hatten passer selv - og forhåpentligvis får de så mange tilbakemeldinger på dårlig service at de blir nødt til å skjerpe seg. Jeg bestiller ikke et plagg til derfra, før pipa får en annen lyd altså.

Men at jeg kanskje kommer tilbake og bestiller mer, det kan godt tenkes, muligens, hvisomatte dersomatte ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 17:27   #119
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Så synd at dere opplever trøbbel med bestillingene! Jeg har kjøpt varer hos dem tre ganger fra i vår og frem til nå, og det har vært helt uproblematisk hver gang. Jeg har fått alt jeg har bestilt innen rimelig tid og alt har vært i rett antall og str. (og passet!) Ser nesten ut som om jeg har hatt flaks siden så mange har trøblet med bestillingen i høst.

Det er i alle fall viktig at dere gir beskjed om at servicen er for dårlig. Uten kundene er jo PdL ingenting, og siden de har så fine klær er det jo kjekt om de klarer å håndtere formidlingen av varene sine.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 17:30   #120
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.880
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Jeg har gitt beskjed til de jeg, første pakken derfra fikk jeg jo heller ikke alt jeg skulle, men det ble ettersendt.
Så var det to pakker uten problem, etter det har det bare vært trøbbel.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no