Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Feirer dere halloween?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-07, 20:12   #101
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Enkelte i denne tråden fremstår som grinebitere. .

Absolutt









__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 20:20   #102
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Er det å si nei takk til halloweenere det samme som å smelle døren i trynet på dem og være sur og gretten? Merkelig.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 09:30   #103
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.944
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

En venninne av meg pleier å smile pent i døra og si: Her i huset feirer vi ikke Halloween, men kom gjerne igjen som julebukker.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 09:57   #104
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

I år er femåringen veldig opptatt av Halloween, og han og kameratene kler seg stadig ut i storebrors gamle halloweenkostymer. Han og de to små kameratene ble så glade da vi foreslo at vi faktisk kunne ha en liten halloweenfest, så det skal vi ha. En skummel kake og et gresskar + at de vaser rundt i noen gamle kostymer, det tenker jeg gjør susen. Kanskje de også får lov å ringe på hos naboen mens vi står på trappa og følger med. De er fem og tre år, så det er helt uaktuelt å la den gå rundt på egen hånd.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 11:13   #105
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.


Det med stygge masker virker så utbredt her i Norge, stygge masker og heksekostymer. Det er alt jeg ser i butikkene. Det er jo helt tragisk. Man kan være absolutt hva man vil til Halloween. I år skal 9-åringen være kanin. Hun har vært prinsesse, katt, og flere andre søte ting til Halloween. På skolen i Usa har de også Halloweentog i storefri, hvor alle er utkledd i kostymene sine. Så har de fest på klasserommene sine etterpå. Etter skolen er det bare å sitte og tromme med fingrene til mørket senker seg og man kan gå ut med lommelykt og Halloweenbøtten og tigge snop.

ja, det har jeg også reagert på, ikke det at jeg har så mye peil
Men kjenner noen amerikanere og de sier at man like gjerne kler seg
sukkersøtt som kjempe skummel, at man ikke på død og liv må se ut som
mannen med ljåen Her fokuseres det på grøss og gru, ekle ting og
det med herverk når man ikke får godteri er vel litt missforstått?(tror ikke
nordmenn helt har fått med seg hele tradisjonen..)

__________________

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 12:58   #106
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Jeg elsker fest og moro og har adoptert halloween med stor glede . Guttungen får ha halloweenfest for de ungene som får lov til å delta. Vennegjengen er godt delt mellom de som får lov og de som ikke får lov. Vi pynter huset med spindelvev og edderkopper, og vi kler oss ut alle som en - også mor . Vi pynter utenfor med levende lys og utskjært gresskar, for å vise andre at her er de hjertelig velkommen til å ringe på. Ungene får gå runde i nabolaget, men har streng beskjed om å ikke ringe på hos de som har slukket utelyset. Dersom de får et nei så gjør de ingenting annet enn å si ha det bra. De sier "godteri eller fanteri" når folk åpner dørene sine, en og annen gang er det jo noen som svarer fanteri og gutta svarer med et høyt og rungende "bø". Enkelt og greit og lengere enn det trenger de ikke strekke det.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 13:15   #107
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Guttungen får ha halloweenfest for de ungene som får lov til å delta. Vennegjengen er godt delt mellom de som får lov og de som ikke får lov.

Får de ikke lov? Det er jo sørgelig.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 13:20   #108
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Hvorfor er det sørgelig?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 13:20   #109
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.998
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Får de ikke lov? Det er jo sørgelig.

Det syns jeg og høres sørgelig ut. Vi markerer ikke selv, men eldstemann har vært på Halloween-klassefest en gang. Jeg syns det blir litt i overkant hvis en nekter ungene sine å gå på fest fordi en selv ikke vil feire ståket.

Hvis ungene mine hadde blitt invitert til å feire Eid eller kinesisk nyttår eller noe sånt, hadde jeg jo definitivt sendt dem av gårde og håpet de hadde det moro, selv om ikke vi feirer noen av delene.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 13:22   #110
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hvorfor er det sørgelig?

Alle barna var på fest unntatt Kjell og Grete, de fikk ikke være med å spise seg fete.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 13:24   #111
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Alle barna var på fest unntatt Kjell og Grete, de fikk ikke være med å spise seg fete.

Så da kan jeg like gjerne si at det er svært sørgelig for de barna som ikke får leke ute klokken 22 om kvelden, når alle de andre har det så gøy. Du høres hvor idiotisk det høres ut, ja?

Barna mine er forklart hvorfor vi ikke feirer. De har fått vite hva jeg syns og de er faktisk helt enige med meg. Stakkars barn.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 13:28   #112
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Så da kan jeg like gjerne si at det er svært sørgelig for de barna som ikke får leke ute klokken 22 om kvelden, når alle de andre har det så gøy. Du høres hvor idiotisk det høres ut, ja?

Det er denne ene dagen i året. Andre barn samles til fest, og du står utenfor fordi du ikke får lov til å være med. Er ikke det unødvendig? Å måtte holdes utenfor fordi foreldrene har et prinsipp? Å ikke få være ute til kl 22 handler om trygghet, å få nok søvn osv. Det synes jeg ikke er det samme.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 13:29   #113
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

De får ikke lov fordi foreldrene er prinsipielt i mot feiringen og det har jeg ikke problemer med å respektere. Vi har derfor alltid rettet invitasjonen direkte til foreldrene og ikke til ungene.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 13:35   #114
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Det er denne ene dagen i året. Andre barn samles til fest, og du står utenfor fordi du ikke får lov til å være med. Er ikke det unødvendig? Å måtte holdes utenfor fordi foreldrene har et prinsipp? Å ikke få være ute til kl 22 handler om trygghet, å få nok søvn osv. Det synes jeg ikke er det samme.

Nå har nå mine barn aldri stått utenfor og sett inn på noe som helst. Dessuten ser jeg på det som et av mine forsørgeransvar å gi ungene mine ryggrad. Om du ikke ønsker det, men vil gi ungen alt, så får det være opp til deg.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 13:37   #115
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.998
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nå har nå mine barn aldri stått utenfor og sett inn på noe som helst. Dessuten ser jeg på det som et av mine forsørgeransvar å gi ungene mine ryggrad. Om du ikke ønsker det, men vil gi ungen alt, så får det være opp til deg.

Det var da en merkelig tolkning av Monsoons innlegg.

Men hvis datteren din ble invitert på klassefest med Halloweentema, ville du da nektet henne å gå?

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 13:40   #116
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nå har nå mine barn aldri stått utenfor og sett inn på noe som helst. Dessuten ser jeg på det som et av mine forsørgeransvar å gi ungene mine ryggrad. Om du ikke ønsker det, men vil gi ungen alt, så får det være opp til deg.

Nå er det vel ikke nødvendigvis prinsipielle motforestillinger mot en fest som gir barna den tykkeste ryggraden. Å si nei til å gi barn på døren godteri, eller å si at ens egne barn ikke får lov til å tigge er én ting. Å nekte dem å få delta på en fest synes jeg er noe helt annet. Husker du tante Sofie i Kardemommeby, og lille Kamomilla som ikke fikk være med på byfesten?

Jeg ser imidlertid ingen sammenheng mellom å gi barna alt og å tillate barna Halloweenfeiring.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 13:40   #117
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Det er mulig.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 13:41   #118
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg ser imidlertid ingen sammenheng mellom å gi barna alt og å tillate barna Halloweenfeiring.

Sammenhengen ligger i å bryte ens prinsipper eller ikke. Jeg ser flere her inne som er mot halloween, men likevel lar ungene feire, for stakkars barn, de må jo få lov. Jeg syns det er en tragisk holdning.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 13:59   #119
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Vi feirer ikke, men godt mulig jeg kommer til å svelge en kamel der om noen år. Innfører det ikke før det blir spurt om det iallfall!

Jeg savner nyttårsbukk jeg!
Husker det var ett høydepunkt i juletiden.
Her på østlandet har de visst ikke den tradisjonen, og jeg har aldri sett en julebukk her heller..

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 14:02   #120
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.


Jeg savner nyttårsbukk jeg!

Den holder hvertfall vi i hevd.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no