Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd høst og vinter 2009

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-09, 22:38   #101
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009




Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 20:08   #102
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.564
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Nydelig, Teflona! Jeg har sett på lua og kjolen, jeg også. (I går, faktisk)
------------


Jeg kjøpte to gensere på Noa Noa til prinsessa i dag. Lilla.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 22:34   #103
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Vintershopping til lillemannen. Jeg har nå forstått at man må være tidlig ute...det begynte allerede å bli utplukket der jeg var på min lille runde i dag

Lue fra Kivat, ull/bomull- mørkeblått med turkise ruter





Mørkeblå dress fra T2H



Votter fra T2H i


Ecco gore tex. Disse er jeg litt usikker på, da de virket litt vel romslige i bredden. Skal se om de har Superfit sine på Barnas Hus og hvordan de er før vi bestemmer oss.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 23:17   #104
Lilo
Aktiv
 
Lilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 166
Lilo er litt kul
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Småen har fått seg en spesiallaget selebukse med gravemaskin (selvfølgelig) som vi bestilte hos Lillis. Virkelig å anbefale
http://lillissyrom.blogspot.com/

Lilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 23:17   #105
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Kjempefint Teflona!

Lillemor har fått disse:




__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 23:27   #106
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.940
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Jeg kjøpte denne til LilleVenn i går:

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 07:42   #107
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009


Hvor har dere handlet Hulda og Løve70?
Utrolig fine klær.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 10:53   #108
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.


Hvor har dere handlet Hulda og Løve70?
Utrolig fine klær.

Jeg tar meg friheten til å svare på en av dem . Den rosa genseren kan sees på www.vossatassar.no.

Ellers lurer jeg også på hvor klærne til Hulda kommer fra. Kjempefine

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 15:23   #109
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Jeg har handlet i Østersund.

Villervalla

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 16:18   #110
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Lilla mini a ture gummistøvler til storesøster:


Ecco vintersko til begge:

Disse til lillebror, og disse til storesøster:


Sist redigert av Macky : 12-09-09 kl 18:03.
Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 17:24   #111
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.940
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.


Hvor har dere handlet Hulda og Løve70?
Utrolig fine klær.

Jeg handlet på XXL.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 17:28   #112
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.940
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

I dag har LilleVenn og jeg handlet litt på Rema
Blå Buff:

Oransje strømper:

Blå trøye og tights:

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 18:00   #113
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Har vært på 40 % salg på Pierre Robert og La Mote på Coop Obs;


3 boksere til storesøster

Et par sokker i blandingsull til begge to (etter å ha blitt anbefalt å ha slike sokker i Ecco skoene av skobutikken)
+ en tights, strømpebukse og funny socks.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 23:24   #114
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

I dag har LilleVenn og jeg handlet litt på Rema
Blå Buff:

Oransje strømper:

Blå trøye og tights:

Du synes ikke undertøyet er stramt? Moren min kjøpte sokker og boxershorts til lillebror, og spinkle lille karen kunne rett og slett ikke bruke det.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 09:11   #115
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Du synes ikke undertøyet er stramt? Moren min kjøpte sokker og boxershorts til lillebror, og spinkle lille karen kunne rett og slett ikke bruke det.

Vi kan heller ikke bruke de boxershortsene pga at de er for trange, og poden er meget slank.
Men jeg har kjøpt sokker og longser. Sokkene passer og sitter fint og longsene ser ikke så trange ut de heller. Tror jammen jeg må få prøvd de på for sikkerhets skyld.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 15:49   #116
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.821
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Hvorfor har ikke min Rema-butikk PR-varer? I alle fall ikke i det utvalget der. Tror jeg må en tur på OBS! Den Buff-en ser veldig fin ut!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 18:54   #117
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Hvorfor har ikke min Rema-butikk PR-varer? I alle fall ikke i det utvalget der. Tror jeg må en tur på OBS! Den Buff-en ser veldig fin ut!

Hvilken er din Rema butikk da ?

Har sett ullundertøyet i noen Kiwi butikker i Oslo også

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 19:45   #118
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Prix har også her. Mega og.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 20:32   #119
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.821
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Har ikke Prix, men har en Meny. De har noe PR, men bare sokker og noe undertøy. OBS er like nede i veien her så jeg går en liten tur nå.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 21:21   #120
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Jeg har bestillt denne:


Det første jeg har bestillt på nettet, og den andre tingen jeg kjøper.
Stor stas
Nescesario som er så grei og tipser meg.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no