Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-12, 22:34   #101
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jammen, hva så? Det er vel ikke en slags hevn/klask på lanken for dårlig oppførsel fra forumledelsens side at brukeren eventuellt ikke får slettet sine bilder? Jeg håper og tror faktisk heller ikke at vi har en slik forumledelse her.

Men synes du da at man skal få bryte reglene som man vil, uten konsekvenser. Selv etter advarsel? Jeg tror nok aktuelle bruker var fullt klar over konsekvensen av sine siste handlinger her inne.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 22:38   #102
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Stemmer det ikke at brukeren slettet masse før hun med vitende og vilje gjorde de siste forumbruddene hun til slutt ble sperret ute for?

Uavhengig av hvor mye som ble slettet på forhånd synes jeg faktisk at man burde kunne få slettet alle spor etter seg hvis man blir utestengt og ikke har mulighet til å ordne opp selv. Det er på sett og vis sammenlignbart med det facebook ble kritisert mye for, at man ikke hadde kontroll over det som ble lagt ut. Selv om jeg ikke tror jeg kommer til å bli utestengt herfra noen gang kjenner jeg på en liten usikkerhet med hensyn på nettopp dette. Det er mulig det er grunnløst, men dog. Dette har nok noe med det å gjøre at jeg er en av de som har stått på sidelinjen, sett noe og ikke skjønt bæret, men likevel likt det dårlig.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 22:40   #103
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Er det slik at en bruker er utestengt på livstid og ønsker å få alle sine innlegg fjernet? Vel, det synes jeg ledelsen kunne innvilget, i så fall.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 22:42   #104
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Ja, det synes jeg faktisk bare skulle mangle! Hva er dette for noe, modder?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 22:43   #105
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jammen, hva så? Det er vel ikke en slags hevn/klask på lanken for dårlig oppførsel fra forumledelsens side at brukeren eventuellt ikke får slettet sine bilder? Jeg håper og tror faktisk heller ikke at vi har en slik forumledelse her.

Ah, jeg mente at anledning til å slette var jo der, siden masse var slettet. Jeg aner ikke om noe bilder, men hvorfor ikke slette bildene mens man holdt på? Det skjønner jeg ikke helt.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 22:47   #106
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Ah, jeg mente at anledning til å slette var jo der, siden masse var slettet. Jeg aner ikke om noe bilder, men hvorfor ikke slette bildene mens man holdt på? Det skjønner jeg ikke helt.

Forbehold: Jeg aner ingenting om saksgangen. Men slik det så ut fra utsiden, så gikk det veldig kort tid fra vedtak om utestengelse ble gjort til det ble effektuert. Slettingen i forkant bar mer preg av den type sletting folk har for seg hvis de bestemmer seg for å være litt mer anonym på nett, typisk fulgt av et nickbytte. For meg er det derfor ikke selvfølgelig at vedkommende faktisk fikk slettet så mye som ønsket da utestengelsen var et faktum, selv om det ble ryddet noe i forkant.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 22:47   #107
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Takk for meg

Å slette alle meldinger fra en bruker med masse tusen innlegg stopper nesten forumet opp ei god stund siden det tar mye ressurser.. Har jeg hørt..

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 22:48   #108
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.322
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Synd du drar, sjugger - jeg liker deg.

Men jeg liker ikke Hinting om Fæle Ting og skulle ønske du hadde latt det være.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 22:58   #109
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Takk for meg

Siden dette allerede har blitt en tråd som ikke bare er "Takk og farvel sjuggerpløm", så benytter jeg muligheten til å snike inn et spørsmål:
Når noen, sånn som nå, skal logge av og avregistrere seg, hva skjer med innleggene deres da? Er det sånn at innleggene blir stående, men at nick og alle muligheter til å se hvem som har skrevet innlegget blir borte? At det blir stående med nick "tidligere bruker" eller noe i den gata? Da kan det jo bli veldig rotete hvis er en gammel tråd hvor flere utmeldte brukere har vært aktive.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 22:59   #110
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.889
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

So long, sjugger! Synd at du går.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 23:01   #111
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.671
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Slettingen i forkant bar mer preg av den type sletting folk har for seg hvis de bestemmer seg for å være litt mer anonym på nett, typisk fulgt av et nickbytte.

Det stemmer ikke, hun spurte jo om det fantes noen enkel måte å slette alle innlegg på eller om de måtte slettes ett og ett.

Jeg er enig i at man bør få lov å slette alle innlegg om man ønsker det altså. Og det er ikke noe mer enn å huke av et avkryssingsfelt når man sletter en bruker for ledelsen, ikke noen stor jobb.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 23:09   #112
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det stemmer ikke, hun spurte jo om det fantes noen enkel måte å slette alle innlegg på eller om de måtte slettes ett og ett.

Jeg er enig i at man bør få lov å slette alle innlegg om man ønsker det altså. Og det er ikke noe mer enn å huke av et avkryssingsfelt når man sletter en bruker for ledelsen, ikke noen stor jobb.

Men hvor ligger interessen hos ledelsen i å gjøre dette? Det vil jo, som nevnt tidligere, ødelegge mange tråder.
Jeg synes det er helt greit at det får være brukerens ansvar å slette det man har skrevet her inne. At man blir kastet ut før man har rukket å skjule alle spor er vel like mye aktuelle brukers feil som noen andres?
Eller, man kan gjøre som nevnt lengre oppe. Velge å være en mindre synlig bruker, velge å ikke være så personlig osv. Den eneste beskyttelsen man har på nettet er, etter mitt syn, sin anonymitet. Man velger selv som medlem av et forum hvor anonym man ønsker å være. Konsekvensene om man angrer seg, er det best at man tar selv. Synes jeg.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 23:15   #113
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takk for meg

Personen som ble utestengtba vel om at alt skulle slettes om det gikk så langt at hun ble utestengt.
Det som forundrer meg litt er at for meg virker det som hun plutselig ble utestengt.
Litt dårlig forklart.
Jeg lese et blogginnlegg, som var helt uskyldig, uten hinting eller hva det måtte være.
Så gikk det en stund og plutselig var brukeren utestengt.
Jeg fikk ikke med meg at det skjedde noe som førte til at det ble gjort.

Glemte helt å si ha det til Sjuggerpløm da.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 23:19   #114
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.917
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg synes fremdeles det er synd at Sjuggerpløm blir borte.

Anne C er aktiv nå  
Gammel 11-11-12, 23:20   #115
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Takk for meg

Takk for nå - lykke til videre.

Schnuppa er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 23:28   #116
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er det slik at en bruker er utestengt på livstid og ønsker å få alle sine innlegg fjernet? Vel, det synes jeg ledelsen kunne innvilget, i så fall.

Det synes jeg og

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 23:32   #117
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takk for meg

Hadet bra Sjukkerpløm, dette synes jeg er trist.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 23:35   #118
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.997
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er det slik at en bruker er utestengt på livstid og ønsker å få alle sine innlegg fjernet? Vel, det synes jeg ledelsen kunne innvilget, i så fall.

Dette er jeg veldig enig i.

So long, Sjugger!

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 23:37   #119
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Stemmer det ikke at brukeren slettet masse før hun med vitende og vilje gjorde de siste forumbruddene hun til slutt ble sperret ute for?

Dere vet vel bedre enn oss andre hva som ble slettet og ikke. Er det straff for å angivelig ha brutt forumregler, bildene dere snakker om ikke blir slettet? Hva er ellers grunnen?

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 23:42   #120
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Stemmer det ikke at brukeren slettet masse før hun med vitende og vilje gjorde de siste forumbruddene hun til slutt ble sperret ute for?

Stemmer det ikke at hun ikke fikk slettet alt?

m^2 er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no