Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vårt nye hus!!!!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-06, 08:58   #101
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Har du malt fugemassen også? I så fall med samme maling som flisene? Hvis ja, høres det jo ut som en grei jobb, og da vil jeg gjøre det samme med mine... definitivt!

Tror de fleste maler over alt ja

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 10:36   #102
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Angelique, dere er flinke. Huset blir bare lekkert.
Kjøkkenet ble noe helt annet, og skjønner godt at du venter før du evntuellt gjør noe mer!

Og Telenor ...
... det er ikke stort de klarer å gjøre uten at det blir ekstra arbeid og krøll for en abonnent (har akkurat snakket med de på telefonen igjen om vårt ab, en beklagelig tastefeil, sa mannen)

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 15:49   #103
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Nå har jeg fått nett i det nye huset allerede!!!!!!
Liten pause i malingen bare her og tester litt

Hadde nett hjemme i gamle huset kl. 8 imorges og nett her kl.13.
Det må jeg si er BRA!!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 00:34   #104
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Nå har jeg fått nett i det nye huset allerede!!!!!!
Liten pause i malingen bare her og tester litt

Hadde nett hjemme i gamle huset kl. 8 imorges og nett her kl.13.
Det må jeg si er BRA!!!

Gjøss, så flott! Vi flyttet i sommer, bare litt bort i veien og vi måtte vente i 5 uker, før vi var på nett igjen.

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 09:27   #105
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Det blir jo utrolig lekkert, da Angelique!!!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 18:05   #106
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Nå har vi sover her en natt, og det meste er på plass nå
Mangler bare kontoret mitt, og det haster litt siden jeg skal jobbe hjemmenfra imorgen.
Skal hente skrivebordet mitt etterpå, og da går det nok ganske så greit å få på plass rekvisitter

Ellers blir det kjempefint her
Kameraet ligger pakket ned i en av kontoreskene mine, men skal ta bilder snart

HAr malt UTROLIG mye ubehandlet trepanel.Er ike så glad i paneler
Yttergangen var rød og okergul, og har blitt Lys Toscana, kjempestilig.
Stuen og hallen er Lys Toscana også
Skal henge opp litt bilder etterpå

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 18:54   #107
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Venter spent på bilder!!!

*ensmuleutålmodig*

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 19:31   #108
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Venter spent på bilder!!!

*ensmuleutålmodig*

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 09:05   #109
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Venter også!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 13:15   #110
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Venter også!

Så godt at det er flere med masse tålmodighet!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 13:40   #111
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!



Det blir virkelig fint her
Har fått bort det meste, og hengt opp gardiner i stuen i dag
Finner ikke kamera kabelen min ...
Bilder kommer

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 19:54   #112
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.



Finner ikke kamera kabelen min ...

Nå må du søren meg skjerpe deg, asså! Slik kan du ikke holde på... Det er dårlig gjort mot oss utålmodige og ekstremt nysgjerrige nettvesener...




__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 20:15   #113
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Her kommer noen bilder
Alt er iikke skikkelig på plass, og rommet til Oliver er rotete
Det er flere rom å ta bilder av, jentenes rom og rommet til storebror
Yttergangen er nesten ferdig, må male listene.Har bare grunnet de

Salongbordet vårt er spisestue bordet etter min oldemor
Snekkeren tilpasset det litt for oss.Det er litt høyere enn et normalt salongbord, men veldig behagelig høyde
Og veldig morsomt å ha det som salongbord
Passet veldig bra gjorde det også

Stuen fra forskjellige vinkler og ved bokhyllene ut mot gangen

Det første bildet, til venstre soaen fra den spanske ambassaden
Skal trekkes om









Skapet til høyre er også fra oldemor





Inn mot kontoret mitt

Jålebeinet, kjenner du igjen vegghyllen?
I ny drakt

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 20:15   #114
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Det kommer flere bilder ...bare spise litt

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 20:18   #115
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.521
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Dette blir jo kjempeflott! Imponert over alt dere har fått gjort på bare noen dager! Gleder meg til fortsettelsen.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 20:20   #116
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Så flott det har blitt.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 20:48   #117
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Gangen, mangler å male listene.De er bare grunnet.
Dårlig bilde, var så rotete på gulvet

Kommer et bedre etterhvert



Trappen opp til 2.etg.
HAr grunnet og malt
Trappen skal også taes etterhvert
Den er lutet *grøss og gru*
Ser bare så utrolig skitten ut

Skal male alt utenom trinnene i fargen Eva
Trinnene skal mørkbeises

GArdinen foran vinduet er et overlaken som er ca.150 år gammelt til barn
Ville ikke sy i det, har bare strøket det og hengt det opp




(litt flyttelass under trappen også)

Soverommet vårt
Fargen Marracesh

Fikk ikke tatt bilde av gulvet
Det kommer nye bilder etterhvert

Stolene, dvs nattbordene, er også fra oldemor

Er veldig glad i gamle møbler,særlig de jeg har arvet



Rommet til Oliver

Skrivebordet er fra min mors storebror.
Jeg har brukt det og alle de fire barna mine har hatt det som første skrivebord
Lite og nett, men tungt
Er i eik
Stolen brukte jeg på rommet da jeg var liten



Litt rotete.Vi har ikke fått organisert lekene skikkeig ennå

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 20:53   #118
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.470
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Så fint dere har fått det! Koselig med alle de gamle tingene med familiehistorie som du har blendet inn i det andre på en flott måte!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 20:59   #119
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Jeg må bare si at jeg er kjempeimponert over alt dere har fått gjort på denne korte tiden! Gratulerer!!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 21:55   #120
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Så utrolig fint dere har fått det! Og så fort dere har pusset opp og kommet i orden !

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no