Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor mange av mennene lager middag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Lager mannen i huset middag?
ALDRI 19 11,31%
1-3 ganger i måneden 35 20,83%
1-3 ganger i uken 41 24,40%
Lager middag stort sett hver dag 17 10,12%
Vi deler ganske likt på middagslagingen 34 20,24%
Mannen lager middag oftest 22 13,10%
Deltakere: 168. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-07, 14:39   #101
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.039
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange av mennene lager middag?

Jeg kunne ha krysset av i to felter, valget falt på "vi deler likt". Han lager vel middag omtrent 3 dager i uka, og jeg lager omtrentlig 3 dager i uka. Så spiser vi ute eller borte en gang i uka omtrentlig.

Han er flinkere enn meg til å lage skikkelig god mat til festbruk. Jeg er bedre på kjapp og sunn hverdagsmat.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 16:07   #102
Stillongs
Aktiv
 
Stillongs sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 203
Stillongs er litt kulStillongs er litt kul
Standard

Sv: Hvor mange av mennene lager middag?

Her er det mannen som regjerer på kjøkkenet.
Jeg lager så og si aldri middag.

Stillongs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 17:15   #103
Tebasile
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 19
Tebasile har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor mange av mennene lager middag?

Her i huset er det bare jeg som lager middag. Mannen tar seg av andre ting.

Tebasile er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 21:18   #104
pixie
Fullverdig medlem
 
pixie sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: oslo
Innlegg: 34
pixie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor mange av mennene lager middag?

vi deler på matlagingen, men mannen står mest på kjøkkenet! av den enkle grunn; han elsker å lage mat!!! heldige meg

pixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 09:41   #105
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange av mennene lager middag?

Nå har det seg slik at jeg har en mann som aller helst vil lage middag hver dag
Nå kommer jeg hjem før han de fleste ukedagene så jeg tenker vi har 50/50 fordeling på laging av middag. Han lager de fleste "fest" middagene, jeg "tradisjons" rettene. Begge er glad i å lage mat, og litt for glad i å spise den.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 21:53   #106
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange av mennene lager middag?

Jeg lager oftest middag i ukedagene, mens han kokkelerer i helgene. I perioder der jeg er veldig plaget med bekkenet lager mannen middag, da jeg ikke klarer å stå lenge ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 22:02   #107
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.403
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange av mennene lager middag?

Vi deler heldigvis likt på de kjedelige hverdagsmiddagene, og takk for det. Blir kanskje jeg som gjør mest en stund framover nå siden jeg skal være hjemme.

Ellers liker mannen min heldigvis å lage litt avanserte ting også, han digger å følge pirkete og lange oppskrifter til punkt og prikke, både middagsmat og kaker. Enkle kaker og brød syns han er bånn kjedelig, så det tar jeg meg av.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 22:38   #108
Sassafras
Fullverdig medlem
 
Sassafras sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 36
Sassafras har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor mange av mennene lager middag?

Vi deler ganske så likt, men han er veldig mye flinkere enn meg.

Sassafras er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 18:06   #109
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange av mennene lager middag?

Slappe av, yeah right! Men mannen lager middagen oftest her.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 22:36   #110
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Hvor mange av mennene lager middag?

Et par ganger i måneden. Jeg kommer stort sett hjem først. Han laget middag oftere før når vi kom hjem noenlunde samtidig. går greit å lage middag så lenge en vet hva mann skal lage. Der kunne jeg godt tenkt meg mer hjelp fra mannen

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 23:41   #111
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor mange av mennene lager middag?

Min samboer lager middag 1-3 ganger max i mnd . Han synes at jeg er så flink kokk og jeg vil ikke ha halvfabrikat...... Hans form for å lage mat er vel i form av å betale for take away........

  Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 23:50   #112
Smula
Fullverdig medlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 32
Smula har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor mange av mennene lager middag?

Sjelden mannen lager middag her i huset. Jeg liker å lage middag, så derfor er det som regel jeg som gjør det.

Smula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 00:08   #113
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange av mennene lager middag?

Mannen lager middag oftest, men jeg haler innpå nå. Som regel hiver han seg på når jeg begynner og så ender vi opp med å lage sammen.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 02:45   #114
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange av mennene lager middag?

Mannen er fantastisk flink til å lage middag.
Da vi flyttet sammen, var det faktisk han som sto for maten - jeg var 19 år, hadde nettopp flyttet hjemmefra og kunne knapt nok koke spaghetti...

Så nå deler vi ganske likt på matlagingen - jeg har blitt svært flink etterhvert jeg også!

Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 09:48   #115
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.817
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mange av mennene lager middag?

Det er som oftest jeg som lager middag. Det er fordi jeg liker det, og fordi mannen gjør annet husarbeid mens jeg lager middag. Jeg vil mye heller lage mat enn å støvsuge.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 10:05   #116
maske
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 45
maske har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor mange av mennene lager middag?

Vi deler likt vi

__________________
Shamanamading!
maske er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 10:06   #117
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?

Siden jeg for tida er hjemmeværende og gubben kommer hjem fra jobben ca kl 16.45 så er det såklart jeg som står for middagen gjennom uka. Gubben trår til minst en helgedag, da
Når jeg er i jobb så varierer det, men som oftest er det meg, for jeg er hjemme først.

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 23:18   #118
Hunter
Matentusiast
 
Hunter sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 91
Hunter har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor mange av mennene lager middag?

Jeg lager middag når jeg er hjemme.
Min kone kan koke grøt og lage omelett.

Men ho e flink tel mye anna...

__________________
ja jeg er en mann en mann som er imot alt av posemat!
Pappa til Oskar 3 år.
Hunter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 00:10   #119
Heidi
Vaffel
 
Heidi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Sv: Hvor mange av mennene lager middag?

Mannen mekker middag stort sett hver dag. Han er veldig flink, og jeg veldig bortskjemt. Men vi har en grei deal ang husarbeid, så ingen klager.

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no