Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Reima eller PoP vinterdress?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-11, 22:53   #101
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.882
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Så vintertøyet i butikken i går.

Jeg er enig i at det var kjipe farger.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 22:54   #102
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg synes de var greie, jeg, nøytrale og fine. Så kan man heller ha en tøff lue til tenker jeg.

Han har en sort Kivatlue som fremdeles sitter som et skudd, så den kvikker ikke så veldig opp

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 23:08   #103
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Teflona er ikke denne grei til jente da? Jeg tror det er den vi har evt en litt mykere delikat lilla



__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!

Sist redigert av Daisy : 07-08-11 kl 23:14.
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 23:15   #104
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Teflona er ikke denne grei til jente da? Jeg tror det er den vi har evt en litt mykere delikat lilla

Går de ikke bare opp til 92, da? Siden det er 2 glidelås, da er det vel "babymodell"? Regner med at jeg må ha 116, siden jenta mi er 110 cm nå.
Egentlig kunne jeg tenkt meg en brun eller mørk blå dress, men spørs om noen her vil ha et ord med i laget i år.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 23:17   #105
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Er det ikke fleece inni ticket dressene? Hvordan er det egentlig? Blir de ikke svett av det? Eller blir man kanskje ikke det hvis man har ull under?

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 23:20   #106
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.685
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Og jeg er i alle fall absolutt minst like usikker som jeg var før denne tråden...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 23:21   #107
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

De har de samme fargene til modellene med en glidelås også.

Vi har hatt marineblå vinterdress. Nøytralt og lett og matche opp mot tilbehør (turkis, lilla, brunt, rosa, grønt, orange, Hva Har Du). I år tenker jeg brunt, knallblått eller grått. Må myse litt først

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 23:23   #108
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Og jeg er i alle fall absolutt minst like usikker som jeg var før denne tråden...



Da kjøper du en fra hvert merke, kan det bli enklere?

Nei, jeg skal ha en Reimatec+, selv om de er kjedelige som fy å se på og en annen litt sprekere til hjemmebruk, for erfaringen fra i fjor var at "ekstradressen" aldri ble brukt i barnehagen, Reimaen ble jo aldri våt gjennom.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 23:24   #109
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Akkurat den der går vel kun til 98 som vi har kjøpt. Den med en glidelås går langt større. Blir den neste gang om vi er fornøyd med denne.

Ticket sine dresser har så fine farger, jeg kunne brukt nesten alle til begge barna!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 23:25   #110
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av Rose, her.

Er det ikke fleece inni ticket dressene? Hvordan er det egentlig? Blir de ikke svett av det? Eller blir man kanskje ikke det hvis man har ull under?

De puster, så jeg har i grunnen aldri opplevd at han har vært klam (hvis vi ser bort fra de gangene bhg. har tatt på ullfleecedressen når gradestokken sto på null. Mitt barn er en svetter. ).

Man må være flink å kle på underlag etter temperatur da, det må man jo uansett. Bare tynt ulltøy når det er mildt, en tynnere ulldress når det er småkaldt og tykkere ull/ullfleece når det er bitende januarfrost.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 23:25   #111
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Og siden vi er inne på det, det irriterer meg virkelig at nettsidene til P.OP, T2H, Reima og sikkert flere ikke er oppdaterte med vintertøyet, når det tydeligvis har kommet i butikkene.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 23:26   #112
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.572
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Tror ticket blir for vid for min smale sønn. Han må ha noe med snøring i livet, ellers ser det bare rart ut. Vil POP duge da? Noe annet jeg bør se etter? Lego tec'en varer neppe hele vinteren.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 23:27   #113
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.572
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Og siden vi er inne på det, det irriterer meg virkelig at nettsidene til P.OP, T2H, Reima og sikkert flere ikke er oppdaterte med vintertøyet, når det tydeligvis har kommet i butikkene.

Mener da virkelig at POP sin side er oppdatert, jo.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 23:28   #114
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Reima eller PoP vinterdress?

Pop har snøring i livet og har ganske lange ermer og bein.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 23:29   #115
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Akkurat den der går vel kun til 98 som vi har kjøpt. Den med en glidelås går langt større. Blir den neste gang om vi er fornøyd med denne.

Ticket sine dresser har så fine farger, jeg kunne brukt nesten alle til begge barna!

Flott, da finnes sikkert denne med en glidelås også?



Ser forresten at de med 2 glidelåser har vannsøyle på 10 000 mot 8000 på de store dressene. Pussig.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 23:31   #116
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Flott, da finnes sikkert denne med en glidelås også?



Ser forresten at de med 2 glidelåser har vannsøyle på 10 000 mot 8000 på de store dressene. Pussig.

Den der har vi til Toern i str 134. Så den finnes.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 23:35   #117
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Mener da virkelig at POP sin side er oppdatert, jo.

Jeg finner bare skall-klær på den svenske siden.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 23:35   #118
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Sånn på siden..
Hvorfor har man snøring i livet? Dressen henger da på skuldrene og poenget med en baggy dress, slik jeg ser det, er jo at de skal være romslige, gi litt luft mellom lagene og være komfortable. Ikke at ungene må fylle den ut, eller at man må være stutt og kraftig for å gå med dem..?
Sønnemannen er både lang og slank, men jeg har aldri tenkt på at vi må ha snøring. Mest fordi jeg synes det ser så ukult ut :shallow:, men også pga. comfortargumentet.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 23:36   #119
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg finner bare skall-klær på den svenske siden.

på den engelske siden finner du vinterklærne i alle fall

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 23:37   #120
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Enig med deg, mine barn er slanke og kjempefine i en baggy dress!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no