Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-14, 18:16   #101
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.559
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ja, men det er kanskje ikke så rart om ikke alle tre kan være reiser alene-barn.

Nei, men det jeg har sett på widerøe er iallefall at alle plasseres i nærheten av hverandre.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-14, 18:20   #102
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Når mine har reist alene (ikke sammen), har de uten unntak sittet langt bak i flyet i nærheten av de andre UM-ene, så vidt jeg har forstått.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-14, 18:32   #103
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Ok, da tok jeg åpenbart feil i det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-14, 18:35   #104
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

To av mine ble plassert framme og en langt bak som um-ere. Det gjorde ikke noe for dem, men jeg ble litt overrasket over at de ikke fikk plass i nærheten av hverandre . Billettene ble bestilt veldig tidlig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-14, 18:41   #105
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ok, da tok jeg åpenbart feil i det.

Ikke nødvendigvis - de er ikke alle på samme rad, tror jeg. Men oftest bak i flyet, i følge barna mine. Men det er hverken statistisk utvalg eller spesielt oppmerksomme obersvatører, antar jeg.

Men akkurat UM og spedbarn tror jeg det er lav terskel for å flytte slik at sikkerheten er best ivaretatt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-14, 18:47   #106
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.559
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ikke nødvendigvis - de er ikke alle på samme rad, tror jeg. Men oftest bak i flyet, i følge barna mine. Men det er hverken statistisk utvalg eller spesielt oppmerksomme obersvatører, antar jeg.

Men akkurat UM og spedbarn tror jeg det er lav terskel for å flytte slik at sikkerheten er best ivaretatt.


I widerøefly sitter de foran i flyet.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-14, 18:50   #107
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Meget mulig, mine flyr kun SAS til Bergen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-14, 18:51   #108
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.559
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Meget mulig, mine flyr kun SAS til Bergen.

Og mine kun widerøe til Tromsø.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-14, 20:45   #109
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.914
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Mine flyr UM til Trondheim med Norwegian. Jeg ble positivt overrasket over å bli tilbudt reserverte seter på rad 30 nær personalet.

Jeg velger fortsatt å sjekke inn uten å ha forhåndsreserveret om tre uker. For det har aldri vært noe problem.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-14, 20:53   #110
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

I widerøefly sitter de foran i flyet.

Ikke den ene av mine, så det er nok ikke konsekvent slik.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-14, 21:05   #111
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.559
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Ikke den ene av mine, så det er nok ikke konsekvent slik.

Kan selvsagt være at det ikke er sånn hele tiden. Men alle gangene jeg har reist med widerøe i nord Norge, så har de som reiser alene vært plassert på rad 2. Får følge med når jeg skal reise i morgen dersom det er barn som reiser alene.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-14, 21:10   #112
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Ikke den ene av mine, så det er nok ikke konsekvent slik.

Hadde din eldste reise-alene-status?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-14, 21:26   #113
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hadde din eldste reise-alene-status?

Ja. Billetten ble bestilt før han fylte 12 og var på samme bestilling som UM. Jeg våget ikke separat bestilling siden det var så få ledige billigbilletter. Det var skjemaer og halsbånd og full pakke selv om vi spurte om ikke han kunne slippe.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-14, 22:16   #114
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.305
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Jeg reiste i en periode ofte til Stockholm med sas. De hadde et "nattfly" som gikk grytidlig og var det eneste alternativet om man skulle rekke et tidlig møte. Så i stedet for å kunne si "beklager, det er for tidlig for å kunne fly inn så fint om vi kan starte senere" så sukket man og bestilte dette grytidlige flyet som gjorde at man måtte stå opp i fire-tiden. For så å komme til flyplassen og oppdage at flyet var slått sammen med flyet etter, av "tekniske årsaker" eller lignende. Hver forbanna gang! Det var så åpenbart at denne avgangen var satt opp kun for å lokke til seg de som måtte fly tidlig, og at de aldri hadde intensjoner om å faktisk fly den dersom det var mulig å slå den sammen med den neste.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-14, 10:20   #115
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.627
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Jeg reserverer alltid. Og min erfaring er at alle andre på flyet også har gjort det, så da blir det jo risky å la være.... men dette gjelder utenlandsflyvninger altså.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 11:02   #116
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.914
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg velger fortsatt å sjekke inn uten å ha forhåndsreserveret om tre uker. For det har aldri vært noe problem.

Det gikk fint i høstferien også. Jeg og barna ble automatisk plassert på samme seterad, både til og fra. Selv med få ledige seter.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no