Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Adventstakegalleri 2010

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-10, 20:08   #101
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Så koselig å se så ulike adventsstaker! I år har jeg for første gang i mitt voksenliv lilla i stua til advent. Har utvidet fargespekteret og beveget meg vekk fra "alt må matche". Siden lilla er min barndoms-adventsfarge er det nesten litt mimring å sitte i stua nå. Årets stake er laget av et gammelt, arvet fat og kongler fra skogen utenfor huset.



Håper flere legger ut bilder!

Skvatt skikkelig her! Jeg har satt mine lys på et helt identisk fat! Fant det blandt mye skrot etter svigerfamilien min. Trodde jeg hadde vært veldig fantasifull, men skjønner det er flere av oss.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 22:20   #102
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.239
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Det fatet var jo kjempefint og passer veldig godt til formålet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 23:38   #103
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.745
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Her er vår

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Advent1.JPG (56,8 KB, 22 visninger)
__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 15:16   #104
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.265
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Vi har Georg Jensen sin i krom. Med hvite lys. Selv om jeg er vokst opp med at alt i adventstiden skal være lilla, foretrekker jeg hvite lys selv.

Jeg kjøpte en hel haug med mellomstore hvite kubbelys fra IKEA. De er helt elendige ja. Eller rettere sag; noen er helt elendige. De nærmest eksploderer og renner utover fatet. Grumf. De fra Plantasjen er helt glimrende.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no