Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjerringsko - hva er det?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-13, 23:04   #101
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.253
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Damer med sokker og sandaler på jobben får kjerringstempel av meg.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 23:06   #102
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.438
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har ikke kalt sånne sko "kjerring"? Jeg synes ikke de er kjerring, jeg synes de er krampaktig ungdommelige på alle som ikke er ungdommer.

Det er i grunnen det jeg er bekymret for.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 23:08   #103
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Damer med sokker og sandaler på jobben får kjerringstempel av meg.

Og i mitt yrke ser du knapt noe annet enn damer med sokker og sandaler. :helsevesen: Men så er vi mange kjerringer som jobber der også da!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 23:08   #104
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.899
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Sånn er det hos meg også. De aller peneste skoene mine kan jeg egentlig strengt tatt bare sitte med.

Men kjære dere, da - man har jo ulike sko til ulik bruk. Til hverdags går jeg en del som transport, ofte en time om dagen, og da er det jo meningsløst å vakle rundt på høye hæler og få vondter her og der. Da må man ha hverdagssko, og det er her protesten min kommer inn i bildet. Nei, de er selvsagt ikke like pene som pumps fra Marc Jacobs, men de trenger jo ikke dermed å være kjerringaktige? Jeg synes noen av dere skriver hånlig om de aller fleste saksesløse hverdagslige sko og brutalt slår dem i hardtkorn med kjerringer.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 23:10   #105
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.899
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Enig med Bluen. ALT som er komfortabelt er vel ikke automatisk kjerring?

Jeg synes ikke ElN og Camper og Fly London og sånn er kjerring altså - det synes jeg er kult. Og jeg er per def ikke kjerring.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 23:11   #106
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.899
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Min skosmak, som skjærer over mot fargeglade sko med rem over ankelen, blir for øvrig stadig kalt både kjerringaktig og barnslig - jeg vet sannelig ikke hvem jeg skal tro på.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 23:12   #107
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Enig med Bluen. ALT som er komfortabelt er vel ikke automatisk kjerring?

Det er det vel heller ingen som har sagt. Men noen sko ser mer komfortable ut enn de er fine, og sånne sko blir lett kjerringaktige. Det finnes helt klart komfortable sko som ikke er kjerring.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 23:14   #108
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Høyhælte kjerringsko:



For ikke å snakke om disse:

Og når jeg så disse tenkte jeg fjortis.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 23:16   #109
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Jeg setter på ingen måte likhetstegn mellom komfortabelt og kjerringaktig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 23:16   #110
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Jeg er med bluen.
Enkelte her virker litt i overkant krampeaktige.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 23:27   #111
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg setter på ingen måte likhetstegn mellom komfortabelt og kjerringaktig.

Det gjør ikke jeg heller. Men jeg setter heller ikke likhetstegn mellom comfortabel og cool .

Jeg har hverdagssko som er pene og som jeg bruker hver dag så lenge det er bart ute, men spesielt comfy er de ikke. Når jeg dasser av gårde midtvinters i uggs og CG tenker jeg iallefall ikke at jeg ser særlig trendy og lekker ut. Mer som en eskimo på avveie. Men comfy er det jo helt klart.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 23:31   #112
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Jeg blir litt overrasket over at voksne mennesker nesten blir fornærmet over at deres skovalg blir trukket frem som "kjerringsko".
Som sagt: Jeg omfavner min indre hang til å være varm på beina fremfor kul, det gjorde jeg ikke før. Jeg frøys heller på beina enn å ha pjaktiske sko på meg. Jeg ser garantert kjerring ut og jeg ville ikke vist meg slik den gangen jeg brukte mestparten av dagen min i klesbutikk(jeg jobbet i den bransjen i "gamle dager").
Men som Niobe sier: Det blir ikke noe mindre kjerring fordi akkurat jeg plutselig har oppdaget verdien av å være comfortabel.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 23:32   #113
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Det er jo de færreste som stolper rundt på 10 cm høye hæler på heltid, ihvertfall hvis en ikke jobber som glamourmodell eller er fotballfrue eller noe.

Jeg velger som regel sko som gjør at jeg kan være passe varm og rimelig komfortabel, men som likevel ikke er sånn jeg syns er kjerring, siden det nå var det uttrykket som var utgangspunktet for denne tråden. Er jo fullt klar over at det vil fins folk som vil syns at de aller fleste av mine sko er kjerring og har en annen smak, det bekymrer meg overhodet ikke.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 23:37   #114
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er jo de færreste som stolper rundt på 10 cm høye hæler på heltid, ihvertfall hvis en ikke jobber som gøamourmodell eller er fotballfrue eller noe.

Jeg jobbet på høye hæler hver eneste dag da jeg var på jobb i klesbutikk (uten at det gjør meg til glamourmodell eller fotballfrue). Det kommer nok litt an på hvilke klær man selger, men det er helt vanlig antrekk i det yrket. Og jeg kjenner veldig mange som jobber i andre yrker der dette er vanlig arbeidsantrekk (jeg har f.eks. noen venninner som jobber i bank og de får ikke lov å gå i joggesko eller dongeri).

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 23:38   #115
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er jo de færreste som stolper rundt på 10 cm høye hæler på heltid, ihvertfall hvis en ikke jobber som glamourmodell eller er fotballfrue eller noe.

Jeg gjorde det, til jeg var omtrent 24? Jeg var hverken glamourmodell eller fotballfrue. Bare forfengelig og alltid 10 cm lavere enn venninnene mine.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 23:41   #116
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Jeg vet jo også at en ikke går i joggesko hvis en jobber i f.eks. bank, men jeg tror ikke det er noen regel om høye hæler der altså.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 23:44   #117
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg vet jo også at en ikke går i joggesko hvis en jobber i f.eks. bank, men jeg tror ikke det er noen regel om høye hæler der altså.

Nei, det vet jeg også. Men veldig mange av de bruker det altså alikevel. Uten å dra på sin bijobb som glamourmodell rett etterpå .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 23:45   #118
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Jeg mente altså ikke at det er bare glamourmodeller som bruker høye hæler. Det var bare for å sette det litt på spissen, men de fleste drar ikke på fottur eller går tre kilometer til barnehagen i stiletthæler da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 23:51   #119
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg mente altså ikke at det er bare glamourmodeller som bruker høye hæler. Det var bare for å sette det litt på spissen, men de fleste drar ikke på fottur eller går tre kilometer til barnehagen i stiletthæler da.

Jeg bare tuller med deg jeg altså. Jeg trodde ikke du mente det.

Men nei. De færreste går vel kilometersvis i pumps, men sko som egner seg til å gå på fottur med er altså ikke sko jeg anser som særlig pene. Praktiske og comfy er de.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 06:57   #120
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.381
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Jeg har flere par med sko som jeg selv synes er kjerringaktige, men jeg nyter komforten. Og så har jeg sko som både er komfortable og fine, og noen få som bare er fine. Til vanlig legger jeg knapt merke til hva folk har på beina, og ville aldri funnet på å kalle andres skotøy for kjerringaktig, men i en tråd som denne setter jeg jo det hele litt på spissen. Med påfølgende fare for å virke litt krampeaktig.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no