Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvilket juleservise har du?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-07, 23:42   #101
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Hvilket juleservise har du?

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 17:51   #102
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket juleservise har du?

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Oj!

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:24   #103
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket juleservise har du?

Vi har to grøttallerkner fra PP i nissemønster. Mamma har kjøpt så jentene kan bruke det i jula. Ellers har svigermor kastet seg på introtilbud hos firkløveren og kjøpte to tallerkner med disneymotiv. De får jentene å spise av i jula, når vi er hos farmor. Stor stas. Ellers er det dårlig med juleservise og service/ sørvis her hjemme.
Jeg får større plass når vi flytter i hus etter jul, så jeg er på utkikk etter noen dekketallerkner som kunne være fine å bruke til mitt vanlige servise ved jul og nyttår.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:28   #104
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket juleservise har du?

Jeg må også tilføye at jeg finner servisetråder litt for interessante. Er redd jeg er i ferd med å arve min mors servisegalskap. :nervøs: Hun har minst fire forskjellige middagsserviser, til hvem vet hvor mye penger. Min favoritt er stråmønster fra Kongelig Dansk.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 20:39   #105
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.830
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket juleservise har du?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg har dette:

Dette har jeg også og jeg elsker det! Har fått til jul og burdag av mamma og svigermor og bruker det fra 1. desember hvert år.
Vi hadde det også hjemme når jeg var liten, så jeg får den gode gammeldagse julestemningen av det. :harry:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 21:23   #106
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket juleservise har du?

Det mest fasinerende med nisseserviset fra PP synes jeg, er at det er ei jente på 12 år (?) som har tegnet mønsteret i sin tid. Utrolig stemningsfullt motiv

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 21:30   #107
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.830
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket juleservise har du?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Det mest fasinerende med nisseserviset fra PP synes jeg, er at det er ei jente på 12 år (?) som har tegnet mønsteret i sin tid. Utrolig stemningsfullt motiv

Ja, det gir den gammeldagse godstemningen.
(det aller morsomste er at det er en nisse inne i koppen og det er like morsomt hver gang han "drukner" i kaffe )

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 21:50   #108
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket juleservise har du?

Har ikke, og vil virkelig ikke ha.

Ungene har hver sin julekopp og et metallfat med dompaper som de har fått av oldemor. Det holder i massevis.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 21:06   #109
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket juleservise har du?

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Dette serviset har jeg også.Kun middagsserviset da.Til 12 personer.

Er veldig fornøyd med det

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 21:39   #110
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.786
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket juleservise har du?

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.




Åtte krus og asjetter av dette serviset står nå i kjøkkenskapet mitt

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 22:01   #111
Carina83
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Buskerud
Innlegg: 4
Carina83 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilket juleservise har du?

Jeg har frikløvern sin gammeldags jul .
Middagsservice. Synes det er koselig med juleservice i jula jeg.

__________________
Carina83
Carina83 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 15:09   #112
Fiffi
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 6
Fiffi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilket juleservise har du?

Har ikke..
Har ett nøytralt servise som vi bruker året rundt.

Fiffi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 09:38   #113
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.927
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket juleservise har du?

Jeg har lyst på juleservise, men mannen sier nei. Lurer veldig på hvordan jeg kan få kjøpt et juleservise til 12 personer uten at han merker det på både økonomien og plassen?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 10:41   #114
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.191
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket juleservise har du?

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg har lyst på juleservise, men mannen sier nei. Lurer veldig på hvordan jeg kan få kjøpt et juleservise til 12 personer uten at han merker det på både økonomien og plassen?

For ikke å snakke om hvordan du skal få dekket på med det uten at han merker det?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no