Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden for treiginger 2022

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-22, 17:38   #101
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.343
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg har kommet meg gjennom de siste elevtekstene, så nå kan jeg kanskje begynne å tenke på jul. I dag har vi bakt serinakaker, mens jeg aktivt ignorerte 17-åringene som melder at de ikke kan ha vurdering i morgen fordi de har glattkjøring (enda de har hatt tilgang på vurderingsplanen siden september), og 16-åringene som synes søndag kveld er tidspunktet å spørre om hvorfor de har fått anmerkning (fordi de har brutt skolereglementet og bruker undervisningstid på å glo på mobilen). Happy days. Jeg skal oppdra dem neste uke, det får vente.

Jeg har ingen gaver klare, huset er nedstøva, mellomste har 40 i feber og eldste sier han trenger et sauekostyme til julespillet imorgen(!), men det går seg nok til utover neste uke, alt sammen. Vi har et slag i kakeboks, pepperkakedeig fra lokal baker i kjøleskapet og adventsstjerner i vinduet.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 17:39   #102
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.427
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Vi har satt opp juletreet i helgen, to uker etter vanlig. Har også byttet til julegardiner, det tror jeg ikke jeg har giddet å gjøre de siste par årene.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 19:11   #103
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.679
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Fikk kjøpt to bøker i dag, men mangler fortsatt til mine barn.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 19:28   #104
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.233
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Vi har spekulert på om vi skal ha juletre i år, siden vi er bortreist fra 21. til 28., men det er jo litt hyggelig å ha julepynt når vi kommer hjem, og i nyttårshelgen … men det er litt dumt om det står og drysser i en uke … og så kom vi på i dag at kanskje vi skulle kjøpe et kunstig tre først som sist. Så vi stakk inn til Oslo City og kjøpte et tre, og nå står det ferdigmontert med innebygd lys og alt.

Og så har jeg bakt skårne pepperkaker, som er en av mine favoritter, og, for første gang, Divines kolakaker. De sistnevnte ble supergode, men jeg hadde nok i meste laget med sirup i. De ble veldig seige og bøyelige, liksom, og klisser seg litt sammen i boksen. Men det kan vi nok leve med.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 15:28   #105
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.817
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg har fremdeles ikke startet på julegavene - og stuen vår er helt krise for minste "rydder rommet" (= alt settes på stua), så det spørs om når det julepyntes hos oss. Vi har bursdag i hus på søndag, og pleier ikke pynte før etter da altså, så sånn sett er vi fremdeles i rute.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 16:04   #106
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.977
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Har fått ryddet en del, funnet frem julepynt, pyntet juletreet samt lagd julesnop og bakt de to sortene kaker jeg hadde planlagt. Nå gjenstår det å kjøpe julegaver

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 20:23   #107
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.715
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Her hører jeg hjemme ser jeg.

Jeg har adventsstake, stjerner i en god del av vinduene, og lys i flaggstanga. De stjernene som henger i vinduer i den delen av huset vi sjeldent er i, er koblet på timer. Så de skrur seg av og på etter gitte tidspunkt. Supert! Så slipper jeg å gå i den skumle delen av huset på kveldstid for å skru av alt. Det andre slukkes når sistemann legger seg.

Jeg har faktisk bakt i år! Gule bomber, Sarah Bernard, sjokoladerisboller og Rocky road.
Mannen har prøvestekt ei ribbe, og jeg har noen få gaver i orden.

Må ta en skikkelig runde i helgen tror jeg. Støvsuge og tørke støv i de stuene vi ikke bruker til vanlig. De skal brukes i jula. Ellers hadde jeg ikke giddet. Sølvet er pusset. Men jeg må vaske duker og stryke servietter. :svett:

Jeg er veldig fornøyd med egne vurderinger da barna var små, om å ikke drive med det pakkekalender styret kjenner jeg. Men jeg skulle ønske rampenisse var en greie. Det hadde jeg kosa meg med tror jeg. Nå har de fått hver sin sjokoladekalender fra Kiwi. Poden mente han ikke trengte noen kalender i år i det hele tatt. De fikk ikke i fjor. Jeg var syk, og hadde mer enn nok med å holde meg i live fra dag til dag. Jeg glemte hele greia, og når jeg kom på det fikk jeg ikke tak i en eneste en! Snuppa hadde blitt dødelig fornærmet om hun ikke fikk kalender i år tror jeg. I år har jeg kontroll på meg selv, og er tilstede. Så det hadde vært greit det altså.

Vi blir mest sannsynlig 9 stk her på julaften i år. Minstemann er poden min. Det skal bli litt deilig kjenner jeg. Litt roligere. Det var så styrete i fjor med to små som omtrent hang i taklampa. Selv om svigers på grunn av min form tok på seg oppvartningen i fjor.

Jeg har trua på at det BLIR jul i år også. Og at den skal bli fin.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 21:18   #108
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.679
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Ikke bakt annet enn biscotti, mangler en gave eller to. Det ordner seg nok.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 22:21   #109
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.913
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Begynte på julegaver denne uka, men har igjen noen. Men har pyntet juletre og stua i kveld. Har plan om å bake julebrød og lage noe godis (vepsebol) og kokosmakroner. Resten kjøper jeg.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 22:42   #110
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.832
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Her hører jeg hjemme ja. Har kjøpt 3 julegaver, og bakt 2 kakeslag. Og det var jammen det. Den neste uken blir det litt å gjøre tror jeg.

__________________
95, 99, 04
Erica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-22, 09:11   #111
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.163
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Julaften kommer i år også, men julestemningen vet jeg sannelig ikke om kommer. Den glimrer i hvert fall fullstendig med sitt fravær.

Vi har kjøpt mat til julemiddagen. Og snuppa og mannen har fikset noen presanger. Jeg har fri i dag, og håper å få unna et par presanger da.

Jeg begynner å lure på om jeg skal sjekke d-vitaminlageret mitt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-22, 09:13   #112
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.617
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Nå er eksamen levert. Nå kan jeg begynne å tenke på julen.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-22, 09:14   #113
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.010
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Her har det vært skikkelig julestemning i hele desember. Og det er fordi det har vært kaldt, sol, barfrost og etterhvert mye snø.

Jeg vet jeg ikke bor i Winter Wonderland, akkurat, men fra neste uke av skal det bli pøsregn og 10 pluss. Nå har det vært mellom 5 og 9 minus i lang tid.

Jaja. Jeg slipper iallfall å lure på om jeg trenger vintersko. Antakelig ikke i år heller.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-22, 22:03   #114
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.900
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Hvit jul er i forvandling til slaps og våt jul. On the bright side, så har denne grinchen fått kontroll på julegaver. Dvs ikke ferdig, men pakket inn det som er fikset, og laget en liste for det som mangler. Og kanskje jeg klarer å skrape sammen nok entusiasme til å fikse det i morgen. Julebrød og horn har jeg også bakt i dag. Ja, også ble juletre kjøpt i går.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-22, 23:13   #115
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.843
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Vi rakk ikke fikse så mange gaver på de 1t og 20 min filmen varte i dag, særlig ikke siden jeg glemte lommeboka så vi måtte gå sammen.

Mannen fastslo at det blir en tur i morgen, jeg sier at det kan bli mandag etter jobb for den av oss som ikke drar hjem og gir middag, dersom veien er så skummel å kjøre som jeg frykter. Mye nedkjørt snø, sen brøyting og ikke skraping har gitt en ťykk såle av snø helt ned til veien. Og nå regner det

Dersom det tiner nok, så blir det bra. Eller så er det rett og slett farlig

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-22, 02:30   #116
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.144
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg har pyntet hus og tre uten å vaske først, og har bestemt at det er lov. Jeg har tørket støv da, og vasket vinduer innvendig. Men kun de vinduene som skulle ha lys eller stjerne, og det er jo ikke så mange.
Ellers har jeg kontroll på julegavene, både de jeg har kjøpt og de jeg mangler. Kontroll er jo en god ting, og det er tross alt en uke til jul. Jeg får juleferie på tirsdag, så gavene kommer nok i havn.

Baking har jeg droppet i år, jeg gidder ikke bake for å bake. Vi spiser veldig lite julekaker, men om jentene insistere på å bake pepperkaker kan jeg gjerne kjøpe deigen. :raus:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-22, 05:26   #117
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.843
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg ville ikke bakt bare for å bake, nei.

Vi spiser svært mye julekaker. I går kom vi endelig så lang som å male julemenn. Eller rett sagt, etter tips fra svigermor kjøpte jeg mattusjer. Så de tegnet på dem. De lag lagt der under et par kjøkkenhåndkle en uke. Og, vel, ja. Jeg tror sannelig halvparten er borte.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-22, 07:04   #118
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.798
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg har fullt kjør med konserter, og julestemningen glitrer med sitt fravær.
Jeg har fått stjerner i vinduet og adventsstake på bordet. Tror jeg har koll på alle julegavene, og har kjøpt met meste til julemiddagen.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-22, 08:16   #119
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.843
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg har pyntet hus og tre uten å vaske først, og har bestemt at det er lov.

Det kommer sikkert jeg også til å gjøre. I alle fall uten å vaske under sofaene, men under spisebordet skal det vaskes, sikkert både i dag og før jul igjen

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-22, 09:46   #120
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.010
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg har kjøpt alle julegavene forlengst, men orker ikke pakke dem inn. Jeg klarer bare ikke motivere meg. Har grudd meg i lang tid. Det pleier ikke være sånn, men i år har jeg vært mye syk de siste ukene. Kanskje jeg må få noen andre til å gjøre det. Men det kan bli utfordrende… Må tenke.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no