Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #14

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-23, 10:01   #101
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.668
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jo, men de tar bare toppen av smertene. Jeg har Tramadol og Paracet.

Det er samme kombinasjon jeg bruker og det tar bare toppen her også. Håper du føler deg bedre snart.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 20-02-23, 11:19   #102
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.940
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Folk som går på treningssenter dynka i parfyme.

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 20-02-23, 11:23   #103
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.054
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Ellisiv, her.

Er du operert enda?

Ja jeg ble operert på fredag.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv  
Gammel 20-02-23, 11:23   #104
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.054
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det er samme kombinasjon jeg bruker og det tar bare toppen her også. Håper du føler deg bedre snart.

Tusen takk!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv  
Gammel 20-02-23, 12:12   #105
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.371
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Ja jeg ble operert på fredag.

Uff, så trasig at du har vondt enda. Håper det kommer seg snart.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv  
Gammel 20-02-23, 23:37   #106
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.979
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Jeg blir så lei meg for at den beste uken jeg har hatt helsemessig på så lenge jeg kan huske, har en så høy pris. Og det at jeg lar meg overraske skulle jo nesten ikke være mulig. Der er virkelig insult to injury.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 21-02-23, 09:48   #107
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Jeg har vært foreldrekontakt for yngstemann sin klasse i snart 3 av 7 skoleår. I mangel på andre villige. Nå har jeg på bakgrunn av forverret helsesituasjon og større utfordringer, bedt noen andre om å overta, eller i det minste assistere meg, de siste månedene av dette skoleåret. Ingen har meldt seg. Ingen. De har sett innlegget på Fcaebookgruppa, men ikke en lyd fra noen.

Folk.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 21-02-23, 10:14   #108
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.883
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Ikke overraskende, Niobe.

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 21-02-23, 11:54   #109
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.028
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Jeg leter etter arbeidslysten. Den er ikke å finne noe sted hvor jeg kan få tak i den i hvert fall. Kjeeeeeeedeeeeeliiiiig. Jeg vil bare ut og gå tur, kose med nabokatten, nyte sola litt og være pensjonist. Pensjonsalderen er for høy i Norge akkurat nå.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 21-02-23, 12:10   #110
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.035
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Gruffer over meg selv.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 21-02-23, 12:47   #111
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.668
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Den antibiotikaen jeg fikk på fredag hjelper ikke mot bakterien jeg har i lungene, og den som hjelper er nesten umulig å få tak i. Er så lei.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 21-02-23, 12:55   #112
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.698
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg leter etter arbeidslysten. Den er ikke å finne noe sted hvor jeg kan få tak i den i hvert fall. Kjeeeeeeedeeeeeliiiiig. Jeg vil bare ut og gå tur, kose med nabokatten, nyte sola litt og være pensjonist. Pensjonsalderen er for høy i Norge akkurat nå.

Altfor høy, og jeg må jo regne med å ikke kunne gi meg før 70, har jeg lest. Det er lenge til.

I dag har jeg en feriedag da, men mangler arbeidslyst og synes alt er kjeeeeeedelig her også. For feriedagen er altså for å ta igjen noe av det jeg gruffet over for noen uker siden,egen manglende husmoregenskaper. Og i morgen fyller en datter år, så det er gjester og selskap. Vi har jobbet overtid nå siden nyttår begge to og unntakstilstand i huset ser ikke ut. Så her må det røskes opp med rota. Og det er kjeeeeeedelig.

Og hadde jeg vært pensjonist hadde jeg ikke trengt å jobbe overtid. Men, vel, da hadde datteren vært flyttet hjemmefra så skulle vi dit i selskap i stedet.

Så jeg får lære henne å være flinkere enn jeg er. ..

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 21-02-23, 12:56   #113
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.028
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Til alle, enten dere trenger det eller ikke.


(OT: pensjonsalderen er fortsatt for høy i dag)

Strå er ikke aktiv  
Gammel 21-02-23, 17:13   #114
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.271
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Jeg så en fin lysestake i dag, og vet akkurat hvem jeg skulle gitt den til.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 20230221_162210.jpg (501,6 KB, 80 visninger)
__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 21-02-23, 22:52   #115
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.889
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Liverpool ... Kjipt for mann og og eldste sønn som er der.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå  
Gammel 22-02-23, 08:12   #116
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.596
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

1-2-3-4-5-6–7-8-9-10-11-12-13-14
En dag er jeg ferdig med å få tenåringer avgårde på skolen i rett tid. En dag!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 22-02-23, 13:56   #117
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden # 14



Gamle professorar som trur dei kan trakke på alt og alle og seie akkurat kva dei vil, men som ikkje tåler det minste tilbakemelding på egen oppførsel.
Akkurat no har eg mest lyst til å seie opp jobben, men veit at eg ombestemmer meg når eg får tenkt meg litt om. Eg likar jo jobben min! Og alle kollegaene, bortsett frå han. Han har holdt på sånn i årevis og folk har berre funne seg i det, men eg nektar å blir snakka til på den måten, så eg sa fra til nærmaste leder. No har vi hatt eit møte (eg, han og nærmaste leder), men det gjorde berre alt verre. Eigentlig burde eg ta dette eit hakk opp til instituttleder, men eg veit rett og slett ikkje om eg orkar det helvetet som då kjem til å bli satt i gang. Eg veit det er mange som tenker det samme som meg, men det er antageligvis ingen som kjem til å tørre å seie dette "offentlig" til øverste leder.
Heldigvis går han av med pensjon om eit år, så det enklaste er nok å styre unna han det siste året....

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv  
Gammel 22-02-23, 16:58   #118
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.054
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Jeg er så lei av å ha vondt! Jeg sover bare få timer ad gangen før jeg våkner med smerter.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv  
Gammel 22-02-23, 20:01   #119
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.236
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.



Gamle professorar som trur dei kan trakke på alt og alle og seie akkurat kva dei vil, men som ikkje tåler det minste tilbakemelding på egen oppførsel.
Akkurat no har eg mest lyst til å seie opp jobben, men veit at eg ombestemmer meg når eg får tenkt meg litt om. Eg likar jo jobben min! Og alle kollegaene, bortsett frå han. Han har holdt på sånn i årevis og folk har berre funne seg i det, men eg nektar å blir snakka til på den måten, så eg sa fra til nærmaste leder. No har vi hatt eit møte (eg, han og nærmaste leder), men det gjorde berre alt verre. Eigentlig burde eg ta dette eit hakk opp til instituttleder, men eg veit rett og slett ikkje om eg orkar det helvetet som då kjem til å bli satt i gang. Eg veit det er mange som tenker det samme som meg, men det er antageligvis ingen som kjem til å tørre å seie dette "offentlig" til øverste leder.
Heldigvis går han av med pensjon om eit år, så det enklaste er nok å styre unna han det siste året....

High five og klapp på skulderen for at du sa ifra uansett, da! Det hadde han godt av.

Marla Singer er ikke aktiv  
Gammel 22-02-23, 20:23   #120
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.881
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.



Gamle professorar som trur dei kan trakke på alt og alle og seie akkurat kva dei vil, men som ikkje tåler det minste tilbakemelding på egen oppførsel.
Akkurat no har eg mest lyst til å seie opp jobben, men veit at eg ombestemmer meg når eg får tenkt meg litt om. Eg likar jo jobben min! Og alle kollegaene, bortsett frå han. Han har holdt på sånn i årevis og folk har berre funne seg i det, men eg nektar å blir snakka til på den måten, så eg sa fra til nærmaste leder. No har vi hatt eit møte (eg, han og nærmaste leder), men det gjorde berre alt verre. Eigentlig burde eg ta dette eit hakk opp til instituttleder, men eg veit rett og slett ikkje om eg orkar det helvetet som då kjem til å bli satt i gang. Eg veit det er mange som tenker det samme som meg, men det er antageligvis ingen som kjem til å tørre å seie dette "offentlig" til øverste leder.
Heldigvis går han av med pensjon om eit år, så det enklaste er nok å styre unna han det siste året....

Heia deg!

Det er vel derfor han holder på som han gjør. Dustemann.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no