Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Har du North Face Arctic Parka?
Ja, opptil flere. 2 0,77%
Ja, én, og jeg er fornøyd. 29 11,15%
Ja, én, men jeg er misfornøyd. 1 0,38%
Nei, men snart! Den er i bestilling/jeg leter i butikkene. 14 5,38%
Nei, men jeg planlegger å kjøpe en snart. 7 2,69%
Nei, og jeg har ingen planer om å skaffe meg det. 137 52,69%
Nei, men jeg har en annen North Face-dunjakke. 14 5,38%
North hvafforno? 50 19,23%
Michelinmannen 16 6,15%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 260. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-11, 13:26   #101
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.511
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Jeg har ikke. Jeg vurderte det nå som den er på salg, men for en gangs skyld vant fornuften. Jeg har en Parkas fra distriktsskolene, og en dunjakke fra Stormberg, det holder nok.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 13:27   #102
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.511
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Eh, ikke distriktsskolene, men didriksson. :iPad:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 13:27   #103
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Kan noen forklare meg Michelin greia?

Michelinmannen:


Dunkåpe:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 13:29   #104
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Takk Tallulah! Michelin mannen er nok ikke noe for meg

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 13:32   #105
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Nope og ingen planer.
Jakka er fin den men jeg kan ikke retferdiggjøre å kjøpe ny. Min gammle Bergans VIRKELIG michelengmannen parka må holde et år til, eller tre den helvetes kvaliteten gjør jo at den alldri går i oppløsning!
Men når puppene er klipt av vil alt se fantastisk ut på mitt smekre legeme så kanskje gammlejakken holder enda lengere?

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 13:37   #106
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Men når puppene er klipt av vil alt se fantastisk ut på mitt smekre legeme så kanskje gammlejakken holder enda lengere?

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 14:04   #107
juliette
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 129
juliette har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Nei, og jeg har ingen planer om å skaffe meg det

Jeg skjønner ikke helt greia med den jakka

__________________
06, 08 og 11
juliette er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 14:06   #108
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Har ikke. Jeg foretrekker jakker fremfor kåper, egentlig. Og så snart streken er ute og magen forsvinner, skal jeg finne frem dunjakka mi fra Bergans.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 16:33   #109
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Jeg bor ganske langt nord, altså må jeg ha en varm jakke. Denne var varm, ikke for sporty, praktisk og kledelig. Jeg liker at den er en parkas. Det holder for meg. Og jeg kjenner ingen i Den Virkelige Verdenen som har den, så da er det jo helt uproblematisk at alle på FP har den.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 18:27   #110
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Jeg kjenner en eneste person her på FP irl, og hun har nå i denne tråden avkreftet at hun har den, så da har jeg bestilt.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 19:08   #111
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Jeg har den og den var i allefall for meg et godt kjøp. Jeg frøys ikke når jeg brukte den i fjor vinter. Jeg fryser lett, og har tidvis vurdert en litt tynnere dunkåpe jeg har til nå, men en så lenge klarer jeg meg med ulljakka mi (og nok klær under)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 20:28   #112
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.158
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Nope.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 22:17   #113
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Her ble det en North hvaffornoe.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 08:38   #114
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.582
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Ja, jeg har to, veldig praktisk i fjøset.








__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 11:04   #115
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Nei, jeg har den ikke, likte ikke stoffet.
Dessuten så syns jeg ikke den passet min stankelbein kropp noe særlig, ble enda mere formløs.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 11:44   #116
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.323
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Jeg har bestilt den fra XXL og nå er den visst på vei i posten. Ikke det at det er behov for den enda da, sol og 12 grader ute.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 21:27   #117
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.681
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Det ble north hva for noe her også.

Jeg kunne dog muligens trengt den i fjor, kald som jeg var frøs jeg på meg uvi, men så var jeg jo så gravid at det liksom var noe av problemet, jeg passet ikke inn i særlig mange jakker...

Jeg har ei ullkåpe, som på ingen måte holder meg varm i 25 minus, men det er det heldigvis ikke så mye av på disse kanter. Jeg kunne nok meget godt trengt noe skikkelig varmt, men egentlig vil jeg vel da heller først prioritere å være varm på beina, skotøy altså. Deretter ei VANNTETT jakke/regnkåpe. Siden det regner langt oftere enn det er 25 minus her. Og er jeg våt blir jeg også kald.

Så nei, jeg har ikke, og har ikke planer om å skaffe, og visste ikke hva det var før jeg leste denne tråden. *ikke motebevisst*

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 21:39   #118
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Har Bergansjakke jeg. To stk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 22:00   #119
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Nei, jeg er gniten og litt trassig som Tallulah.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 16:25   #120
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det måtte jo komme: Har du North Face Arctic Parka?

Nei. Jeg synes den er kjedelig, og alt for lang til mine ussle 168 cm.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no