Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Om forumtone og takhøyde

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-07, 12:36   #101
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.903
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Bina, hvis du nå virkelig var lite aktiv på NM, er jeg enig i at du blir stygt behandlet. Men du minner veldig om én bestemt bruker på NM, som attpå til byttet nick flere ganger uanmeldt. Det er altså ikke deg personlig noen har et horn i siden til. Hvis du ikke er den de tror, da.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:37   #102
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Å tenke på hvor mange innlegg man hadde på NM i forskjell til her inne, er litt dumt.

Jeg tenkte ikke på antall innlegg.
Jeg bare undret meg over at en bruker som ikke hadde vært aktiv på NM, men visste såpass mye om brukerne på NM og tydelig kjente til hva som hadde skjedd plutselig ble aktiv her, trass i at brukeren tydeligvis ikke liker seg her heller.

Antall innlegg betyr ikke noe egentlig.
Det har fortalt meg at det nok sitter noen og nileser innlegg her også uten å ville engasjere seg for så å kanskje engasjere seg og trekke med seg kunnskapen herfra på et annet forum en gang i fremtiden.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:39   #103
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Hvis du hadde sett de hyggelige prikkene hun sender meg med jevne mellomrom så hadde du kanskje skjønt hvorfor jeg mener hun er ute etter meg.

Nå husker jeg ikke hva jeg har sagt til deg tidligere, jeg kan ikke tenke meg at jeg har sagt noe verre enn dem som står på kontrollpanelet mitt nå. Og de står jeg fullt og helt inne for.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:39   #104
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Uff. Nå ble dette en slik tråd som den ikke skulle bli.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:40   #105
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Bina, hvis du nå virkelig var lite aktiv på NM, er jeg enig i at du blir stygt behandlet. Men du minner veldig om én bestemt bruker på NM, som attpå til byttet nick flere ganger uanmeldt. Det er altså ikke deg personlig noen har et horn i siden til. Hvis du ikke er den de tror, da.

Det føles rimelig personlig. Det er sjelden jeg blir sint, men denne gangen ble jeg det, i denne tråden, altså, ikke av ditt innlegg. Jeg leste mye på NM en periode, og skrev kanskje en 40-50 innlegg totalt i løpet av et par måneder. Det er jo teknisk umulig for meg å motbevise at jeg er den de tror jeg er. Derfor føles det ganske håpløst.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:42   #106
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.498
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Hvis du hadde sett de hyggelige prikkene hun sender meg med jevne mellomrom så hadde du kanskje skjønt hvorfor jeg mener hun er ute etter meg.

Safran sender nok hyggelige prikker til mer enn deg. At andre brukere har andre måter å benytte seg av ryktesystemet enn deg må du bare lære deg å godta. Det betyr ikke at hun er ute etter deg, heller mer at hun er uenig med deg.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:43   #107
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Det føles rimelig personlig. Det er sjelden jeg blir sint, men denne gangen ble jeg det, i denne tråden, altså, ikke av ditt innlegg. Jeg leste mye på NM en periode, og skrev kanskje en 40-50 innlegg totalt i løpet av et par måneder. Det er jo teknisk umulig for meg å motbevise at jeg er den de tror jeg er. Derfor føles det ganske håpløst.


Nå har du jo sagt at du ikke er den som folk tror at du er.
Jeg regner med at de fleste har fått det med seg nå og forholder seg til det.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:44   #108
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Jeg finner ikke ut hvor jeg slår av ryktesystemet. Kan noen veilede meg?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:46   #109
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Bina.. Jeg har ingen anelse om hvem du er og det trenger jeg ikke vite heller, men grunnen til at vi kanskje lurer litt er at det i alle fall på meg har virket som du "kjenner" brukere her relativt godt og det har virket slik helt fra dine første innlegg. Når du nå skriver at du har vært på NM er det mer forståelig, men det virker litt rart at du skriver 200 innlegg på en måned her og ikke har gjort deg bemerket på NM.

Jeg tror dette kan være noe av forklaringen på at noen av oss kanskje lurer litt.

Litt nysgjerrige er vi nok noen av oss.

Jeg syns faktisk ikke det er unaturlig i det hele tatt, jeg. Jeg har vært på NM i noen år, lest en del og skrevet lite. Jeg har fått med meg noen av debattene, og fikk også med meg masseutmeldingen, men fordi NM var et stort forum hvor det virket som om visse grupper var ganske satte, så holdt jeg meg stort sett til å skrive innlegg i barselklubben, evt. stille spørsmål om ting som gjaldt det å være fersk mor. Jeg har også fått med meg noen av de mer profilerte nickene, uten at jeg kan påstå at jeg hadde annet enn et inntrykk av hvordan personen bak nicket er.

På FP syns jeg ofte debattene er mer nyanserte og jeg syns det er greit at innleggene ikke modereres i hytt og vær. Innimellom slenges det en del med leppa, men det får så være. Det er også et mindre fora, så min terskel for å skrive innlegg her er faktisk en del lavere enn det var på NM. (Selv om jeg på ingen måte kan anse meg selv som medlem av noen ”klikk” her inne).

Jeg leste det innlegget safran linket til og jeg skjønner ikke helt hvordan det kan trekkes dit at bina er en tidligere aktiv NM-bruker (eller har jeg misforstått?). Hun føler seg tydeligvis litt forfulgt av safran, og det er mulig at det er gjensidig. Nå har hun jo til og med oppgitt sitt tidligere NM-nick, så da er det vel ingen grunn til å fortsette å mistro henne?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:46   #110
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Takk og pris for de lyspunktene som tross alt finnes inni mellom!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:47   #111
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Bina, hvis du nå virkelig var lite aktiv på NM, er jeg enig i at du blir stygt behandlet. Men du minner veldig om én bestemt bruker på NM, som attpå til byttet nick flere ganger uanmeldt. Det er altså ikke deg personlig noen har et horn i siden til. Hvis du ikke er den de tror, da.

Men hva så?

Om Bina eller Line* eller Kirsebær hadde vært Dustefjerten på et annet forum, hadde kranglet på et annet forum, eller generelt hadde vært lite trivelig i et annet foruim; hva har det med dette å gjøre?

Om jeg hadde sendt en utavdetblå, styg pm til deg her inne, så skjønner jeg at du kanskje ville mislikt meg 'for alltid', men å begynne å tolke det jeg skriver for så å fundere på om vi kanskje hadde noe gammelt gruff oss i mellom på nm virker likevel helt snålt på meg.

Når jeg sier 'Jeg er Kirsebær' så får resten forholde seg til det. Om noen grubler det dit hen at jeg egentlig het Djevelkvinnen og var uspiselig på nm, så vil de jo aldri få svar uansett (hvis jeg ikke vil innrømme det da).

Overse eller dans med, er mitt råd til folk man misliker her inne.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:47   #112
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.903
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Det føles rimelig personlig. Det er sjelden jeg blir sint, men denne gangen ble jeg det, i denne tråden, altså, ikke av ditt innlegg. Jeg leste mye på NM en periode, og skrev kanskje en 40-50 innlegg totalt i løpet av et par måneder. Det er jo teknisk umulig for meg å motbevise at jeg er den de tror jeg er. Derfor føles det ganske håpløst.

Jeg synes denne tråden har tatt en veldig beklagelig retning. Det er på mange måter forståelig at du har blitt tatt for en annen, men det er nok definitivt tanker brukerne burde holdt for seg selv. For det er helt uholdbart at en fersk bruker uten masse historie får en slik behandling som du har fått, og det er jo god mulighet for at du er en sånn bruker. Tvilen burde kommet tiltalte til gode i langt større grad enn den har.

Foreldreportalen er et nytt forum med veldig mye bakhistorie. Det gjør det lett å trå feil iblant.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:48   #113
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Okay greit, så jeg trodde at du sa at du ikke var medlem og at jeg gjerne skulle sjekke medlemsnummeret ditt, men så var det en setning du utelot, og det burde jeg selvsagt sett hvis jeg var troverdig. Helt klart, Safran.

Jeg tar det igjen: Sjekk medlemsnummeret mitt på dette forumet, det er ikke blant de første. Jeg var nemlig ikke her da det startet opp, men kom etterpå. Årsaken var at jeg var på ferie, og dermed omtrent ikke hadde nettilgang. Ergo - jeg var ikke på NM heller mens det skjedde. Masseutmeldingene fikk jeg kun med meg etterdønningene av, og når du så sier at du meldte deg inn først ETTER at dette skal ha skjedd så syns jeg det er veldig merkelig at du utpeker meg som en som gjorde seg bemerket der inne. Syns ikke du også det virker bare bittelitt rart? Når jeg omtrent ikke har vært der etterpå? Det syns iallefall jeg.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:49   #114
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ta det gjerne til deg, for jeg syns du ER ett av lyspunktene.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:51   #115
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg tar det igjen: Sjekk medlemsnummeret mitt på dette forumet, det er ikke blant de første. Jeg var nemlig ikke her da det startet opp, men kom etterpå. Årsaken var at jeg var på ferie, og dermed omtrent ikke hadde nettilgang. Ergo - jeg var ikke på NM heller mens det skjedde. Masseutmeldingene fikk jeg kun med meg etterdønningene av, og når du så sier at du meldte deg inn først ETTER at dette skal ha skjedd så syns jeg det er veldig merkelig at du utpeker meg som en som gjorde seg bemerket der inne. Syns ikke du også det virker bare bittelitt rart? Når jeg omtrent ikke har vært der etterpå? Det syns iallefall jeg.

Kanskje du forstår hvis jeg bruker stor skrift?

Jeg driter i medlemsnummeret ditt.

Jeg kom inn på NM omkring den tiden da flere forlot forumet. Jeg vet ikke hvilken dag og ved hvilket klokkeslett bråket på NM startet, og kan hende hadde det pågått en stund før jeg oppdaget det, eller kan hende det kom 4 dager og 7 timer etter at jeg meldte meg inn. Jeg vet ikke, for jeg førte ikke logg, og ante ikke at jeg noen gang kom til å bli stilt til veggs fordi jeg ikke visste at SAFRAN VAR PÅ FERIE. Jeg vet ikke en gang hvor du var, så jeg er nok en lite troverdig person, ja.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:52   #116
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Foreldreportalen er et nytt forum med veldig mye bakhistorie. Det gjør det lett å trå feil iblant.

Her kommer alle inn med blanke ark. For oss som ikke har vært på NM, blir det kjedelig i lengden med alt NM-pratet.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:52   #117
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.903
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Safran og Bina, det er kanskje ikke så fruktbart å fortsette å krangle om akkurat det?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:53   #118
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg leste det innlegget safran linket til og jeg skjønner ikke helt hvordan det kan trekkes dit at bina er en tidligere aktiv NM-bruker (eller har jeg misforstått?). Hun føler seg tydeligvis litt forfulgt av safran, og det er mulig at det er gjensidig. Nå har hun jo til og med oppgitt sitt tidligere NM-nick, så da er det vel ingen grunn til å fortsette å mistro henne?

Du har helt rett i at jeg føler meg litt forfulgt av Safran. Jeg har vært bruker på NM, men leste mer enn jeg skrev. Hva som kvalifiserer til "aktiv" bruker vet jeg ikke, men tipper jeg skrev 40-50 innlegg på et par måneder. Men jeg leste sikkert 400 innlegg!

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:54   #119
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.903
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Her kommer alle inn med blanke ark.

Nei, det er helt umulig naivt å tro at de gjør det. Folk kommer inn med forskjellige grader av historie og agenda. Sånn er det bare. Men man må selvsagt prøve å håndtere denne kunnskapen på en sivilisert måte.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:54   #120
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Kanskje du forstår hvis jeg bruker stor skrift?

Jeg driter i medlemsnummeret ditt.

Jeg kom inn på NM omkring den tiden da flere forlot forumet. Jeg vet ikke hvilken dag og ved hvilket klokkeslett bråket på NM startet, og kan hende hadde det pågått en stund før jeg oppdaget det, eller kan hende det kom 4 dager og 7 timer etter at jeg meldte meg inn. Jeg vet ikke, for jeg førte ikke logg, og ante ikke at jeg noen gang kom til å bli stilt til veggs fordi jeg ikke visste at SAFRAN VAR PÅ FERIE. Jeg vet ikke en gang hvor du var, så jeg er nok en lite troverdig person, ja.

Kjære deg, jeg har ingen problemer med å lese normal skrift. Jeg forsøker å oppklare hva jeg mente med kommentaren om innleggsnummeret, siden det tydeligvis var noe som var uklart.
Jeg kommer tydeligvis ingen vei her, men poenget mitt er at du peker meg (og andre) ut som markante personer på NM uten at du selv er medlem.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no