Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sykkelvogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-08, 21:45   #101
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sykkelvogn

Jeg har antakelig 2 til som vil ha. Jeg vil gjerne bestille fredag eller senest mandag for å få levert før påske, men jeg synes virkelig vi fortjener en høyere prosent enn 20 nå, eventuelt fri frakt + regntrekk e.l.

Jeg venter med å ringe til jeg hører om venninne mine er med, dvs fredag. Skal jeg forsøke å prute ned prisen mer for de som ikke har bestilt? Hvem er i så fall det nå?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 03:00   #102
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Jeg ringte i dag - de hadde ikke inne helårspakke rød, men fikk helårspakke sport for samme pris Vi bor jo i Oslo og skal hente den selv, får høre når vi kommer dit om evt rabatt på regntrekk ol.

Erik var superhyggelig på telefonen.

Balansekunstneren: smart å bestille lik pakke som Mandino, hvis man får større pakke til lik pris OG kanskje mer rabatt???

Jeg vurderer veldig sterkt å ta sjansen på en rød helårspakke hvis prisen blir enda lavere enn 20 prosent, f.eks 30 %= da er jeg MED!! (og i tillegg hvis man er heldig og får helårs sport til samme pris!!)

Uansett kunne jeg tenkt meg en dobbel pose, med rabatt! Jeg syr ikke selv, og kommer til å ha med venner av knotten på tur; har prøvd med en pose og flere ullpledd. Dette funker også, men vi har ikke vært på tur i særlig kaldt vær enda, og det blir fort trangt med masse pledd inni (og jeg er livredd for at de små skal fryse!)

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 07:32   #103
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Balansekunstneren: smart å bestille lik pakke som Mandino, hvis man får større pakke til lik pris OG kanskje mer rabatt???

Jeg vurderer veldig sterkt å ta sjansen på en rød helårspakke hvis prisen blir enda lavere enn 20 prosent, f.eks 30 %= da er jeg MED!! (og i tillegg hvis man er heldig og får helårs sport til samme pris!!)

Uansett kunne jeg tenkt meg en dobbel pose, med rabatt! Jeg syr ikke selv, og kommer til å ha med venner av knotten på tur; har prøvd med en pose og flere ullpledd. Dette funker også, men vi har ikke vært på tur i særlig kaldt vær enda, og det blir fort trangt med masse pledd inni (og jeg er livredd for at de små skal fryse!)

Tror jeg bare signerer deg i din helhet. Jeg er også med hvis vi kunne fått end bedre rabatt og fått helsårspakke sport for samme prisen. Jeg bor i Oslo så jeg kan hente selv.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 07:54   #104
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Tror jeg bare signerer deg i din helhet. Jeg er også med hvis vi kunne fått end bedre rabatt og fått helsårspakke sport for samme prisen. Jeg bor i Oslo så jeg kan hente selv.

Hvis jeg skal ringe og forhandle litt videre må jeg bare sjekke av - mener du at du er med hvis du får sportspakken til 30% på 6700 kr eller 30 % på relll pris av sportspakken?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 10:48   #105
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykkelvogn

Venninnen min skulle ikke ha vogn, så det blir bare meg. Men,jeg skal ikke bestille nå, har ikke lagringsplass. Må vente til det blir mere vår, og dette har jeg sagt til Erik.

Hvor mange er vi nå da?

Balansekunstneren 4 stk
Isbjørnen
Mandino
Schnuppa hvis 30 %
Forbrukerkverulant ???


Dette er jo ca 8 vogner!

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 11:00   #106
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Balansekunstneren, her.

Hvis jeg skal ringe og forhandle litt videre må jeg bare sjekke av - mener du at du er med hvis du får sportspakken til 30% på 6700 kr eller 30 % på relll pris av sportspakken?

Jeg tenkte at hvis man bestiller helårspakka( siden de kanskje ikke har den inne?) og får 30 %, så er jo det bra! og hvis de fremdeles ikke har helårspakka inne, men helårspakke sport, og tilbyr den til samme pris som helårs, så er det KJEMPEBRA!
Jeg gleder meg til å høre resultatet, BK!

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 11:38   #107
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Blir jo selvsagt glad om vi får enda bedre pris. Har enda ikke avtalt når vi skal hente den, selv om jeg snakket med Erik på tlf.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 12:56   #108
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sykkelvogn

Hmm, jeg er enten en dårlig pruter eller Erik er veldig bestemt, men han ville ikke gi mer enn 20%. Dette på tross av at jeg var helt klar på at flere salg avhang av en større rabatt, og at han da mistet disse. Imidlertid kunne han gi 20% på alt tilleggsbestillinger også, feks vognpose eller babysete.

Det ser ut til at jeg, min venninne og to venninner til som jeg har solgt dette inn til hiver oss rundt og bestiller uansett for å få til påske. Selv om en ekstra rabatt hadde kommet godt med. (Sure tanker sendes kjøleskapet som sluttet å virke i forgårs)

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 13:33   #109
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Ja, ja, 20 % av helårsvogn når man faktisk får helårsvogn sport er jo ikke så aller verst. Vi skal hente vogna på tirsdag (kan ikke hentes i helgene), så gleder oss til å teste ut både pulkdel og sykkeldel i tiden fremover.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 13:58   #110
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Ja, ja, 20 % av helårsvogn når man faktisk får helårsvogn sport er jo ikke så aller verst. Vi skal hente vogna på tirsdag (kan ikke hentes i helgene), så gleder oss til å teste ut både pulkdel og sykkeldel i tiden fremover.

Sa han noe om hvor lenge det er til de får inn igjen helårs? (litt spekulativ her )

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 14:03   #111
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Sa han noe om hvor lenge det er til de får inn igjen helårs? (litt spekulativ her )

Han var veldig forsiktig med å ordlegge seg på dette, jeg spurte og grov litt - skulle tro at han var inne på FP!
Han har nok forstått hvordan det fungerer her...

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 14:13   #112
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Balansekunstneren, her.

Han var veldig forsiktig med å ordlegge seg på dette, jeg spurte og grov litt - skulle tro at han var inne på FP!
Han har nok forstått hvordan det fungerer her...

Fydda, kan mannen tenke selv?? ikke bra det der...
Kjenner at jeg vurderer seriøst på knappene, om jeg skal ta sjansen på en rød helårs ( og satse på sport inkludert...) Jeg har en gul selv, og ble så misunnelig da jeg så rødfargen..Den er ny for året, nemlig. Blå syns jeg ble for anonym og "usynlig" da jeg så den på lageret..
Hvordan gikk det med pruting på frakt , BK?

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 18:14   #113
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sykkelvogn

Vi kan kanskje tenke oss å være med. Hva er prisen på denne pakken før rabatten?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 19:46   #114
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Vi kan kanskje tenke oss å være med. Hva er prisen på denne pakken før rabatten?

Du tenker på helårspakken? Du kan sjekke priser under
http://nordiccab.no/kombinasjonspakker.aspx
det er 6790 kr før rabatt, men du får rabatten på alt du bestiller i samme omgang uansett hvilken pakke/ekstrautstyr. Om du feks skal ha pose, babysete eller ekstra hengerfeste lønner det seg å ta i samme slengen.

Du bestiller online, og skriver i tilbudet navnet mitt (se prikk) eller Isbjørnens og at du skal ha 20%.

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Hvordan gikk det med pruting på frakt , BK?

Jeg fikk ikke det engang. Må visst ta kurs hos deg.
Men han lovet å sende vognene mandag, så vi fikk dem til påske.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 00:25   #115
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Balansekunstneren, her.

Du tenker på helårspakken? Du kan sjekke priser under
http://nordiccab.no/kombinasjonspakker.aspx
det er 6790 kr før rabatt, men du får rabatten på alt du bestiller i samme omgang uansett hvilken pakke/ekstrautstyr. Om du feks skal ha pose, babysete eller ekstra hengerfeste lønner det seg å ta i samme slengen.

Du bestiller online, og skriver i tilbudet navnet mitt (se prikk) eller Isbjørnens og at du skal ha 20%.



Jeg fikk ikke det engang. Må visst ta kurs hos deg.
Men han lovet å sende vognene mandag, så vi fikk dem til påske.

NOEN på lageret ble litt furtne ifjor da hun hørte at jeg hadde pruta meg til gratis varmepose også, inkl 20 %, og vi var bare 2 som kjøpte samtidig.

Bestilte du helårs, og fikk sport til samme pris, eller hva skjedde? Har man fått en spesifikk frist på å bestille? Vurderer så jeg nesten blir søvnløs..

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 22:47   #116
Doremifa
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 72
Doremifa er litt kul
Standard

Sv: Sykkelvogn

Hvordan er Nordic Cab mht støy? Da vi skulle kjøpe henger fikk vi anbefalt å ikke kjøpe med hard bunn fordi det gir mer støy inne i hengeren. Chariot og Burley sine (de eneste jeg kjenner til med god kvalitet) har i alle fall bunn av stoff.

Doremifa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 02:42   #117
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Doremifa, her.

Hvordan er Nordic Cab mht støy? Da vi skulle kjøpe henger fikk vi anbefalt å ikke kjøpe med hard bunn fordi det gir mer støy inne i hengeren. Chariot og Burley sine (de eneste jeg kjenner til med god kvalitet) har i alle fall bunn av stoff.

Støy? Aldri hørt om det , eller tenkt på det i forbindelse med vår sykkelvogn/pulk (betyr ikke at det er uvesentlig altså ..)
Ingen av mine barn har klaget på støy- vel og merke så er det vel 6åringen min som har best forutsetning for å uttrykke misnøye om det i såfall, og hun har ikke sagt noe. Men jeg kan jo spørre henne imorgen (ble litt nysgjerrig her). Den harde bunnen er ikke i berøring med snøen når man bruker den som pulk, og man sitter heller ikke direkte ned på bunnen... "åringen min har heller ikke problemer med å sovne i vogna, og på vår siste skitur satt også 6åringen min i pulken på hjemveien, og sov som en stein da vi kom til bilen.. (det blei seinere enn planlagt )

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 17:35   #118
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Da er vi de stolte eiere av en rød Nordic cab helårs sport Skal sette den sammen i kveld, men vi prøvesatt en utstilt vogn med begge jentene i og gleder oss maks til å ta den i bruk. I morgen skal jeg teste søskenvognen på vei til barnehage med storesøster.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 22:26   #119
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Da er vi de stolte eiere av en rød Nordic cab helårs sport Skal sette den sammen i kveld, men vi prøvesatt en utstilt vogn med begge jentene i og gleder oss maks til å ta den i bruk. I morgen skal jeg teste søskenvognen på vei til barnehage med storesøster.

Gratulerer! Får vi se bilder?

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 22:28   #120
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Skal ta bilder i morgen og legge ut.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no