Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2017

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-17, 22:16   #1101
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Niesa mi har med toåring og en på seks uker, så de blir neppe så lenge. Det eneste barnet ellers er en på snart tolv, så det at det blir sent, er neppe noe problem.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 19-05-17, 11:34   #1102
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jaja, nå kommer avbudene. Med litt vage unnskyldninger som har en avtale osv. Jeg visste det var klønete å legge konfirmasjon til en langhelg i mai, som nesten uten unntak har godvær. Tidspunktet får vi jo ikke gjort noe med.

Men vi gjør det beste ut av det, blir mer enn nok til etterpålag dagen etter da!

emm er ikke aktiv  
Gammel 19-05-17, 11:46   #1103
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så kjedelig, emm!

Gammel 19-05-17, 14:33   #1104
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som irriterer meg mest er at vi strøk noen fra listen, fordi vi ikke hadde plass i stua om vi tok med alle konfirmanten ønsket seg. Men, det blir sikkert en fin dag likevel.

emm er ikke aktiv  
Gammel 19-05-17, 14:43   #1105
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så dumt, emm!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 19-05-17, 15:41   #1106
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du invitere noen fra reservelisten, hvis du kjenner de godt nok til å forklare?

Gammel 19-05-17, 15:54   #1107
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem i alle dager melder avbud til en konfirmasjon pga. fint vær?

rine er ikke aktiv  
Gammel 19-05-17, 15:55   #1108
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvem i alle dager melder avbud til en konfirmasjon pga. fint vær?

Ja. Synes det er skikkelig ufint å takke ja for så å takke nei. Det skal det svært gode grunner til. Kjipt for konfirmant og familie.

Gammel 19-05-17, 15:58   #1109
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Standard

Altså, de har ikke sagt det er på grunn av fint vær altså, men jeg synes det er vel sent å melde avbud en uke før om det ikke er sykdom.

emm er ikke aktiv  
Gammel 19-05-17, 16:00   #1110
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, absolutt. Kun sykdom og dødsfall kunne fått meg til å melde avbud til en konfirmasjon/bryllup/barnedåp jeg først hadde takket ja til. Og i alle fall ikke en uke før. Synes det er ordentlig kjipt gjort.

rine er ikke aktiv  
Gammel 19-05-17, 16:02   #1111
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ja, absolutt. Kun sykdom og dødsfall kunne fått meg til å melde avbud til en konfirmasjon/bryllup/barnedåp jeg først hadde takket ja til. Og i alle fall ikke en uke før. Synes det er ordentlig kjipt gjort.

Helt enig.

Gammel 19-05-17, 16:02   #1112
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Standard

Takk, de skulle bare visst hvor utrolig mye jeg stresser for at dette blir bra, det hjelper med litt trøst!

emm er ikke aktiv  
Gammel 19-05-17, 16:24   #1113
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Altså, de har ikke sagt det er på grunn av fint vær altså, men jeg synes det er vel sent å melde avbud en uke før om det ikke er sykdom.

Ja, helt enig. Det er dårlig gjort.

Gammel 19-05-17, 17:02   #1114
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så utrolig kjipt å melde avbud en uke før! (Med mindre det er noe ala det rine nevner her over. Men da hadde de jo sagt det.)

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 20-05-17, 01:32   #1115
Molly

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

@emm: Skikkelig ufint å melde avbud kort tid før med mindre man har en skikkelig god grunn.

Nå er det snart vår tur. Konfirmasjonen er på søndag, og jeg tror jeg har hodet over vannet nå. Jeg har blir overraskende stresset av dette. Var ikke forberedte på det for vi blir ikke flere enn i en vanlig bursdag, vi har bestilt mat, får bakehjelp til de fleste kakene og skal ha selskapet hjemme hos mine foreldre. Men likevel har jeg stresset meg opp noe veldig. Tror kanskje det er talen som har gjort det. Men nå er den ferdig (hurra!) så kanskje jeg sover godt i natt?

I morgen skal bordet pyntes, bunadene skal prøves etter de siste tilpasningene og så er vi klare for den store dagen.

Gammel 20-05-17, 12:36   #1116
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

emm: Ufint å melde avbud bare fordi.

Vi har konfirmasjon i dag, men vi drar ikke hjemmefra før 13.15. Alt har gått etter plane så langt, men jeg er likevel nervøs. Har bunaden på magisk vis blitt ødelagt siden sist søndag, får vi parkert, har kjøkkenhjelpa fått tilstrekkelig med instruksjoner, blir det hyggelig nok? Uæææææh ...

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 20-05-17, 12:38   #1117
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lykke til i dag Divine. Håper dere får en strålende dag.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 20-05-17, 12:43   #1118
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lykke til, Divine, jeg er sikker på at dagen blir koselig og fin. Jeg synes det er kult at du tar med deg tradisjoner "hjemmefra" og serverer mammas sodd. Og så er jeg helt sikker på at alt du tror går galt vil gå brillefint.

007 er ikke aktiv  
Gammel 20-05-17, 12:43   #1119
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En uke og en dag igjen. Jeg skal lage ferdig bordkortene i dag, og tenke litt på hvordan vi skal sitte. Må få gjort unna mest mulig av det som står igjen nå i helga. Lage konfirmasjonskort til konfirmasjonen vi skal på til torsdag, og det vår unge skal få. Jeg får en "million" mattetentamen jeg skal rette på tirsdag, og mister mange rettedager pga konfirmasjonene neste uke. Så da kan jeg ikke utsette ting mer. Men like greit å bli ferdig og da.

Lykke til i dag Divine, dette kommer til å gå bra!

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 20-05-17, 12:44   #1120
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

I natt fikk jeg litt panikk og tenkte, tenk om vi har bommet på dagen! Tenk om det egentlig er denne helga!

Anne C er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50.