Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2021

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-21, 21:27   #1061
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.617
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg mistet en hel pose med nellikspiker på et støvete kjøkkengulv for noen dager siden, så alt sammen endte i støvsugerposen. Nå lukter det deilig nellik og jul hver gang jeg støvsuger, så jeg kan jo la uhellet ende opp som et juletips!


Funker med kanel også...

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 21:30   #1062
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.617
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har strøket juleduken vår. Jeg fikk en forskrekkelig dyr damaskduk fra Georg Jensen fra min mor i fjor. Og jeg skjønner prisen når jeg stryker den. Den blir faktisk fin og rett.


Vi lurer på å kjøpe en Georg Jensen-duk, så det var godt å høre at de er verdt det. (Fikk gavekort på jobben som dekker drøyt halve duken, vi har laaangt bord når vi trekker det helt ut).

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 21:32   #1063
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.961
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg kan varmt anbefale å handle tidlig. Vi var på Obs 8.30 i morges. Få andre mennesker og godt med plass, veldig behagelig. Vi handler alltid sammen, det fungerer for oss heldigvis.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 21:39   #1064
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.676
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg mistet en hel pose med nellikspiker på et støvete kjøkkengulv for noen dager siden, så alt sammen endte i støvsugerposen. Nå lukter det deilig nellik og jul hver gang jeg støvsuger, så jeg kan jo la uhellet ende opp som et juletips!

Kan vurderes.dersom støvsugeren kommer frem i det hele tatt da. Somregel moppes det i hovedsak her. Men jeg støvsuger rundt ovnen, og etter planen i sofaen.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 21:40   #1065
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.676
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg kan varmt anbefale å handle tidlig. Vi var på Obs 8.30 i morges. Få andre mennesker og godt med plass, veldig behagelig. Vi handler alltid sammen, det fungerer for oss heldigvis.

Noen år står jeg utenfor obs når de åpner på lille julaften. Jeg og et knippe mennesker, de fleste langt eldre enn meg. Med hver sin handleliste.

I år er mye fra min liste kommet i mål. Så mulig jeg kan ta resten på kiwi. Usikker på om de har ribbe jeg vil ha, bare. Resten tror jeg at jeg får der.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 21:50   #1066
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.075
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg tror ikke akkurat vi hadde blitt skilt av å handle sammen, altså. Vi står rimelig støtt i verre stormer enn det. Men jeg ser ikke helt hensikten, og vi har ikke et hav av tid, så vi tar hver våre turer. Da slipper vi også å ha med niåringen. 08.30 i dag var jeg på jobb. Men enig i at det er lurt å være tidlig på an, eventuelt seint på kvelden. Jeg blir ikke stresset, da. God tid, passe på å ikke være sulten eller tissetrengt, så går det så fint så.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 21:57   #1067
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.097
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Noen år står jeg utenfor obs når de åpner på lille julaften. Jeg og et knippe mennesker, de fleste langt eldre enn meg. Med hver sin handleliste.

I år er mye fra min liste kommet i mål. Så mulig jeg kan ta resten på kiwi. Usikker på om de har ribbe jeg vil ha, bare. Resten tror jeg at jeg får der.

Døgnåpent på Rema Gåseid, regner med det er ganske stille der i 3-tiden i natt.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 21-12-21, 22:03   #1068
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.676
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Døgnåpent på Rema Gåseid, regner med det er ganske stille der i 3-tiden i natt.

Regner med det. Men det frister ikke så veldig all den til det 1)er lenger enn jeg gidder kjøre nattestid og 2)er høyst uforsvarlig at jeg holder meg våkne kl 3, jeg skal stå opp i morgen og jobbe og jeg er ikke et natt-menneske.

Og det er ikke dørgende mange på min lokale kiwi her klokka 7 heller. Fsksik er der ikke mer enn et par stykker når jeg har min hjemmekontor - (u)vane og handler etter å ha levert på skolen (der er 100 meter fra skolen til kiwi så det virker logisk å ta turen dit) sånn 8. 30 heller.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 22:04   #1069
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.961
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg synes det går raskere når vi er to og kan hente ting, og ikke minst pakke varer, samtidig. Vi handler bare én gang i uken og er fem personer i familien så det er en stappfull vogn hver gang. Og så synes vi det er hyggelig å være to. Jeg skjønner selvsagt at det er annerledes hvis det å være to voksne på butikken medfører at ett eller flere barn ikke kan være alene hjemme. Det var ikke akkurat prioritet å være to stykker da det ville betydd å ha følge av tre små.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 22:05   #1070
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.097
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Regner med det. Men det frister ikke så veldig all den til det 1)er lenger enn jeg gidder kjøre nattestid og 2)er høyst uforsvarlig at jeg holder meg våkne kl 3, jeg skal stå opp i morgen og jobbe og jeg er ikke et natt-menneske.

Og det er ikke dørgende mange på min lokale kiwi her klokka 7 heller. Fsksik er der ikke mer enn et par stykker når jeg har min hjemmekontor - (u)vane og handler etter å ha levert på skolen (der er 100 meter fra skolen til kiwi så det virker logisk å ta turen dit) sånn 8. 30 heller.

Jeg tulla jeg altså. Ikke med at det er åpent, men med å dra dit på natta. Jeg ser for meg min handlekurv hvis jeg skulle fylle den i enten overtrøtt eller stuptrøtt tilstand. Ville blitt en interessant meny de påfølgende dagene. Mye sjokkis og snavvel.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 21-12-21, 22:15   #1071
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.517
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Jeg har ringt og mast. Til Bring, Power sentralt og Power lokalt. Det er Bring som har ansvaret for å levere tjenesten, men de bruker underleverandør, og det hadde visst skjært seg med noen som hadde sagt opp på dagen osv osv. Så det kan virke som de har tatt seg vann over hodet og solgt en tjeneste de ikke kan levere. Fryktelig frustrerende, men nå har jeg kanskje en løsning og hvis det skjærer seg så må vi bare leve med frosne matvarer på verandaen i jula. Det blir jul uansett. :forsøksviszen:

Hadde stolt hundre ganger mer på far enn på en tilfeldig underbetalt underleverandørs tilfeldige ansatt. Håper du har kjøleskap nå!

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 22:17   #1072
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.850
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg noterer meg støvsugertrikset! Det likte jeg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 22:27   #1073
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.659
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg mistet en hel pose med nellikspiker på et støvete kjøkkengulv for noen dager siden, så alt sammen endte i støvsugerposen. Nå lukter det deilig nellik og jul hver gang jeg støvsuger, så jeg kan jo la uhellet ende opp som et juletips!

Dette avbefales på det sterkeste når det gjelder knust flaske med herreparfyme på badgulvet. Dere er herved advart.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 22:33   #1074
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.817
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Har hatt feriedag og hunden fikk sneket seg inn der juletreet står og åpnet to pakker. En fra en venninne med sjokoladekuler i, og venninnegave til yngste. Yngste ble ordentlig lei seg, fordi hen er nøye med å ikke åpne før julaften Men fikk teipet den godt igjen, og gitt beskjed om at dørene måtte holdes lukket inn dit, heretter.

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 22-12-21, 07:33   #1075
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.173
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hadde stolt hundre ganger mer på far enn på en tilfeldig underbetalt underleverandørs tilfeldige ansatt. Håper du har kjøleskap nå!

Det har vi!

Min svært nevenyttige far sammen med sin relativt lite nevenyttige assistent (meg og mannen byttet på den rollen) brukte over tre timer på å demontere gammelt skap, hengsle om nytt skap (som skulle vært rett hengslet i følge butikken) og montere nytt skap. Så det var en diger jobb. Men det ble bra! Ikke minst ble det kaldt, og det synes jeg er en god egenskap for et kjøleskap.

Heilo er ikke aktiv  
Gammel 22-12-21, 07:43   #1076
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.659
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Så deilig Heilo! Dritt når sånt skjer, men veldig godt med nytt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 22-12-21, 08:20   #1077
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.676
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Mannens julegave som jeg ikke forventet å få før jul, leveres faktisk i dag. Det kom varsel om forventet levering i morgen, men brått kom det melding nå om at den er leet til sjåfør for levering i dag. Jeg har bedt om at den setes på trappa, jeg må bare på et vis faktisk få tatt mot den uten at han oppdager det, aller helst. Om det går.

Julegavene vi sendte med posten, levert på lørdag så de begynte flytte på seg på mandag, nærmet seg rett postnummer i går ettermiddag så jeg regner med at de er på plass før jul.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 22-12-21, 08:20   #1078
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.850
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Så flott, Heilo! Hurra for handy-pappa.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 22-12-21, 08:21   #1079
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.676
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Det har vi!

Min svært nevenyttige far sammen med sin relativt lite nevenyttige assistent (meg og mannen byttet på den rollen) brukte over tre timer på å demontere gammelt skap, hengsle om nytt skap (som skulle vært rett hengslet i følge butikken) og montere nytt skap. Så det var en diger jobb. Men det ble bra! Ikke minst ble det kaldt, og det synes jeg er en god egenskap for et kjøleskap.

Kulde er en meget nyttig egenskap for kjøleskap. Litt sånn som jeg synes evnen ti å pumpe ut vannet er en nyttig egenskap for vaskemaskiner. Vi har fått i hus en som kan det. Meget bra. Men kulde i kjøleskap er enda viktigere, vår kunne jo tross alt VASKE, bare at den måtte manuelt tappes, inkl at det da blir litt våt på gulvet, flere ganger pr vask.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 22-12-21, 08:52   #1080
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.738
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg mistet en hel pose med nellikspiker på et støvete kjøkkengulv for noen dager siden, så alt sammen endte i støvsugerposen. Nå lukter det deilig nellik og jul hver gang jeg støvsuger, så jeg kan jo la uhellet ende opp som et juletips!

Et tips jeg kan like.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no