Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2021

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-21, 16:44   #1041
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.989
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Så fantastisk Input. Håper formen er så bra at du virkelig kan nyte julaften.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 16:59   #1042
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.601
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Vi har visst fått leiligheten vår julevasket av svigermor i dag. Normalt ville jeg ALDRI godtatt det, og ikke mannen heller. Men sånn situasjonen er nå, er det nok greit å ta i mot den hjelpen man får.

Jeg tror jeg får dra hjem noen timer eller kanskje en hel natt på julaften, og da må vi feire jul hos oss, for jeg får ikke lov å dra helt til der svigerforeldre mine bor.

Så utrolig fint, Input! Litt julefeiring er fantastisk.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 17:32   #1043
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.838
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Vi har visst fått leiligheten vår julevasket av svigermor i dag. Normalt ville jeg ALDRI godtatt det, og ikke mannen heller. Men sånn situasjonen er nå, er det nok greit å ta i mot den hjelpen man får.

Jeg tror jeg får dra hjem noen timer eller kanskje en hel natt på julaften, og da må vi feire jul hos oss, for jeg får ikke lov å dra helt til der svigerforeldre mine bor.

Av og til krever situasjonen man er i at man tar imot hjelp . Ble så gla å høre at du får vært litt hjemme på julaften .

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 17:49   #1044
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.902
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg ble også veldig glad for hjelpen hos Input, og at hun får komme hjem til jul.

Nå er treet montert opp, så det blir vel pynting utover ettermiddagen/kvelden.
Pluss at jeg har både fått ryddet, tørket støv, støvsugd og pyntet litt. Med take away middag og vin vil kanskje humøret og julestemningen så smått begynne å komme?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 18:16   #1045
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.674
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Av og til krever situasjonen man er i at man tar imot hjelp . Ble så gla å høre at du får vært litt hjemme på julaften .

Det er nettopp det! Nå er det ikke 100% sikkert at jeg får komme hjem, mye kan skje på de dagene. Men det ser i hvert fall lyst ut.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 18:24   #1046
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.379
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

I dag har jeg kranglemailet med Zalando og PostNord, og selv om sakene gikk i min favør til slutt, kjenner jeg at jeg er sur over å ha brukt et par timer på å krangle.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 19:46   #1047
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.071
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg har strøket juleduken vår. Jeg fikk en forskrekkelig dyr damaskduk fra Georg Jensen fra min mor i fjor. Og jeg skjønner prisen når jeg stryker den. Den blir faktisk fin og rett.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 19:47   #1048
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.902
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Nå har jeg på Nøtteknekkeren på NRK.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 19:49   #1049
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.920
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg tror jeg får dra hjem noen timer eller kanskje en hel natt på julaften, og da må vi feire jul hos oss, for jeg får ikke lov å dra helt til der svigerforeldre mine bor.

Så bra

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 19:50   #1050
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.920
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Nå har jeg på Nøtteknekkeren på NRK.

Jeg skulle sett på den i operaen i går

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 20:07   #1051
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.902
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg skulle sett på den i operaen i går


Nrk sin er fra Operaen, men selvsagt ikke årets forestilling.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 20:11   #1052
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.674
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg skulle sett på den i operaen i går

Jeg også!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 20:15   #1053
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.920
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.


Nrk sin er fra Operaen, men selvsagt ikke årets forestilling.

Når vi har sett på den i Operaen hvert år siden 2007 så blir det ikke det samme å se på tv. Jeg så den på TV i fjor når det også ble avlyst.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 20:19   #1054
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.902
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg forstår det altså, mer som et lite plaster på såret når det ikke ble forestilling iår.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 20:57   #1055
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2021

Dårlig med julestemning på meg også i år. Nå får vi ikke noe besøk heller fordi familien langt unna ikke tør reise til smittepølen. Jeg har kjøpt ribbe til fem voksne og vi blir to, så sulte skal vi i hvert fall ikke.

Julegaver er i boks, julekort har jeg droppet, matbutikkene er åpne hele uka så da får jeg fikset både mat og snop, og ungene ville pynte treet i dag så da blir det jul i år også. Må få bakt pepperkaker og ryddet litt.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 21:04   #1056
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.295
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2021

Håper du får noen timer hjemme på julaften, Input!!

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 21:04   #1057
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.295
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2021

Vi har vært og handlet. På Obs. Spør du meg- tortur.
Men nå mangler bare småting, det får samboer ta. Jeg tror han skjønte at det er heftig for meg i matbutikker.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 21:13   #1058
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.077
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Så deilig at du forhåpentligvis får komme hjem litt på julaften, Input!

Jeg var en svipp innom Rema etter å ha raidet Plantasjen for blomster , og observerte flere smått ampre par som handlet julemat. Sånt gjør vi aldri sammen, det blir betydelig bedre stemning av at en av oss går med liste og får det unna.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 21:20   #1059
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.379
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg mistet en hel pose med nellikspiker på et støvete kjøkkengulv for noen dager siden, så alt sammen endte i støvsugerposen. Nå lukter det deilig nellik og jul hver gang jeg støvsuger, så jeg kan jo la uhellet ende opp som et juletips!

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 21:23   #1060
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.379
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg var en svipp innom Rema etter å ha raidet Plantasjen for blomster , og observerte flere smått ampre par som handlet julemat. Sånt gjør vi aldri sammen, det blir betydelig bedre stemning av at en av oss går med liste og får det unna.

Vi handler heller aldri sammen, jeg tenker det er én av grunnene til at vi har holdt sammen i snart en mannsalder.

Madicken er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no