Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2021

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-21, 11:53   #1021
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.183
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Hvorfor må dere ha montør til kjøleskap? Er ikke det bare sette rett inn og kontakten i, eller er det spesial kjøkeskap?

Det er et integrert kjøleskap som skal monteres inn i kjøkkenskap der det gamle ødelagte nå står. Det anbefales ikke å gjøre selv.

Heilo er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 11:59   #1022
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.983
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jul meg her og jul meg der. Joda jeg har fått aller gavene i hus eller på vei til utleveringssted slik at jeg kan plukke de opp. Jeg har på magisk vis fått 5 sorter julekaker i hus, ryktene sier at svigermor har Delfikake klar til oss, det kommer i tillegg smultringer, dravle, riskrem og multekrem fra henne i løpet av de nærmeste dagene. Handleliste er skrevet, må bare få ryddet plass i kjøleskapet. Så da mangler det bare servietter og litt bordpynt. Får bruke lillejulaften til å få litt julesteming i hus med juletre og julepynt.
Skal ha mine foreldre på besøk på julaften, så skal vi til svigers på 1.dag så skal vi kose oss hjemme med koseklær og hamburgere på 2.dag (beste tradisjonen jeg har startet noen sinne og det vi nesten gleder oss mest til).

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 12:04   #1023
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 29.284
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg har igjen den siste mathandelen, og vet ikke om jeg skal sende med mann og sønn lite for det når mannen skal på gavehandel etter middag dag (gaven min. Og gave til oss fra min farmor. Og bursdagsgave til hans søsters ung som blir et år i starten av januar) eller ta en tur selv på torsdag. Evt kombinert, de handler i adg og jeg hadneler det som mangler. Men det er et poeng å f plass i kjøleskapet også, litt derfor jeg venter med poteter og svineribbe (til 25, pinnekjøttet til 24 får jeg av pappa i morgen, sammen med fenalåret) og vel, jeg har plukket litt og litt fra listen av det om kan stå andre steder de siste ukene, så de er vel kanskje ikek sååå mye igjen, vi får se.

Det som i hovedsak gjenstår er å få orden på kjøkknet. Og stua. Og badet. Og gangen, forsåvidt. Jeg må ha meg et superraid i dag.

Men nå er lunsjpausen over, og jeg har fortsatt sånn rundt regna 20 av 35 rapporter igjen å ta ut, før de deretter skal sendes ut til de 35 mottakerene, så jeg får fokuser epå jobb igjen, så blir det hest ikke jobb til like sent på kveld som i går, sånn at jeg får sjangs til å faktisk få tatt huset .

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 12:15   #1024
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.984
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg har visst ikke lister, en gang. Men tålelig grei oversikt, mannen skal fikse noen siste gaver og så får vi handle mat i morgen, tenker jeg. Går nok finfint. Jeg er mest opptatt av innspurt på jobb så jeg kan ta noen dager fri med god samvittighet, egentlig.

Nokså likt som her. Ingen lister, masse å gjøre på hjemmekontoret fortsatt, tenåring som jobber og som dermed ikke kan hjelpe. Føler likevel vi er godt i rute. Vi blir 5 stk julaften; ingen ser om huset ikke er skinnende rent.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 12:42   #1025
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 29.300
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg har tillatt meg en dag på kontoret i dag. Med god samvittighet, for det er praktisk talt ingen andre her. Påskuddet er at alle ungene har fri og er hjemme, i tillegg til at vi skal ha en malermester på befaring. Uansett, kontoret mitt er midt i sentrum, i samme bygg som et kjøpesenter, og i lunsjen har jeg fikste de aller siste ekstragavene (et par gaver som måtte suppleres) og i tillegg en liten julegave til meg selv, en bluse på Match til halv pris, som var ekstremt julete og vil passe fint til et svart skjørt og en svart penbukse som jeg har. https://www.matchfashion.no/dameklae...pp/biking-red/

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 12:49   #1026
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 15.275
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg elsker lister.

Vi er flinke til å velge det som er viktig for oss og gi blaffen i resten. Så det blir aldri gjort noen julevask, mens mat og hjemmebakt er viktigere for oss. Vi har det stort sett ryddig i huset hele tiden (bare ikke se på barnerommene, men der er ikke gjestene uansett) så der trenger vi ikke gjøre noen innsats til jul.
Fra i dag har hele familien ferie også så hvis vi ville hadde vi hatt tid til å vaske og styre mer, men det kommer ikke til å skje.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 12:55   #1027
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.984
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2021

Mangler fremdeles den store julestemningen og tror ikke den kommer i år. Det virker litt meningsløst på en måte å pakke frem masse julepynt når vi skal pakke ned huset etter nyttår. Men, jeg pyntet endel i går, så nå gjenstår bare å stryke duker, spisebrikker og pynte tre. Ungdommene skulle pynte det i formiddag, men en er gått til byen og en sitter og gamer. Jaja. Det er enda noen dager igjen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 13:01   #1028
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 29.300
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Tenker jeg også henter ned kassene med julepynt fra loftet senere i dag, og begynner å pynte så smått. Og ungene/ungdommene skal få pynte pepperkakehuset. Treet venter jeg med til torsdag kveld.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 13:02   #1029
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.472
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Det er et integrert kjøleskap som skal monteres inn i kjøkkenskap der det gamle ødelagte nå står. Det anbefales ikke å gjøre selv.

Det var noe sånt jeg tenkte det kunne være. Håper montør kommer til dere snart.

__________________
2006-2010-2013
Millen er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 13:09   #1030
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.472
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Vi tok ned noen kasser fra loftet igår, jeg har fått unna alle mine gaver. Med husvask mener jeg Basic cleaning, støvsuge, rydde, bad ikke full rundvask. Vurderer å pynte først for det blir alltid støv og rot så da kan det gjøres i en operasjon enn flere.
Har bestilt matlevering på døra, torsdag. Må ut og ordne tulipaner og litt småtteri imorgen. Ellers vet jeg ikke akkurat nå helt hvor vi blir på julaften. Skal egentlig til mamma, men mellomste er syk så mulig vi flytter det hit. Han har ikke covid-19, eller omgangssyke heldigvis. Men det finner vi ut onsdag/torsdag.

__________________
2006-2010-2013
Millen er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 13:31   #1031
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 19.007
Blogginnlegg: 351
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg er sliten og sur, men har nesten alle pakkene i boks og vasker litt her og der, så det blir bra. Skal ut og handle nå.

Og så skal mannen få i oppdrag å kjøpe inn alt av drikke, alt til desserter og poteter og sånn.

I kveld skal jeg kose meg på kjøkkenet med å preppe til saus og stuffing til kalkunen. Vi skal nemlig ha både kalkun, ribbe og pinnekjøtt på julaften.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 13:34   #1032
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.183
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Det var noe sånt jeg tenkte det kunne være. Håper montør kommer til dere snart.

Takk. Jeg har krøpet til korset og spurt pappaen min om han kan hjelpe oss. Han har alltid gjort sånne ting for oss, men jeg ville unngå det denne gangen fordi han ikke er 100% frisk og dessuten har mye annet. Men nå blir det pappamontering i ettermiddag med mindre montøren på magisk vis ringer før det.

Pappa har også levert juletre på døra til oss. Det blir jul i år også.

Heilo er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 14:05   #1033
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.472
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Ring og mas. Kjenner noen andre hvor kjøleskapet røk nå før jul, og de måtte purre på montør som skulle komme på nyåret. ( dette er i garantitiden).

__________________
2006-2010-2013
Millen er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 14:19   #1034
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.984
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg er sliten og sur, men har nesten alle pakkene i boks og vasker litt her og der, så det blir bra. Skal ut og handle nå.

Jeg er også litt der; i alle fall innmari sliten. Vært et tungt år med tømming av eks sitt hus, bisettelse av ham, et års papirarbeid (jeg er snart ekspert i følge min kollega) og "krangling" med familiemedlem av ham som heldigvis ikke endte i rettsak neste måned.

Men, jeg vet ting blir bedre når jeg bare får juleferie den 23 på ettermiddagen og vi kan kose oss sammen. Lille julaften er det et år siden han døde, så det blir en rar dag.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 14:24   #1035
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.183
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Ring og mas. Kjenner noen andre hvor kjøleskapet røk nå før jul, og de måtte purre på montør som skulle komme på nyåret. ( dette er i garantitiden).

Jeg har ringt og mast. Til Bring, Power sentralt og Power lokalt. Det er Bring som har ansvaret for å levere tjenesten, men de bruker underleverandør, og det hadde visst skjært seg med noen som hadde sagt opp på dagen osv osv. Så det kan virke som de har tatt seg vann over hodet og solgt en tjeneste de ikke kan levere. Fryktelig frustrerende, men nå har jeg kanskje en løsning og hvis det skjærer seg så må vi bare leve med frosne matvarer på verandaen i jula. Det blir jul uansett. :forsøksviszen:

Heilo er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 14:44   #1036
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 29.284
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Det er ikke rundvask eller storvask som står på listen her heller, men oppsamlet behov for basic cleaning, så å si.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 14:50   #1037
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.994
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Alle gaver er pakket og står klare for utkjøring i morgen, julekaker og -konfekt er i bokser. I morgen skal den hjemkomne studentdattera bake zopf og jeg skal nok bake stollen også og så er det bare handling og pynting som gjenstår.

I kveld tar jeg en siste avsjekk med broren min på om vi skal til dem lille julaften eller ikke. Det er masse smitte i klassen til deres yngste og så langt denne uka har tre av venninnene i kohorten testet positivt, så vi kommer i hvert fall ikke før hun har testet negativt en gang eller to til. Det smarteste er kanskje å utsette besøk til romjula, for da vet vi sikkert at det er trygt når de har vært hjemme i mange dager. Snodige problemstillinger om dagen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 15:19   #1038
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.131
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2021

Yngste kom opp med siste liten ønske.
Må prøve å få til det.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 15:19   #1039
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.943
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Vi har visst fått leiligheten vår julevasket av svigermor i dag. Normalt ville jeg ALDRI godtatt det, og ikke mannen heller. Men sånn situasjonen er nå, er det nok greit å ta i mot den hjelpen man får.

Jeg tror jeg får dra hjem noen timer eller kanskje en hel natt på julaften, og da må vi feire jul hos oss, for jeg får ikke lov å dra helt til der svigerforeldre mine bor.

__________________
♥ Storebror, des. 2010 Lillesøster, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 16:31   #1040
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.325
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Input, her.


Jeg tror jeg får dra hjem noen timer eller kanskje en hel natt på julaften, og da må vi feire jul hos oss, for jeg får ikke lov å dra helt til der svigerforeldre mine bor.

Det er nydelig

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no