Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Donald Trump

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-21, 10:49   #1021
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.903
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg synes han må stilles for riksrett, ja. Dette kan bare ikke gå ustraffet. Egentlig synes jeg jo Pence & co burde sørget for å få ham avsatt som uskikket, men det er jo litt dårlig med ryggrad der i gården. Jeg antar de må ha truet med det for å få ham til å hoste opp den der siste uttalelsen.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 08-01-21, 10:51   #1022
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.000
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes han må stilles for riksrett, ja. Dette kan bare ikke gå ustraffet. Egentlig synes jeg jo Pence & co burde sørget for å få ham avsatt som uskikket, men det er jo litt dårlig med ryggrad der i gården. Jeg antar de må ha truet med det for å få ham til å hoste opp den der siste uttalelsen.

Enig i alt over.

Hvis ikke dette får rettslige følger for Trump skaper det en skummel presedens.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er aktiv nå  
Gammel 08-01-21, 11:05   #1023
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.864
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Enig i alt over.

Hvis ikke dette får rettslige følger for Trump skaper det en skummel presedens.

Ja, ikke sant? Det handler like mye om å se fremover og litt i krystallkula også for å se hvilke andre gærninger som kan prøve seg på liknende stunt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 08-01-21, 11:06   #1024
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Det jeg syns er så utrolig leit er at store deler av den amerikanske befolkningen ser ut til å ha mistet all tiltro til at systemet ikke er rigget, og det til tross for at folk de burde stole på (Trumps egen justisminister, dommere utnevnt av Trump) har vært tydelig på at det ikke har vært juks av betydning for utfallet.

Det sier noe om tilliten i samfunnet, om polariseringen som Trump bare har bidratt til gjennom å spy ut konspirasjonsteorier, og om at de ikke ser at de faktisk blir brukt av folka de støtter. Det at man ikke er enig i et resultat betyr ikke at det er galt eller rigget. Men problemet er jo at republikanerne er viden kjent for å rigge valg på en slik måte at det er "lovlig", men likevel undertrykker folk som har stemmerett, fordi det blir for vanskelig for dem å stemme. Da er det jo ikke rart at de tror den andre siden har jukset, siden det er deres modus operandi. På seg selv kjenner man andre...

Det å ta inn over seg at det faktisk er mulig å tape et valg siden man støtter har rigget, ser ikke ut til å falle dem inn. Det er litt sånn "Jammen, vi jukset jo! Da skulle vi ha vunnet! Når vi ikke vant, så betyr det at den andre siden har jukset mer!" Nei, folkens, det betyr at jukset deres ble gjennomskuet og ikke virket, fordi det er for mange som støtter motstanderen til deres kandidat. Fordi deres kandidat er en løgner og en dritt.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 08-01-21, 11:08   #1025
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.477
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg tipper Donald Jr. er den som stiller ved neste valg. Ikke like skitten på hendene, litt penere enn pappa, men med FULL apell hos nynazistene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 08-01-21, 11:12   #1026
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.741
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tipper Donald Jr. er den som stiller ved neste valg. Ikke like skitten på hendene, litt penere enn pappa, men med FULL apell hos nynazistene.

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 08-01-21, 11:19   #1027
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tipper Donald Jr. er den som stiller ved neste valg. Ikke like skitten på hendene, litt penere enn pappa, men med FULL apell hos nynazistene.




Og den talen han holdt nå er jo helt tydelig skrevet av noen andre, for den mannen har jo ikke engang det ordforrådet.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 08-01-21, 11:19   #1028
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.895
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tipper Donald Jr. er den som stiller ved neste valg. Ikke like skitten på hendene, litt penere enn pappa, men med FULL apell hos nynazistene.

Han og hun spinngale kjæresten er jo litt av en powerhouse-couple.

OG forøvrig er jeg enig i at dette MÅ få konsekvenser. Hvis ikke har man virkelig skrudd rettsoppfatningen så mange hakk vekk fra det som er oK til at man kan få den tilbake igjen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 08-01-21, 11:22   #1029
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tipper Donald Jr. er den som stiller ved neste valg. Ikke like skitten på hendene, litt penere enn pappa, men med FULL apell hos nynazistene.

Men han kan da ikke ha samme appell til de store massene som han kokopsykoen som er faren hans.

Don Jr. er jo om mulig enda verre enn faren. For ikke å snakke om Ivanka.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 08-01-21, 11:24   #1030
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.895
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Men han kan da ikke ha samme appell til de store massene som han kokopsykoen som er faren hans.

Don Jr. er jo om mulig enda verre enn faren. For ikke å snakke om Ivanka.

Ivanka, ja - som kalte inntrengerne/terroristene for patrioter. Det er så himla skummelt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 08-01-21, 11:24   #1031
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.477
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Men han kan da ikke ha samme appell til de store massene som han kokopsykoen som er faren hans.

Don Jr. er jo om mulig enda verre enn faren.

Om han bare skjerper kokainvanen sin så tror jeg han slår an. For de som liker faren tenker at han er med på lasset uansett. Også snakker han tilnærmet sammenhengende vettu. Intelligent kar.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 08-01-21, 11:28   #1032
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Hvis man ser bort i fra hvor intenst gjerne jeg skulle sett Trump i orange fangedress etter statskuppforsøket, så tror jeg det i det store bildet er bedre for fred og fordragelighet at han heller blir kastrert, ufarliggjort og må holde en tale om hvor viktig det er med en fredelig overgang bladibla. Vi vil jo ikke gjøre en martyr av fyren heller, det øker bare kampviljen hos følgerne hans.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 08-01-21, 11:42   #1033
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Om han bare skjerper kokainvanen sin så tror jeg han slår an. For de som liker faren tenker at han er med på lasset uansett. Også snakker han tilnærmet sammenhengende vettu. Intelligent kar.

Herregud.

Jeg håper virkelig ikke han har samme appellen som Don sr. Og så tror jeg faktisk ikke Don sr. sitt selvbilde hadde tålt det hvis sønnen hans hadde vunnet presidentvalgt OG vunnet hvis han stilte til gjenvalg. Han liker ham rett og slett ikke godt nok til å unna ham en slik seier. Ivanka, derimot, hun er pappas lille øyensten, så hadde hun ikke vært kvinne, hadde hun vært skummel. Heldigvis er nok av Trumptilhengere så misogynistiske at de foretrekker en mann fremfor Trumpdatteren.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 08-01-21, 11:43   #1034
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.477
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Herregud.

Jeg håper virkelig ikke han har samme appellen som Don sr. Og så tror jeg faktisk ikke Don sr. sitt selvbilde hadde tålt det hvis sønnen hans hadde vunnet presidentvalgt OG vunnet hvis han stilte til gjenvalg. Han liker ham rett og slett ikke godt nok til å unna ham en slik seier. Ivanka, derimot, hun er pappas lille øyensten, så hadde hun ikke vært kvinne, hadde hun vært skummel. Heldigvis er nok av Trumptilhengere så misogynistiske at de foretrekker en mann fremfor Trumpdatteren.

Jeg tror at for Trumptilhengerne er det verre at hun er gift med en jødisk mann enn at hun er kvinne. De er forbløffende liberale på kvinnefronten om det er noen de liker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 08-01-21, 11:45   #1035
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.295
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg har et bilde av Trump i hodet, det han med en hånd litt sånn halv engasjert prøver å slukke et bål med brannteppe, mens han samtidig står og heller bensin på bålet, og blir sjokkert når det bare blir mer flammer, og ikke mindre.

Men samtidig tror jeg han vet at han fyrer oppunder, men prøver å gi inntrykk av at han ikke gjør det. Men hvis han ikke forstår eet, da er han stokk dum, og hvis han forstår det er han skikkelig manipulerende og farlig, så begge deler er jo ille.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 08-01-21, 11:46   #1036
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror at for Trumptilhengerne er det verre at hun er gift med en jødisk mann enn at hun er kvinne. De er forbløffende liberale på kvinnefronten om det er noen de liker.

De er kanskje det. Ja, da er det bra at hun er gift jødisk og har konvertert.

Jeg orker ikke mer Trump i det hvite hus, altså.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 08-01-21, 11:51   #1037
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg orker ikke mer Trump i det hvite hus, altså.

Nei, la oss få Kanye West!

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Gammel 08-01-21, 11:53   #1038
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.477
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

De er kanskje det. Ja, da er det bra at hun er gift jødisk og har konvertert.

Jeg orker ikke mer Trump i det hvite hus, altså.

Nei jeg ønsker hele den drittfamilien der inn bak lås og slå. For en motbydelig gjeng de er.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 08-01-21, 11:53   #1039
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.934
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hvis man ser bort i fra hvor intenst gjerne jeg skulle sett Trump i orange fangedress etter statskuppforsøket, så tror jeg det i det store bildet er bedre for fred og fordragelighet at han heller blir kastrert, ufarliggjort og må holde en tale om hvor viktig det er med en fredelig overgang bladibla. Vi vil jo ikke gjøre en martyr av fyren heller, det øker bare kampviljen hos følgerne hans.

Slik tenker jeg også. Gjør han for all del ikke til martyr. Gjør han heller usynlig og uviktig.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv  
Gammel 08-01-21, 12:09   #1040
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.895
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Slik tenker jeg også. Gjør han for all del ikke til martyr. Gjør han heller usynlig og uviktig.

Jeg er på en måte enig. Samtidig som jeg tenker at han KAN ikke slippe unna med den oppviglingen uten at det får konsekvenser og at det tydeliggjøres at det han gjorde der var LANGT utenfor.

Vi kan ikke normalisere slik oppførsel.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no