Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Finansdepartementet har eksplodert!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-11, 23:19   #1001
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Nå vil han møte i uniform også.

Han er en soldat, må vite.

Jeg er og spent på uniformen.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 23:22   #1002
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Han har jo to ulike på bildene. Den ene er sånn lett homoerotisk russisk-sjarmøruniform med blå sløyfe og den andre er med gardinsnorer og medaljer for å bevise at han lojalt og med usvikelig mot har ... tja ... greid lappen på moped eller noe.

Jeg synes uniformsbildet ser manipulert ut.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 23:23   #1003
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Jepp. Men er det i det hele tatt en ekte uniform? Det ser da veldig ut som noe paradeuniformsforsøk han har prøvd å smelle sammen selv?

 
Gammel 24-07-11, 23:25   #1004
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Er det ikke en sånn frimurer-uniform?

Han har flere. Hvor står det at han skal møte i uniform?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 23:26   #1005
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Han har flere. Hvor står det at han skal møte i uniform?

2. avsnitt
http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle4182887.ece

 
Gammel 24-07-11, 23:27   #1006
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Er det ikke en sånn frimurer-uniform?

Det stod tidligere i avisen at han hadde vært frimurer men at bevegelsen hadde kuttet ham ut etter dette.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 23:29   #1007
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Han har laget seg en slags uniform selv med ymse merker, det står beskrevet i manifest-dokumentet.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 23:30   #1008
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Jeg tror han har en annen uniform som er for den 'hæren' hans. Han har vel ikke akkurat bagasje med seg, så jeg synes de skal nekte han det. Men selvsagt, jeg aner ikke om man har hjemmel til det altså.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 23:30   #1009
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

2. avsnitt
http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle4182887.ece

Den med det mintgrønne greiene på er Frimureruniform ja. Det er nok et ekte bilde. De andre aner jeg ikke, ser hjemmemekka ut. Dødningehode på armen osv.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 23:32   #1010
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Han har laget seg en slags uniform selv med ymse merker, det står beskrevet i manifestet.

Ah - et narrekostyme. Helt perfekt for en narr. La ham nå få det på seg og dra nidvisa si så han ikke engang får gleden av å påberope seg knebling av sitt farlige budskap. Så klubber dommeren han på plass to setninger uti med beskjed om å følge reglene også ser alle hvor liten og rar han er. Helt greit. Man trenger jo ikke hjelpe fyren med å dumme seg ut når han er villig til å legge ned såpass innsats selv.

Og etter det kan vi gå videre. Plastre sår, trøste, støtte og ta vare på. Sånn at det aldri noensinne blir noen tvil om at dette samfunnet skal bestå sånn vi kjenner det og liker det.

 
Gammel 24-07-11, 23:32   #1011
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Har sett han avbildet i en uniform med dødningehode på skulderen. Den må definitivt være av hjemmesydd variant

Jeg synes han kan stille naken, rullet i tjære og fjær

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 23:37   #1012
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Hvor har dere funnet bilde av han i hjemmemekket uniform? Og dette manifestet har jeg heller ikke funnet. Men det blir nok litt for grotesk lesning for meg uansett.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 23:38   #1013
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.079
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Det er bare å google litt, Mjau. Finnes linker på mange forum.

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 23:41   #1014
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Det stod tidligere i avisen at han hadde vært frimurer men at bevegelsen hadde kuttet ham ut etter dette.

Ja, det håper jeg da inderlig.

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg tror han har en annen uniform som er for den 'hæren' hans. Han har vel ikke akkurat bagasje med seg, så jeg synes de skal nekte han det. Men selvsagt, jeg aner ikke om man har hjemmel til det altså.

Jeg er temmelig sikker på at de kan nekte ham det.

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 23:43   #1015
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Jeg har sett begge deler. Den korte videoen ligger på Youtube, manifestet fant jeg via twitter.... Forferdelige greier begge deler. Videoen er vel en slags kortversjon av manifestet på sett og vis...

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 23:44   #1016
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Det er bare å google litt, Mjau. Finnes linker på mange forum.

Ja, jeg vet. Har bare ikke villet gjøre det. Men fant det bildet nå.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 23:46   #1017
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg synes uniformsbildet ser manipulert ut.

Det er ikke fotoshoppet/manipulert, men han har vært til profesjonell fotograf når han var på ferie i utlandet. Var hos frisør og fikk også lagt en lett make up først. (ifølge dagboken hans....)

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 23:50   #1018
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Jeg var sikker på at i hvert fall det ene uniformsbildet var et "face in hole"-bilde. Det så fryktelig fake ut. Det kan ikke være mye profesjonellt over den fotografen.

Guava er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 23:50   #1019
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Politiet har bedt om lukket fengslingsmøte....

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 23:54   #1020
Stompa
50 &amp;amp; somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.024
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Det var akkurat en reportasje fra Ullevål på TV2. Det har ikke gått opp for meg før nå hva slags skader det er snakk om blant de hardest skadde (jeg tror jeg har stengt tanken ute), men dette er sannsynligvis mennesker som vil være merket for livet.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no