|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Fantastisk deilig fjelltur i nydelig vær, med veldig hyggelig turfølge! |
|
|
|
|
#8 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Overnattingsbesøk av fire kjekke ungdommer. De kommer fra andre kanter av landet og spiller turnering med datteren min. De fniser og ler, men er samtidig greie å ha med å gjøre. 14-åringen er veldig flat i humøret om dagen, men når hun er sammen med disse så tennes gnisten i øynene. Herlig å se.
|
|
#11 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3At skøytene eldstejenta fikk i fjor vinter fortsatt passer.
|
|
#12 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3
|
|
#13 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Sol.
|
|
#14 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Når en av de minst motiverte elevene uten å ha blitt spurt sender melding om at han «blir med på den engelskgreia på onsdag». Enda han slett ikke måtte være med, det er et frivillig opplegg, og nesten ingen av de andre ville. Jeg blei faktisk skikkelig glad!
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3DEn her tråden og at en her på forumet er kreftfri, det må være en fantastisk god beskjed å få. |
|
|
|
|
#16 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Det har vært en litt blæh dag, men nå i kveld ble jeg endelig glad for noe. Nemlig at jeg endelig fikk ut finger'n etter å vurdert fram og tilbake i to-tre år og endelig har meldt meg på nybegynnerkurs på den lokale yogaskolen. Skummelt! Ikke minst skummelt dyrt. Så jeg er litt stolt av meg selv at jeg hoppet i det.
|
|
#17 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Jeg fikk klørne i en liten pengeslant på jobb, som betyr at jeg kan beholde en kjempeflink assistent enda litt til.
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Fått ryddet og skal makulere masse gamle papirer som jeg ikke trenger lenger. Deilig å få det bort. Tok også en opprydding i sengetøyet og skal gi noe til en som bruker slikt til veving og syr. |
|
|
|
|
#20 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3At en vanskelig samtale med en ansatt i dyp sorg ble fin. Jeg fant de riktige ordene til tross for at de føltes fattige. Når jeg etterpå fikk en utrolig fin melding med takk og skryt for forståelse og at jeg var en god og hjelpsom samtalepartner, ble jeg glad og rørt. Det er godt å være til nytte.
![]() |
|
|