Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Bursdagskaker (bilder)

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-13, 10:23   #981
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Jeg har sendt mail til OHB Nordica i Norge og spurt om de har sluttet å lage den, for det er jo det jeg frykter. Så får vi se hva de sier. De BURDE jo lage den nå, i disse cakepop-tider og sånn.


Fikk svar fra OBH Nordica i dag. Det stod en setning: Vi sluttet å lage sjokoladesmelter for 2 år siden.
Ikke "Hei hege" eller "takk for henvendelsen" noe som helst annet enn den setningen og hilsen hva-hun-nå-het.

Er det bare jeg som synes det er en litt rar måte å svare folk som henvender seg ang deres produkter? Uansett. Null resultat.

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 03-12-13, 12:50   #982
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.300
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Fikk svar fra OBH Nordica i dag. Det stod en setning: Vi sluttet å lage sjokoladesmelter for 2 år siden.
Ikke "Hei hege" eller "takk for henvendelsen" noe som helst annet enn den setningen og hilsen hva-hun-nå-het.

Er det bare jeg som synes det er en litt rar måte å svare folk som henvender seg ang deres produkter? Uansett. Null resultat.

Det var litt uhøflig syns jeg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 03-12-13, 12:55   #983
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Tusen takk for bra tips! Jeg endte opp med å bestille denne. To stykker (for man vet jo aldri liksom... plutselig får man bruk for to ) for 427 kr inkludert frakt. Gitt for pengene.

Hey! Da har jeg også!

Njulaif: Det er en klassisk "finnes ikke produktsjef på produktet lenger, så kan ikke du bare svare dem kjapt"-melding fra resepsjon/koordinator. : dukker:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 03-12-13, 12:56   #984
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.715
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Fikk svar fra OBH Nordica i dag. Det stod en setning: Vi sluttet å lage sjokoladesmelter for 2 år siden.
Ikke "Hei hege" eller "takk for henvendelsen" noe som helst annet enn den setningen og hilsen hva-hun-nå-het.

Er det bare jeg som synes det er en litt rar måte å svare folk som henvender seg ang deres produkter? Uansett. Null resultat.

Oi! Det var skikkelig uprofesjonelt svart!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 03-12-13, 13:03   #985
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.220
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Bare et lite tips inn fra sidelinjen her; Dersom man strever med å holde rett konsistens på smeltet sjokolade funker det å smelte den over vannbad og putte sensoren på steketermometeret nedi.
Nå husker jeg ikke den ideelle tempen sånn på stående fot, men ca 34 grader tror jeg.
Så er det bare å følge med på temperaturen og dra den av og på platen om man har behov for å regulere.
Litt mer tungvint enn en smelter, men det gir i alle fall bedre resultat enn å stå å plages med alt for høye eller lave temperaturer.

Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 03-12-13, 13:06   #986
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Jeg synes jo ikke egentlig det er vanskelig å smelte sjokolade, men litt pesete er det jo. Sammenlignet med en gadget, som man til og med kan bruke til å dyppe jordbær og marshmellows i!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 03-12-13, 14:05   #987
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.715
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Jeg har en sjokoladesmelter fra et annet merke. (jeg har helt glemt at jeg har den, for øvrig - så den skal jeg finne frem igjen)

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv  
Gammel 03-12-13, 14:44   #988
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg synes jo ikke egentlig det er vanskelig å smelte sjokolade, men litt pesete er det jo. Sammenlignet med en gadget, som man til og med kan bruke til å dyppe jordbær og marshmellows i!


Jah! Det er akkurat sånne veldig viktige anledninger som det jeg også tenker på når jeg ender opp med å kjøpe sånt. Og selvsagt at jeg er en lettlurt gadget-freak selvsagt, spesielt når det kommer til kjøkkengreier.

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 03-12-13, 14:50   #989
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Hvor stort kjøkken har dere egentlig? Sjokoladesmelter?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 03-12-13, 14:50   #990
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.839
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Det er farlig for lommeboka å henge her inne på FP når slike ting dukker opp.
Nå har jeg da bestilt meg 2 sjokoladesmeltere, en til å ha hjemme, en til sommerhuset.
Har aldri tenkt jeg trenger en sjokoladesmelter, men etter å ha lest her inne, endte jeg opp med 2....hehe.
Jaja, må jo bare begynne å bake mer da.

Tilde er ikke aktiv  
Gammel 03-12-13, 14:51   #991
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.915
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hvor stort kjøkken har dere egentlig? Sjokoladesmelter?

Kjempestooort.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 03-12-13, 15:11   #992
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Jeg baker så veldig mye.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 03-12-13, 16:00   #993
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hvor stort kjøkken har dere egentlig? Sjokoladesmelter?


Vi flytter snart inn i nytt, stort hus, så har plutselig uante mengder med lagringsplass.

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 04-12-13, 12:39   #994
MiaPia
Superduperaktiv
 
MiaPia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 658
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Dere andre som har bestilt fra tretti.no, hvordan ser det ut når dere ser på leveransestatus? For til meg så står det at det er tomt på lager, men at det er forventet inn 29/11-13. masse bestillinger kanskje

__________________
Säg till om jag stör, sa han när han steg in, så går jag med detsamma.
Du inte bare stör, svarade jag, du rubbar hela min existens. Välkommen.
MiaPia er ikke aktiv  
Gammel 04-12-13, 14:04   #995
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av MiaPia, her.

Dere andre som har bestilt fra tretti.no, hvordan ser det ut når dere ser på leveransestatus? For til meg så står det at det er tomt på lager, men at det er forventet inn 29/11-13. masse bestillinger kanskje


Når jeg bestilte stod det at det var bestillingsvare.

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 08-01-14, 20:27   #996
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.943
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Jaggu ble det minecraftkake
Det mangler blå gelebiter foran til venstre der, de kommer på når gelen (lilla, men satser på at det funker allikevel) er stivnet - halv mengde vann så det ikke blir bare klin.

Det gikk egentlig veldig kjapt og smertefritt! Og jeg er sånn passelig fornøyd, så da.

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 09-01-14, 09:00   #997
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.818
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Så kul!
Hva har du brukt helt foran der?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er aktiv nå  
Gammel 09-01-14, 09:05   #998
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.722
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Wow!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 09-01-14, 09:08   #999
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Veldig kult! Hvordan har du laget figurene?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 09-01-14, 09:27   #1000
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

sykt kul kake, og det så ikke helt umulig ut å få det til.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no