Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #4

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-22, 18:22   #981
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.679
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Akkurat nå? Dronningbegravelse. Once in a lifetime, tenker jeg.

Har sett glimt av den på jobb, tenker at jeg kunne tenke meg å sette meg ned og SE det, men det er litt sånn, vel, jeg må kjøre om 20 min, så ikke nå, men så skal jeg legge minstemor, og så, vel, jeg rekker ikke se en SÅÅ lang sending, men jeg har lyst å se noe av det ialle fall. Dt bør man liksom ha sett.

Men once on a lifetime, uk dronning ja, men jeg regner med at i min livstid skal da otså den norske gronningen begraves. OG kongen. Kongebegravelse har et allerede vært i min livstid. Bare ikke så... vel, SÅÅÅÅÅ mye som den begravelsen i dag. Egentlig forventer jeg begravelse av UK Konge og dronninggemalinne også i min levetid.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 19-09-22, 22:26   #982
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Sett ep 5 av HoD. Eller har jeg begynt på Friends from college på Netflix. trengte noe lett med korte episoder i går kveld.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 19-09-22, 22:46   #983
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.164
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Ser HoD vi og, det er litt tregt syns vi. Treg handling, mørkt og inni dette slottet hele tiden.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 19-09-22, 22:55   #984
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.468
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Akkurat nå? Dronningbegravelse. Once in a lifetime, tenker jeg.

Jeg har grått meg gjennom 6 timer med dronningbegravelse i dag. Hulkegrått hver gang jeg har hørt sekkepipe, da de passerte hesten hennes, og hundene. Helt utslitt, og kommer til å sove som en stein i natt.

Aner ikke hvorfor jeg blir så rørt, men dette dødsfallet har fått meg til å ta til tårene omtrent konstant. (Aner og aner, det har vært et dødsfall i nær familie i det siste. Ikke trist i seg selv, men konsekvensene for de som er igjen, er ganske massive, og det tvinger frem endel følelser jeg ikke trodde lenger var tilstede)

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 19-09-22, 22:56   #985
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Fra neste episode hopper de i tid med nye skuespillere på og Rahenyra og Allicent.
Men ja, veldig mørkt! Tdvis vanskelig å se på PC.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 21-09-22, 12:16   #986
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.802
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Ny sesong av Handmaid’s Tale!

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv  
Gammel 21-09-22, 12:22   #987
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.974
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Sett ferdig Sherwood og den likte vi godt. Startet på Dopesick og det er jo bare tragisk. Det visste vi jo selvsagt, men vondt å se. Godt laget.

Må vente med de siste ep av HoD og TRoP siden vi er på ferie.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå  
Gammel 22-09-22, 10:30   #988
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork
 
Kjøkkenskriveren sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 1.548
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Nyeste sesong av Cobra Kai.

At en direkte 35-år-seinere fortsettelse av noen fordums populære filmer fra åttitallet i det hele tatt skulle fungere... og så ende opp med noe så absurd og underholdende som dette?

__________________
Apeklubben: juli 2008, september 2011, januar 2014, april 2018
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv  
Gammel 22-09-22, 11:18   #989
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.475
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Skal begynne på den nye sesongen av Handmaide`s Tale i kveld og gleder meg til det. Mannen og jeg ser den sammen og det er en stund siden vi har funnet noe som begge vil se.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 22-09-22, 11:23   #990
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.098
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Why women kill, sesong 2

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 22-09-22, 12:03   #991
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.886
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Why women kill, sesong 2

Takk for tips, hadde glømt at den er ute no!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 22-09-22, 12:42   #992
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.908
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Den tynne blå linjen er tilbake med sesong 2 på NRK.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 22-09-22, 12:43   #993
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Why women kill, sesong 2

Den er et helt nytt konsept, ikke som sesong 1, tror jeg? Snuste på sesong 2 for evigheter siden en gang (i vinter?).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 22-09-22, 13:02   #994
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.098
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Den er et helt nytt konsept, ikke som sesong 1, tror jeg? Snuste på sesong 2 for evigheter siden en gang (i vinter?).

Jeg husker ikke så godt sesong 1, hjernen min er ute av funksjon, men mener de er ganske ulike ja.

Sesong 2 slippes nå på tv2 play, men den har vel vært tilgjengelig ute i verden en stund.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 22-09-22, 13:09   #995
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.819
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Vi lurte på å begynne på Why women kill vi også, men kjæresten har ikke sett sesong 1. Jeg tok en råsjans og sa at det ikke gjorde noe. Jeg likte sesong 1 veldig godt, håper det er litt i samme leia.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 22-09-22, 17:28   #996
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.264
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Jeg likte sesong to minst like godt. Og man trenger ikke å ha sett sesong en først.

Jeg har blitt hekta på The split på Nrk. Britisk dramaserie om en skilsmisseadvokat, kjærlighet, drama og familietrøbbel. Anbefales.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 22-09-22, 19:39   #997
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg har blitt hekta på The split på Nrk. Britisk dramaserie om en skilsmisseadvokat, kjærlighet, drama og familietrøbbel. Anbefales.

Den er kjempebra, og synd de ikke laget en siste sesong der.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 22-09-22, 20:48   #998
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.942
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Jeg likte også The Split veldig godt.

Nå ser vi Gåten Orderud.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 22-09-22, 20:59   #999
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.857
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Akkurat nå ser jeg filmen Midnight in Paris. Sett den før, men akkurat nå trenger jeg noe skikkelig feel good.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 22-09-22, 21:10   #1000
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.511
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Kardashians er tilbake. Mannen er henrykt. Maks guilty pleasure.

Neket er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no