|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Mimre 1970-talletJeg var yngst, og husker jeg satt i trappa og så på Festus (Krutttrøyk)alt for sent på kvelden.Jeg husker de to fysikerne på tv med bustete hår, hva var det egentlig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
![]() Sv: Mimre 1970-talletJeghusker den også. Siste episode lå gutten i sengen og ropte: "Pappa, jag kan röra lite på benet!" Svensk serie. De feiret med kake?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
![]() Sv: Mimre 1970-talletJeg og broren min leide to geiter i 17-maitoget i 1975..Kvinneåret! Ellers lite med på slikt |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Passiv
|
![]() Sv: Mimre 1970-tallet
sånn mishandling har jeg vært med på også. Mormor tok meg med til sydame. Der fikk jeg sydd et fantastisk antrekk - svenskeblå vest, bukse og knallGUL skjorte |
![]() |
![]() |
#85 |
Textrovert
|
Takk!
![]() |
#87 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nehei! Ikke hver gang, det var mange forskjellige balletter, blant annt Gullhår og bjørnene.
Sist redigert av Enhjørning : 16-03-09 kl 17:04. Årsak: Husker visst ikke så godt som jeg trodde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Gullfisk
Fysikk på roteloftet!
![]() |
![]() |
#89 |
Textrovert
|
Ja, jeg skjønte ikke helt at denne skulle passe inn. Jeg mener at DD var noe lillesøstera mi så på leeeenge etter at jeg hadde sluttet å se på barne-tv.
![]() |
#90 |
Gullfisk
![]() |
![]() |
#91 |
Gullfisk
I følge denne beslektede tråden fra 2006 var det to små troll med en vippehuske, stemmer det?
![]() |
![]() |
#92 |
www.bomulls.no
|
Denne kan jeg nesten signere helt, bare at mine foreldre giftet seg i 1978
![]() |
#93 |
godtemonster
![]() Sv: Mimre 1970-talletFor en koselig gammel tråd.
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 16-03-09 kl 20:10. Årsak: Håpløs feilstaving av skøyteløperens navn |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg husker Fred Anton Maier, og at jeg begynte på skolen i 1971. Roteloftet med bustehuene var kjempemoro og andre tv-program jeg husker er Follyfoot, Kruttrøyk, Silkesvarten, Daktari, Elefantgutten, Skippy, McCloud på detektimen osv. Jeg fikk min første levis 501 bukse på 70 tallet ennå mens mange fortsatt gikk med slengbukser. Musikken jeg hørte på var Rolling Stones, Elton John, David Cassidy, Slade, Nazareth, Tina Charles med I love to love, Dire Straits, Kiss, T.rex, Dr.Hook, og gud vet hva. For en tid. Jeg ble konfirmert i 1979, og tenk for et tiår. Verden lå for våre føtter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Å ja! Jeg er født i -72 og jeg gikk ikke i barnehagen før jeg begynte på skolen. Jeg fikk derfor med meg mye som skjedde på tv om formiddagen. Jeg husker at jeg storkoste meg når jeg fikk sitte å se på "Du og jeg og kaktusen" og "Trim for eldre" |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Mimre 1970-tallet-Husker at min mor alltid laget press i mine hjemmesydde bukser med sleng i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, der har du meg også. (bortsett fra at jeg er født i -73) Det var jo ikke akkurat så mye som ble sendt på tv på formiddagen, det sier jo ikke så rent lite at vi så på "Trim for eldre". |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
trenger lading
|
Mine unger har den på CD (!!)
![]() |
#100 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Mimre 1970-talletSoverommet mitt ble pusset opp a mamma og pappa på slutten av 70 tallet og har samme tapet fortsatt..........(de hadde soverommet den gangen og jeg har huset nå)
![]() |
|
|