Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er Bergans virkelig SÅ bra?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-10, 12:08   #81
lofotr
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2010
lofotr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er Bergans virkelig SÅ bra?

Heia.
Du kan sjekke Hellyhansen.com. Du får ikke helt riktige inntrykk av jakkene på nettsiden som f.eks i butikk. Så ikke la deg "lure" av dårlig look på helly hansen sin nettsiden.

Bergans har veldig mye fint, og den 71nord jakken er dyr for det den kan brukes til. Bor du et sted som har mild vinter(kanskje maks -5/10 grader) så anbefaler jeg, funksjonsmessig, og velge en (polartech) fleece under en softshell jakke. Det bruker å holde.

Eksempler på kombinasjon

Den hvite jakken du postet fra Stormberg, er veldig bra.

lofotr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 12:18   #82
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er godt fornøyd med min og en pris til 3-4000 for en jakke jeg har brukt utrolig mye i over ti år, så er det helt ok å betale. Jeg har mange jakker som tilsammen er sikkert det doble i pris uten at jeg har brukt de halvparten så mye (tilsammen)...

Gammel 09-11-10, 12:23   #83
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

G-sport har internett tilbud på jakke og bukse til 4999. http://www.gsport.no/Pakke/2111505(B...al-dame-pakke/

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 01:03   #84
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Puffer opp denne, for jeg lurer på det samme!

Er det virkelig SÅ bra, at det er verdt å bruke 3000 på en vinterjakke? (skalljakker har jeg nok av, nå ønsker jeg meg en foret skalljakke)

Gammel 17-01-11, 11:54   #85
Shinana
Fullverdig medlem

Medlem siden: Dec 2007
Shinana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har flere jakker fra Bergans. Både skalljakker og dunjakker etc. Er veldig godt fornøyd med de jeg har. Bergans er ikke spesialt kostbare i forhold til konkurrentene sine. Det jeg vil fremheve med mange/de fleste av Bergans skalljakker og en del av de isolerte jakkene er Dermizax membranen som de bruker i tekstilene. Det er nok å stryke plaggene med jevne mellomrom for å holde dem vantette og pustende. Ingen vedlikehold av impregnering altså. Dessuten har de en fantastisk behagelig stretch.
Bergans har altså INGEN Gore Tex jakker. Gore Tex er et patentert navn på samme måre som Dermizax eller Helly-Tech er det.

Shinana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 14:04   #86
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shinana, her.

Har flere jakker fra Bergans. Både skalljakker og dunjakker etc. Er veldig godt fornøyd med de jeg har. Bergans er ikke spesialt kostbare i forhold til konkurrentene sine. Det jeg vil fremheve med mange/de fleste av Bergans skalljakker og en del av de isolerte jakkene er Dermizax membranen som de bruker i tekstilene. Det er nok å stryke plaggene med jevne mellomrom for å holde dem vantette og pustende. Ingen vedlikehold av impregnering altså. Dessuten har de en fantastisk behagelig stretch.
Bergans har altså INGEN Gore Tex jakker. Gore Tex er et patentert navn på samme måre som Dermizax eller Helly-Tech er det.

Hvordan vasker man bergans? Med milo? Vanlig omo? eller spesial vaskemiddel?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 14:08   #87
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Hvordan vasker man bergans? Med milo? Vanlig omo? eller spesial vaskemiddel?

Tex-vaskemiddel som på alle andre tilsvarende plagg.

Gammel 17-01-11, 14:13   #88
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Eller vanlig vaskemiddel, som omo om du ikke har annet. Men ikke milo, du skal unngå alt som kan tette porene. Ikke bruke skyllemiddel så klart.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:40.