Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-10, 23:07   #81
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?

Nå har jeg bestemt meg for at jeg trenger et par jeg. Ungene går i naturbarnehage, og vi må ofte hente i skogen. Der er det vått. :erfart: Ikke alltid lurt med pensko nei, og jeg vil gjerne ha noe som går utenpå jeansen.

Men hvilken farge mon tro?

Gammel 04-08-10, 23:09   #82
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nix. Jeg har noen støgge hvite med svarte blomster på som jeg kjøpte veldig billig et eller annet sted. Bruker dem på hytta og ellers ikke noe særlig. Jeg er kjent for å holde meg inne når det regner så mye at støvler hadde vært tingen. Eller bruke støvletter eller joggesko eller noe. Jeg har et anstrengt forhold til føtten mine, og sliter med å bruke mye penger på skotøy.

Gammel 04-08-10, 23:17   #83
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, jeg har Hunter. De hadde finere farger og sitter penere på bena mine!

Gammel 04-08-10, 23:25   #84
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det er noe rart med sålene på IJ, så jeg vil ikke ha de, men Hunter er fine.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 00:46   #85
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?

Ja, lilla i størrelse 36.

Liker dem kjempegodt, gode å gå med og jeg blir ikke klam på beina.

Gammel 05-08-10, 00:51   #86
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har overhodet ikke, og kommer aldri til å anskaffe det.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 00:54   #87
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Jeg kjøpte meg sorte IJ støvler for ja...det må jo være ca. 6 år siden om jeg ikke husker feil på en butikk som het Gult på Lilleaker. Dette var i disse støvlenes begynnelse da omtrent ingen hadde de og de fantes bare i hvitt, sort og grå.
Men etter en stund så hadde jo alle IJ støvler, og jeg gidder ikke ha ting som alle andre har så mamma fikk de.
Gode støvler er det jo, men det finnes da så mange kule og gode støvler på markedet nå som ikke alle andre nødvendigvis har.

Gammel 05-08-10, 00:57   #88
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er jo gummistøvler. Man bruker dem vel ikke mer eller mindre enn andre gummistøvler.

Mye mer, skal man dømme etter hva man ser på gata i Oslo i allslags vær.

Gammel 05-08-10, 02:19   #89
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Hm, er du sikker, har du prøvd noen? Jeg synes mine er veldig romslige, og man kan jo slippe de ut mye med snøringen også.

Har prøvd mange. Og det er helt håpløst.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 08:47   #90
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig spesielt å ikke ha Ilse Jacobsen-støvler.

Gammel 05-08-10, 09:05   #91
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har og er kjempefornøyd med dem. At "alle" andre muligens har dem kunne ikke brydd meg mindre.

Gammel 05-08-10, 11:13   #92
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

Gode støvler er det jo, men det finnes da så mange kule og gode støvler på markedet nå som ikke alle andre nødvendigvis har.

Nå er det vel Hunter som har overtatt som de "alle har". Vanskelig å finne noen man er alene om, tror jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 11:14   #93
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Nå er det vel Hunter som har overtatt som de "alle har".

Ikke ifølge undersøkelsen min, i alle fall. Indikerer du at FP-erne er umoderne?

Gammel 05-08-10, 11:18   #94
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

IJ støvlene er vel de som passer best for oss med store legger?

Seilerstøvler.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 11:23   #95
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, men seilerstøvler dekker så lite. Da blir man jo våt på leggene med mindre man skal ha full pakke med regnbukse og alt. Lang regnkåpe + lange støvler er mye greiere når man går mye med skjørt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 11:30   #96
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jepp, jeg syns det er megateit.

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Ja, men seilerstøvler dekker så lite. Da blir man jo våt på leggene med mindre man skal ha full pakke med regnbukse og alt. Lang regnkåpe + lange støvler er mye greiere når man går mye med skjørt.

Jada, det var bare et litt flåsete svar på at Ilse Jacobsen var det beste.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 11:43   #97
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Nå har jeg bestemt meg for at jeg trenger et par jeg. Ungene går i naturbarnehage, og vi må ofte hente i skogen. Der er det vått. :erfart: Ikke alltid lurt med pensko nei, og jeg vil gjerne ha noe som går utenpå jeansen.

Men hvilken farge mon tro?

Grå, svart eller brun?
Tror forresten str 39 holder til deg.
De er store i str.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 12:04   #98
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg har prøvd 39 og 40, og må ha 40.

Gammel 05-08-10, 13:38   #99
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg må innrømme at for en vestlending var det veldig eksotisk å se Oslodamene gå i IJ-støvler og regnkåpe på dager hvor det var tørt og fint og på ingen måte meldt regn de nærmeste ukene.

Jeg tror IJ-støvler har en litt annen funksjon enn stafasje for oss som trenger ordentlig fottøy og yttertøy på grunn av været.

Sist redigert av Chanett : 05-08-10 kl 14:38.
Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 13:44   #100
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I min by finns dei ei uniform; Containerkjole, OM-knestrømper, OM grandma coat og IJ-støvlar. Uavhengig av vær i grunn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:44.