Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Gleder du deg til fotball-VM?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Se resultatene: VM
Ja! 26 18,06%
Tja, sånn passe. Skal bli ok. 19 13,19%
Nei! 48 33,33%
Jeg er lei VM før det i hele tatt har begynt! 34 23,61%
Det kommer til å bli et mareritt. 20 13,89%
Duste(fotball)poll. 32 22,22%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 144. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-10, 17:48   #81
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til fotball-VM?

Hadde Norge vært med hadde jeg tatt meg fri og kastet ut familien og hatt nummeret til Peppes på speed-dial. Hvertfall close.

Gammel 09-06-10, 18:11   #82
A&A
Aktiv

Medlem siden: Feb 2010
A&A er litt kulA&A er litt kul
Standard

Ja, jeg gleder meg kjempe mye. Første gange det skal bli holdt i Afrika, så for meg er det ekstra spesielt.

A&A er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 18:57   #83
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Nopp. Jeg håper bare at fruer går som vanlig på tirsdager.
Hvor lenge er vm egentlig?

Gammel 09-06-10, 19:03   #84
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, eg gler meg ikkje og eg kjem til å vere lei maset og all hypinga lenge før det er i gang og og maset og all hypinga kjem til å verta eit mareritt.

Nei, eg hatar ikkje fotball, men eg finn konseptet komplett uinteressant.

Gammel 09-06-10, 19:04   #85
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg opplyser igjen: Norge er ikke med en gang!

Godt, så slepp me all sutringa og.

Gammel 09-06-10, 19:05   #86
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sje kor æ bryr mæ! som ungdommen så sjarmerende sier.
Tror ikke vi kommer til å påvirkes i noen særlig grad. Mannen kan slumpe til å se en kamp eller to sånn mot slutten, men ikke så mange at det blir plagsomt, kjenner jeg ham rett.

Gammel 09-06-10, 22:52   #87
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er det eneste jeg har å si om saken:

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 22:59   #88
Finni

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Jeg bryr meg null og niks som fotball VM.

Heldigvis er ikke mannen forballfrelst.

Gammel 10-06-10, 11:58   #89
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er Norge med? :uinformert:

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 12:40   #90
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Neei.

Jeg gruer meg før det hele har begynt!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 13:57   #91
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Tja.. Syns nå det hadde vært mer gøy hvis Norge var med. Uansett tror jeg ikke jeg har de riktige kanalene - skal det ikke gå på betal TV eller noe?
Syns fotball er mer gøy "live" jeg, stemningen blir jo ikke det samme på TV.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 19:14   #92
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du glemte et alternativ: "Hvilket VM?????"

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 19:49   #93
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal avslutte masteroppgaven min, og med en manne som er nøyaktig så lykkelig over fotball døgnet rundt, så er jeg redd for at det blir: Det kommer til å bli et mareritt.

Gammel 10-06-10, 20:00   #94
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

JA!

Gammel 10-06-10, 21:27   #95
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Fotball er mest slitsomt på jobb, for det er ingen her hjemme som er interessert. Heldigvis.

Jeg forstår ingenting når gode, snille, koselige kollegaer blir totalt forvandlet når de tar på seg en supporterdrakt og kommer med uforståelige urmannjokkebrøl fordi det angivelige fotballaget skal spille en kamp.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 21:44   #96
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Gleder du deg til fotball-VM?

Haket av de fire siste alternativene...

Gammel 10-06-10, 21:45   #97
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Åh, jeg gleder meg masse!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 21:50   #98
Barbarella

Barbarella sin avatar

Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Jeg gruer meg til VM fordi mannen min skal reise til Sør-Afrika og kose seg, mens jeg reiser på ferie alene med ungene. Blir nok veldig avslappende.

Gammel 10-06-10, 21:53   #99
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Ja!

Gammel 11-06-10, 01:23   #100
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja!

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:46.